Alone in the Dark horor na pokračovanie |
Matka všetkých survival hororov, séria Alone in the Dark, sa prvýkrát ukázala verejnosti vo svojej next-gen podobe a priniesla so sebou niekoľko prekvapení. Tak, ako sa každá séria rokmi mení, mení sa aj zabehnutý štandard survival hororov. Štúdio Eden Games sa snaží osloviť čo najširšiu hernú obec. Vyzdvihuje orientáciu na akciu a úplne iný formát rozprávania príbehu. Ten je zasadený do súčastnosti a hlavnou postavou bude Edward Carnby. Pýtate sa, ako sa mohol hrdina vôbec prvého dielu AITD objaviť v súčastnosti? Presun v čase o takmer 80 rokov je iba jedinou záhadou hry.
Edward sa ocitá v New Yorku, presnejšie v Central Parku, kde vyšetruje paranormálne aktivity, ktoré autori popisujú, ako hľadanie odpovedí na otázky posmrtného života. Čo sa stane po smrti? Existuje niečo za naším svetom? Ako ďalej vysvetľujú autori v preview na serveri GameSpot, Central Park si vybrali z niekoľkých dôvodov. Tým hlavným bolo skutočné miesto, kde sa stretá a žije množstvo ľudí odlišných kultúr a vierovyznaní. Prostredie má byť kontrastom k témam, ktorými sa zaoberá story. Rozdielne názory na smrť a posmrtný život majú, ale nemusia byť výdatnou pomocou pri vyšetrovaní. Tieto názory budú vplývať aj na kľúčové rozhodnutia (dobré/zlé) Edwarda, čím priamo ovplyvnia ďalší priebeh hry.
Otvorené prostredie Central Parku, kde nájdete reštaurácie, Zoo, divadlo a obytné zóny, dáva veľký priestor rýchlej akcii pred pomalým zakrádaním sa v klaustrofobických lokáciách. Akcia má byť silne zaťažená na interaktívne prostredia, ktorým asistuje fyzikálny engine Havok 3.0. V prostrediach sa bude dať robiť všetko, čo sa za daných okolností dá robiť a čo by ste robili, ak by ste sa tam ocitli. Všetko je založená na logike, čiže žiadny voľne pohodený raketomet. Autori ako príklad uvádzajú oheň. Jeho existencia bude mať priamy vplyv na hrateľnosť, ktorú budú spestrovať aj iné prvky, ako prieskum, hádanky, stealth alebo dokonca súboje nablízko. Svoje isto povedia aj monštrá z druhého sveta, o nich sa však zatiaľ mlčí.
Nový systém podávania príbehu inklinuje ku klasickému modelu TV seriálu. Príbeh bude rozdelený na epizódy s otvorenými koncami, z ktorých každá bude ponúkať 30 - 40 minút hrania. Epizódy budú začínať krátkym zostrihom udalostí, čo sa udialo v predchádzajúcej a samozrejme ako malý teasing si hráč po dohraní pozrie aj to, čo ho čaká.
AITD: Near Death Investigation vychádza budúci rok vo verziách pre PC a Xbox360 (o PS3 verzii sa nehovorí, ale je vo vývoji).
Update: Za dezinformáciu o rozdelení AITD na separátne distribuované epizódy sa ospravedlňujeme.
Update 2: Do galérie boli pridané nové obrázky a k dispozícii je aj in-game trailer (55 MB, lokálny download).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 21
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28
- CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka 97 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS2 PS3 Wii Vývoj: Atari / Eden Games Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|