Autori Smite a Paladins čoskoro vydajú multiplayerovú bojovku Divine Knockout |
DKO vám dá možnosť vteliť sa do Thora, Herkula a ďalších mýtických postáv, ktoré si v arénach dávajú do držky.
Red Beard Games a Hi-Rez Studios predstavujú multiplayerovú bojovku Divine Knockout, v ktorej si do držky dajú mnohé známe postavy z mýtov a legiend. Oproti podobným hrám je táto iná tým, že je z 3rd person perspektívy. Stále sa však podobá Smashu a iným žánrovým klasikám. Hra je aktuálne dostupná v uzavretom teste a 6. decembra vyjde na PC a konzolách. Vo Founders edícii dostanete hru, 8 bohov, kozmetiku a bonusy do Smite. Ultimate edícia vám dá ešte viac obsahu.
Pri tejto príležitosti sa nám navyše podarilo vyspovedať Alexa Cantatoru, viceprezidenta publishingu v Hi-Rez. Ten nám viac prezradil o plánoch do budúcnosti, o jej vývoji a aj o podobnosti a rozdieloch so Smashom.
Hi-Rez Studios sa dobre orientuje vo svete mýtov a rôznych božstiev. Preniesla sa nejaká inšpirácia zo Smite do Divine Knockout?
DKO a SMITE existujú takmer v sesterských univerzách. Vizuálne uvidíte, že bohovia v DKO vďačia za veľa svojim reprezentáciám SMITE. Ale sú to chibi verzie bohov v SMITE, s cel shadingom, väčšou osobnosťou a trochu zábavnejšou formou. Chceli sme, aby DKO pôsobilo trochu prístupnejšie ako SMITE.
Čo sa týka hrateľnosti, DKO je úplne iná hra: Platformová bojovka z pohľadu tretej osoby namiesto MOBA. To si vyžiadalo veľa zmien. Zamerali sme sa na to, ako by sme mohli z každého boha urobiť zábavnú postavu a zároveň vzdať poctu SMITE a ich prastarým mýtom. Napríklad Ymir si stále dokáže vyrobiť ľadovú stenu v DKO... ale vie aj surfovať na ľadovom stĺpe!
Divine Knockout je v tomto žánri trochu netradičná hra, keďže využíva perspektívu tretej osoby. Prečo ste sa takto rozhodli?
Verte tomu alebo nie, DKO bola od začiatku vývoja v third person... Ale nebola to platformová bojovka! Začali sme s myšlienkou vytvoriť fyzikálnu bojovú hru v third person. Hi-Rez má veľa skúseností s tvorbou third person hier, ako sú SMITE, Realm Royale a Rogue Company, a my sme dokázali stavať na tomto dedičstve. Členovia nášho vývojárskeho tímu mali tiež veľa skúseností s fyzikálnym bojom, keďže vytvorili nezávislú fyzikálnu FPS Sky Noon.
V priebehu vývoja sme začali čoraz viac hovoriť v žargóne platforming bojoviek – „edge guarding, recovery a podobne. A uvedomili sme si, že to, čo sme stavali, bola v skutočnosti platformová bojovka z pohľadu tretej osoby. Takže táto hra sa vyvinula trochu organicky, veľmi šťastná náhoda.
Zistili sme, že platformová bojovka z pohľadu tretej osoby pridáva žánru nový svet možností. 3D plošinovka, nové nebezpečenstvá, nové štýly boja, dynamickejšia akcia – sme nadšení, že sa o to môžeme podeliť so všetkými hráčmi.
Aj keď je Divine Knockout jedinečná hra, stále má prvky z iných hier tohto žánru. Inšpirovali ste sa napríklad kultovým Smash Bros.?
Samozrejme! Hlboko rešpektujeme všetky tieto na trhu a veľa sme ich hrali. Myslím, že lekciou, ktorú sme sa naučili najviac, je, že to musí byť zábava a musí to byť pre každého. Smash Bros. je skvelá hra, ak hráte so svojimi priateľmi v zábavných arénach a máte zapnuté itemy, alebo ak hráte e-športový turnaj 1v1 vo Final Destination.
Dúfame, že sme zachytili podstatu hry, ktorú je ľahké uchopiť a hrať a je ťažké ju naozaj zvládnuť. A čo je najdôležitejšie, hra je naozaj zábavná, bez ohľadu na to, či ste zarytý bojovník alebo úplný začiatočník.
Koľko herného obsahu môžeme očakávať pri vydaní, pokiaľ ide o režimy, postavy a arény?
DKO bude vydaná s 10 bohmi: Thanatos, Thor, Amaterasu, Ymir, Izanami, Susano, Herkules, Aténa, Sol a Kráľ Artuš, ktorý v skutočnosti nie je „boh“, ale je legendou mýtov, preto sme ho zahrnuli.
Očakávame, že najobľúbenejším režimom bude náš zábavný, neformálny arkádový režim 3v3. V tomto režime hráte na tri víťazstvá, kde každé kolo predstavuje iný režim a inú mapu. Pri vydaní bude k dispozícii sedem máp, z ktorých každá má svoje vlastné jedinečné nebezpečenstvá a herné mechanizmy, ktoré musíte zvládnuť, aby ste vyhrali. A existujú štyri režimy, z ktorých všetky je možné hrať na každej mape – Knockout, King of the Hill, Oddball a jedinečný režim s názvom Coin Blitz, v ktorom zbierate mince a potom ich ukladáte do banku.
Pre viac hardcore hráčov tu máme aj duely 1v1 a 2v2. Tie sa hrajú na sade siedmich menších máp s menej nebezpečnými rizikami. Tento režim je primárne o boji.
Aké sú vaše ďalšie plány s hrou po vydaní?
Prvú sezónu Divine Knockout nazývame „Founders Season“ ako uznanie skutočnosti, že chceme vybudovať DKO popri našej komunite prvých hráčov. Chceme, aby naši hráči pomohli riadiť smerovanie hry, aby nám povedali, aké funkcie chcú vidieť a ako chcú, aby sa hra vyvíjala.
Jedna vec, ktorou sme si istí: Pravidelne príde viac máp a viac bohov! Tieto nové postavy nebudú zamknuté za paywall; všetci hráči ich môžu odomknúť postavy len hraním hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Hi-Rez Studios / Red Beard Games Štýl: Bojovka
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|