V posledných pár dňoch sa nám tu premnožili demá, tak si ich poďme postupne rozobrať. Začneme demom na Warhammer 40.000 Dawn of War, očakávaný remake stolnej hry do realtimeovej stratégie. A ak ste hrali demo už viete, že to dopadlo veľmi dobre. Demo vám predvedie perfetkné akčné intro, v ktorom bojujú jednotky impéria proti krvilačným ozbrojeným Orkom. Tento boj vás bude sprevádzať prakticky celou hrou, vašou úlohou za Impérium je totiž dobiť Orkov, odhaliť a zničiť tých, ktorí ich zásobujú zbraňami (neskôr pribudnú do boja Eldari a strana Chaosu). To viete bez zbraní by boli Orkovia na takej úrovni, ako vo Warcrafte 3. Demo ponúkne rozsiahly tutoriál, ktorý vám odhalí možnosti hry, teda výstavbu základne, obsadzovanie strategických bodov (dodávajú vám body na objednávanie jednotiek) a získavanie energie generátormi (energiu potrebujete na ďalšie budovy). Prakticky je to bežný systém realtimeoviek, mierne zmiešaný s kontrolnými bodmi na štýl Ground Control. Jednotky a budovy samozrejme nevyrábate na mieste, ale ich musíte objednávať zo zásobovacích lodí z vesmíru. Teda napríklad objednáte baráky pre vojakov, vesmírna loď vám budovu donesie a váš opravovací robot budovu sfunkční. Podobne je to aj pri vojakoch, len tí prichádzajú vo výsadkoch v kapsliach. Pekný viac realistický systém ako bežné stratégie, kde sa pár minút postavia ľudia aj hrad. Zo strategického hľadiska sa môžete tešiť na niekoľko typov peších jednotiek, lietajúcich pešiakov s jetpackmi, rôzne typy mechov a nájdu sa aj raketometné tanky. Jednotky môžete spájať do skupín a dokonca im pridávať špeciálne vycvičeného seržanta, ktorý pridá jednotke silu. K tomu môžete jednotlivým skupinám vojakov upgradovať zbrane. Trochu ma sklamala strana Orkov, ktorá má síce svoje typy jednotiek, ale budovy sú veľmi podobné vašim. Rovnako aj ich systém stratégie je rovnaký. Jedine potešia ich zelené papule trčiace zo skafandrov a prestrihové animácie na ich správanie sú jednoducho cool. Orkovia s cigarami, nudiaci a zaspávajúci za delom a rovnako ich polointeligentné hlášky zabavia. Uvidíme, ako to bude vyzerať v plnej hre, keď sa sprístupnia všetky 4 rasy. Celkovo pekná hra, viac sa mi síce páčil štýl Ground Controlu, ale aj toto má niečo do seba.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 107
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 47
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- PS5 Pro už bola rozobraná 215 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Relic Entertainment Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|