Historické udalosti počas druhej svetovej vojny nestratili nič so svojej atraktivity ani po hromadnej tvorbe titulov ťažiacich z vietnamského konfliktu. Electronic Paradise pracujú od septembra 2003 na novej FPS Wehrwolf inšpirovanej druhou svetovou vojnou a predovšetkým tajnou nemeckou vojenskou základňou neďaleko Vinnitsi, ktorá je ešte dnes zahalená rúškom tajomstva. Hráč bude, ako člen sovietskeho komanda Victors, vysadený ďaleko za nepriateľskou líniu s jedinou úlohou, dostať sa do tajnej základne a odhaliť skryté tajomstvá. Wehrwolf podľa autorov nebude klasickou FPS, ale hráč bude musieť využívať určitú dávku taktiky na splnenie niektorých misií. K splneniu úlohy vedie niekoľko ciest a majú viacero riešení, k slovu sa dostanú prvky ako stealth a adventure. Pre hráča bude pripravených 25 rôznych ruských a nemeckých zbraní; PPSh-41, PPS-43, MP-40, RPD-44, MG-34, puška Mossin, Tokarev, TT alebo revolver. Všetky modely postáv boli navrhnuté podľa reálnych predlôh a budú pokryté reálnymi textúrami rovnako ako aj uniformy alebo množstvo iného vybavenia. Autori do hry pridávajú možnosť ovládania vozidiel, o ktorých nevieme nič s určitosťou povedať. Podľa posledného interview na GenGamers, hra je ešte vo vývoji o veľa veciach sa ešte rozhoduje a autori sa pohrávajú s myšlienkou viacerých zakončení hry. Wehrwolf využíva inhouse engine, ktorý bude vykreslovať rozsiahle exteriéry, realistickú vodu a animovanú trávu, nezabudlo sa ani na posledné módne výstrelky ako soft shadows a dynamické svetlá. Na skomponovanie hudby si Electronic Paradise zavolali skúseného skladateľa Alexandra Sparinskiyho, ktorý pre nich zloží 10 hudobných motívov. Hra sa nachádza v rannej fáze vývoja, dokončená je animovaná tráva, pridávajú sa tiene, svetlá a dokončuje sa prvý level. Wehrwolf má plánovaný dátum vydania Q2-Q3 2005.