Autori Marvel’s Avengers vysvetľujú slobodu pohybu v hre, kde vás čaká neobmedzené lietanie |
Novinka od Crystal Dynamic síce nie je open worldom, no aj tak vám dá možnosť skúmať úroveň a letieť kamkoľvek chcete.
Aj keď to z prezentácie hry tak nevyzeralo, Marvel’s Avengers nebude open world. Namiesto toho sa delí na veľké hub zóny, kde budú môcť hráči plniť hlavné aj vedľajšie úlohy spolu s množstvom aktivít a voľnosťou pohybu. Viac k tejto otvorenosti povedal Philippe Therien (War Zone director):
"Medzi úlohami sa môžete úplne voľne túlať a hľadať zaujímavé miesta, ktoré ponúka daná úroveň. Môžu to byť spojenci, ktorých treba zachrániť, bounty nepriatelia, ktorých treba poraziť pre loot, skryté odmeny a rôzne ďalšie aktivity. Priestor úrovne je vám však celý plne k dispozícii a ak nechcete neustále bojovať, môžete sa ním len tak túlať a kochať sa scenériou.
Vo War Zone (časť hry určená pre co-op) to napríklad funguje tak, že si najprv vyberiete misiu a svojho hrdinu. Dostanete sa dovnútra danej zóny, s tým, že ste tam, kým sa zvolená misia neskončí. Prostredie môžete skúmať do okamihu, kým nie je splnený konečný cieľ misie. Potom sa totiž vraciate na Quinjet, kde si môžete vybrať ďalšiu misiu. Hráči sa prakticky počas hrania môžu rozdeliť a ísť tam, kam chcú. Ale mali by myslieť na to, že ak pôjdu niekam osamote, nepriatelia ich môžu rýchlo dostať.
Zároveň bolo potvrdené, že v hre môžeme čakať rôzne typy prostredí s tým, že do hry ich postupne pribudne ešte viac. Sú tu mestá, lesy, arktické oblasti, pozrieme sa aj pod vodu či na orbitu a niektoré ďalšie prostredia, ktoré ešte neboli odhalené. Pohyb hrdinov bude vyvážený a nastavený tak, aby neboli favorizovaní tí, ktorí dokážu lietať a sú rýchlejší než ostatní, čím by rýchlejšie splnili úlohy danej misie:
"Hrdinovia sú vyvážení, aby dokázali prekonať rovnaké vzdialenosti vo všeobecnosti v rovnakom čase, aj keď s drobnými rozdielmi. Tí, ktorí nelietajú, majú však rôzne akrobatické pohyby. Bez toho, aby som veľa spoiloval môžem povedať, že napríklad Hulk môže skákať a Black Widow má napríklad gadgety."
Okrem toho autori potvrdili, že postavy z hľadiska lietania nebudú obmedzované a môžete lietať kamkoľvek chcete. Nemá pritom ísť len o otvorené oblasti, ale dostupné bude aj lietanie v budovách, interiéroch či pod zemou. Nebudete nútení chodiť kamkoľvek a všade sa budete môcť dostať lietaním. Výnimkou budú len prechody medzi oblasťami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Stadia Akčná adventúra Vývoj: Square Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|