Prvá analýza Elden Ring na Xbox Series XS a PS5 |
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol, kde hra nebeží plynule ani v Performance režime.
Konzoly idú 45-60 fps v Performance režime a 30-60 fps v Quality režime. PS5 je lepšie optimalizované a väčšinou ide s framerate vyššie ako Xbox, aj keď záleží od lokality a efektov, niekde je naopak vyššie Xbox. Konzoly idú v Performance rozlíšení okolo 1512p-1800p, v Quality v 4K. Xbox Series S má 1440p rozlíšenie.
Pri Xboxe však premenlivý framerate nebude vadiť vzhľadom na VRR (ak máte v TV podporu) a získate tak plynulý obraz. Pri PS5 VRR nepodporuje, viete hrať PS4 verziu, ak chcete plynulý obraz.
PC verzia tiež nie je nič extra v oblasti optimalizácie, sú tam rôzne spomalenia, sekania. Nie je tam ultrawide režim ani podpora framerate nad 60 fps.
Digital Foundry testovalo ešte pred 1.02 patchom, ktorý dostanete zajtra, aktuálne ho analyzujú, ale framerate sa zdá podobné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 169
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 84
- Ciri bude mať vo Witcher 4 zaujímavé a zmysluplné možnosti vzťahov 107
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Takto bude vyzerať balenie RTX 50 grafík 25
- Najpredávanejšie hry na Steame za rok 2024 13
- Take 2: GTA 6 bude výnimočné a oplatí sa naň počkať 86
- Black Desert je zadarmo na Steame 7
- Epic rozdáva zadarmo hru Control 52 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|