EA očakávala, že prvý Titanfall bude mať kampaň pre jedného hráča, odstrihol ju Respawn |
Bývalý vývojár vysvetľuje, čo sa vtedy stalo, keďže hra prototyp singleplayer kampane odprezentovala. Napokon sa však rozhodli túto časť vyhodiť.
Na rozdiel od toho, čomu mnohí veria, rozhodnutie odrezať z prvého Titanfallu kampaň, bolo rozhodnutím Respawn Entertainment, nie EA. Samotné EA toto rozhodnutie totiž tiež prekvapilo a očakávali, že vtedy nová značka Titanfall príde aj s kampaňou pre jedného hráča. Aspoň tak situáciu opisuje bývalý výkonný producent značky Drew McCoy:
"Náš vzťah s EA bol skutočne solídny z pohľadu, že sa vôbec nepokúšali dostať do vnútra nášho štúdia a nechali nás robiť našu prácu. EA vždy skutočne verilo tomu, čo robíme, vo všetkých troch hrách, na ktorých sme pre nich pracovali. Pamätám si na moment, kedy Geoff Keighley ukázal prototyp pre jedného hráča, na ktorom sme pracovali. S tým sa spája tiež moment, kedy som EA ako producent povedal, že sme túto časť z hry mimochodom vystrihli.
Dosť sa vtedy čudovali a dali najavo, že toto nie je to, čo očakávali. Odvtedy som bol zvyknutý na tvrdšie rozhovory, kde sme museli obhajovať, prečo robíme tieto rozhodnutia a až potom sme ukázali výsledky. Vývoj Titanfall 2 bol úžasný - divoký, šialený a sprevádzalo ho veľa zákrut. Preto si myslím, že už prostredníctvom minulých skúsenosti s nami EA dospelo k názoru, keď si povedali okej, Respawn je šialený, ale jeho výsledky stoja zato. A tak sa s tým zmierili, aj keď viete, že zo začiatku to bolo nepríjemné. Napokon nás však nechali urobiť to, čo sme sami chceli. "
Spoluzakladateľ štúdia Respawn Vince Zampella objasnil ešte v roku 2013, prečo sa rozhodli singleplayer napokon neriešiť:
"Tím bol v tom čase veľmi malý a nemalo zmysel deliť ho. Prvotné názory totiž boli také, že sa chceli rozdeliť na tých, ktorí sa venovali MP časti a tých, ktorí by riešili SP. Ide však kvázi o dve rozdielne hry, kde sme brali do úvahy, že ľudia trávia stovky hodín nad zážitkami pre viacerých hráčov verzus ľudia, ktorí v hrách utrácajú čo najmenej času a chcú ich dohrať do konca (singleplayer). Pre nás to nemalo zmysel. Radšej sme všetky zdroje naliali do multiplayeru, ktorý je vo výsledku lepší. Práve toto pre nás naopak zmysel malo."
Aj keď vidieť Titanfall bez kampane možno bolo sklamaním, Respawn sa singleplayer hráčom zavďačil pokračovaním, kde ukázali jednu z najlepších kampaní v hrách tejto generácie. Mimochodom, fanúšikovia značky musia nateraz zostať sklamaní, pretože už sa objavilo viacero správ o tom, že Titanfall 3 momentálne nie je vo vývoji. Medzitým totiž mal Respawn veľa práce s Apex Legends, potom prišlo Star Wars Jedi: Fallen Order. A práve pri tomto zrejme zostávajú a momentálne majú plné ruky práce s pokračovaním.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 242
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 104
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 146 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox 360 Vývoj: EA / Respawn Entertainment Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|