Kingdom Come Deliverance 2 chce stále zostať realistické, ale upraví boje pre lepšiu prístupnosť |
Autori Kingdom Come Deliverance 2 postupne v rôznych interview približujú jednotlivé aspekty hry a teraz naznačili úpravu v prístupnosti hry.
Autori Kingdom Come Deliverance 2 postupne v rôznych interview približujú jednotlivé aspekty hry a teraz naznačili úpravu v prístupnosti hry. Chcú ju už dizajnovať viac pre väčší okruh hráčov a preto spravili niekoľko úprav aj do bojového systému, ktorý nebol v prvej hre ideálny.
Je dôležité povedať, že zostávame verní tomu, čo predstavuje KCD a čo predstavuje Warhorse, a to je snaha o zobrazenie skutočného stredovekého boja. Ako už bolo povedané, v súbojovom systéme sme urobili niekoľko zmien a snažili sme sa ho urobiť prístupnejším, pričom sme zachovali realistický dojem v tvári. Chceme, aby boj pôsobil tvrdo a ťažko, ale zároveň aby sa dal ľahko uchopiť. Mali by ste cítiť váhu svojej zbrane a každý zásah, ktorý zasadíte. Ak si vezmete napríklad palcát, môžete si preraziť cestu cez nepriateľské línie bez toho, aby ste príliš premýšľali nad trikmi a kombami. Ak však chcete ísť naozaj hlboko do systému, naučiť sa všetky zákutia, potom bude vašou voľbou dlhý meč, ktorý ponúka sofistikovanejší prístup.
Čo sa týka enginu v hre, naznačili aj prečo si ponechali Cryengine a nešli do modernejšieho Unreal Enginu 5.
Jednoduchá odpoveď by bola, že sme zostali pri CryEngine, pretože všetky naše interné pipeline sú postavené na ňom. A som si istý, že každý vývojár na svete narieka nad enginom, ktorý používa, a sníva o niečom inom - to je prirodzená cesta. Avšak už v začiatkoch vývoja KCD 1 sme CryEngine výrazne upravili, aby vyhovoval našim potrebám, a to isté robíme aj dnes. Som si istý, že sa veľmi líši od toho, čo by niekto nazval "CryEngine", a napriek tomu sme radi, že ho máme - robí to, čo potrebujeme, a to vo všetkej úprimnosti. Ak sa pozriete späť na prvý KCD, som pevne presvedčený, že hra vizuálne zostarla mimoriadne dobre - vďaka enginu.
Niečo povedali aj k hrateľnosti:
Za vaším chrbtom sa magicky neobjavia žiadne NPC postavy. Môže sa však stať to, že NPC uvidí páchať zločin a buď s vami bude priamo bojovať (v závislosti od ich štatistík, vašich štatistík, vášho vzhľadu, vašej reputácie - ako vidíte, deje sa tam veľa RPG prvkov), alebo NPC utečie, zavolá najbližšiu stráž, ktorá sa vás pokúsi dostať.
Ak sa stane, že v čase príchodu stráže už nebudete na mieste, NPC v oblasti budú ostražitejšie ako predtým. To však platí oboma smermi. Ak budete stáť so zakrvavenou zbraňou vedľa nejakej nebohej obete, môžu si zločin spojiť s vami. Celkovo by mal svet ponúkať viac náhodných stretnutí alebo ľudí, ktorí na vás niečo pokrikujú... teraz môžete dokonca rýchlo odpovedať v novom režime chatu (vyberte tlačidlo pre rýchlu odpoveď), ktorý vám umožní komunikovať so svetom KCD prirodzenejším spôsobom bez toho, aby ste boli zamknutí v dialógovej obrazovke.
Prakticky sa tak Warhorse snaží vytvoriť Red Dead Redemption 2 v stredoveku. Uvidíme, ako to nakoniec dopadne a aké budú možnosti hry.
Hru čakáme koncom roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Deep Silver / Warhorse Studios Štýl: RPG / Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|