Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana.
V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch.
DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5.
Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mega zľavy začínajú 34
- Čínske ceny RTX 5080 a RTX 5090 naznačujú, čo môžeme v tejto oblasti čakať 285
- Sector vám želá veselý Silvester a šťastný Nový rok 83
- Najväčšie hry naplánované na rok 2025 78
- RECENZIA: Flight Simulator 2024 27
- Digital Foundry vyhodnotili hry s najlepšou grafikou tohto roka 119
- Rusi stále chcú vytvoriť vlastnú konzolu. Už si priznávajú, že nemôžu konkurovať X 85
- Nový Xbox gamepad už má aj patent 87
- Takto vyzerá doska RTX 5090 karty 181
- Január do PlayStation Plus prinesie veľké mená 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|