Čo by sa stalo, ak by Titani skutočne padali rovnako ako v hre? |
Vstup Titanov na bojisko v Titanfall má svoje čaro. Čo sa však s ním stane, keď ho skúške podrobí fyzika?
Je bežne známym faktom, že sa na fiktívne diela nikdy nesmiete pozerať cez skutočnú optiku. Môže vám pokaziť celý zážitok, keď zistíte, že napríklad MacGyver by sa v skutočnosti nedožil ani len druhej časti. Zákony fyziky, chémie a aj ďalších prírodných vied si filmoví tvorcovia veľmi radi upravujú podľa svojej fantázie tak, aby dosiahli čo najlepší efekt. A podobne to samozrejme funguje aj v hrách. Hrdina často dostane polmetrový nôž priamo do hrude, no so stoickým kľudom ho dokáže vytiahnuť a ešte aj presne hodiť do hlavného zloducha.
Vstup Titanov na bojisko v multiplayerovke Titanfall má svoje čaro. Povoláte ich a sledujete, ako sa k vám z veľkej výšky rúti kovový gigant, pred ktorým sa súper nikde neschová. Pri jeho dopade môžete stáť rovno pod ním a hneď nasadnúť, prípadne ho môžete nechať spadnúť na skupinu nepriateľov. Ako by to však vyzeralo v skutočnom svete? Na to je zamerané nasledujúce video, ktoré rôzne aspekty Titanov v hre rozoberá po stránke fyziky. A tá by bola neúprosná hlavne pre živých vojakov pobehujúcich po bojisku.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 242
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 104
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 146 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox 360 Vývoj: EA / Respawn Entertainment Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|