Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered

pridal saver 4.10.2020 o 22:18 pod hry
Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered


Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana. 

V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch. 

 DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5.

Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.

Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Problem so zvukom po instalaci... (5)
caute, nainstaloval som AMD Radeon 5700 XT na Win1...
|Bezdrotove sluchadla. (1)
Ahojte, chcel by som si kupit bezdrotove sluchadla...
|Playstation 5 (2)
Dobrý deň, prosím o pomoc s prihlásením sa do ps5...
|Pf 2025 :) (1)
...bez ohľadu na platformu, prajem Sectoru a všetk...
|Amazon prime gaming (9)
Zdravím, aktivoval som si Prime, dostal som na ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (31656)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk