V priebehu budúceho roka sa rozhodne, kto si odnesie cenu za najlepší racing na platforme PS2. Bude to fenomenálne GT4 alebo Enthusia Professional Racing od Konami a producenta Manabu Akita? Enthusia vsádza na maximálne realistický fyzikálny model Virtual Gravity System (VGS). Hráč vďaka VGS bude mať prehľad nielen o sile zošliapnutého plynového/brzdového pedálu a sile G pôsobiacej na auto, ale autori pridali aj niekoľko noviniek, ako namáhanie, vychýlenie pneumatík a dokonca upozorní, keď pneumatiky začnú strácať stopu a prechádzajú do šmyku. Indikátor VGS so zmeneným ukazovateľom môžete vidieť na jednom z nových obrázkov. Cieľom autorov je „neodvádzať“ pozornosť hráča od diania na obrazovke, čo sa im s novým ukazovateľom „podarí“. Na HUDe bude možné sledovať ešte krútiaci moment a výkon motora. Až plná verzia alebo hrateľná ukážka odhalí skutočné zamýšľanie autorov a uvidíme, či sa bude dať jazdiť iba podľa sledovania brzdných dráh na trati ako v prípade GT4. Enthusia bude obsahovať cez 100 vozov a zajazdíte si na skutočných a vymyslených tratiach. Medzi reálnymi nechýba obľúbený okruh Tsukuba alebo pôvodný Nurburgring. Na nových obrázkoch si môžete prezrieť trať, ktorá povedie Parížom. Kvôli vyššej hrateľnosť bolo nakoniec upustené od skutočnosti a autori ju zmenili. Rýchlu jazdu bude umocňovať rozmazávanie okrajov obrazovky a keď nabehnete na obrubník či inú prekážku obraz sa roztrasie.