Pripravovaná odpoveď na Gran Turismo 4 od spoločnosti Konami, Enthusia Profesional Racing sa po obsahovej stránke nevyrovná konkurencii. Svojím realizmom to však myslí vážne. Konami nazvali fyzikálny engine Visual Gravity System a jeho stav, teda pôsobenie sily G na auto, je zobrazovaný v dolnej časti obrazovky. Okrem VGS budú na obrazovke aj údaje o intenzite stlačenia pedálov plynu a brzdy. Tieto merače (VGS dokonca bliká, keď pneumatiky strácajú stopu a auto sa dostáva do šmyku) však pri rýchlej jazde a koncentrácii hráča na cestu, strácajú význam. Enthusia bude obsahovať cez 100 áut od 40 výrobcov a okrem okruhov, ponúkne aj jazdu cez mesto ponorené do tmy alebo checkpointové jazdy na púšti. Od hráča je pri jazde po piesku vyžadované, aby udržal auto vo vyhradenom pásme aj keď nie je obmedzený žiadnymi prekážkami. Tieto trate sa vo finálnej verzii budú náhodne generovať, takže nebude možné naučiť sa naspamäť každú zákrutu. Samotné trate a ich okolie je veľmi detailné, plné objektov. Pri daždivom počasí dopadajú kvapky priamo na kameru a pri rýchlej jazde sa okraje začínajú rozmazávať, čo umocňuje dojem rýchlej jazdy. Enthusia bude podporovať splitscreen pre dvoch hráčov a zvažuje sa zakomponovanie online multiplayeru. Hra sa dostane na trh v priebehu budúceho roka.