Kingdom Come Deliverance 2 chce stále zostať realistické, ale upraví boje pre lepšiu prístupnosť

Autori Kingdom Come Deliverance 2 postupne v rôznych interview približujú jednotlivé aspekty hry a teraz naznačili úpravu v prístupnosti hry. 

pridal saver 23.4.2024 o 9:24 pod hry
Kingdom Come Deliverance 2 chce stále zostať realistické, ale upraví boje pre lepšiu prístupnosť

HRY > NOVINKY >

Autori Kingdom Come Deliverance 2 postupne  v rôznych interview približujú jednotlivé aspekty hry a teraz naznačili úpravu v prístupnosti hry. Chcú ju už dizajnovať viac pre väčší okruh hráčov a preto spravili niekoľko úprav aj do bojového systému, ktorý nebol v prvej hre ideálny.

Je dôležité povedať, že zostávame verní tomu, čo predstavuje KCD a čo predstavuje Warhorse, a to je snaha o zobrazenie skutočného stredovekého boja. Ako už bolo povedané, v súbojovom systéme sme urobili niekoľko zmien a snažili sme sa ho urobiť prístupnejším, pričom sme zachovali realistický dojem v tvári. Chceme, aby boj pôsobil tvrdo a ťažko, ale zároveň aby sa dal ľahko uchopiť. Mali by ste cítiť váhu svojej zbrane a každý zásah, ktorý zasadíte. Ak si vezmete napríklad palcát, môžete si preraziť cestu cez nepriateľské línie bez toho, aby ste príliš premýšľali nad trikmi a kombami. Ak však chcete ísť naozaj hlboko do systému, naučiť sa všetky zákutia, potom bude vašou voľbou dlhý meč, ktorý ponúka sofistikovanejší prístup.

Čo sa týka enginu v hre, naznačili aj prečo si ponechali Cryengine a nešli do modernejšieho Unreal Enginu 5.

Jednoduchá odpoveď by bola, že sme zostali pri CryEngine, pretože všetky naše interné pipeline sú postavené na ňom. A som si istý, že každý vývojár na svete narieka nad enginom, ktorý používa, a sníva o niečom inom - to je prirodzená cesta. Avšak už v začiatkoch vývoja KCD 1 sme CryEngine výrazne upravili, aby vyhovoval našim potrebám, a to isté robíme aj dnes. Som si istý, že sa veľmi líši od toho, čo by niekto nazval "CryEngine", a napriek tomu sme radi, že ho máme - robí to, čo potrebujeme, a to vo všetkej úprimnosti. Ak sa pozriete späť na prvý KCD, som pevne presvedčený, že hra vizuálne zostarla mimoriadne dobre - vďaka enginu.

Niečo povedali aj k hrateľnosti:

Za vaším chrbtom sa magicky neobjavia žiadne NPC postavy. Môže sa však stať to, že NPC uvidí páchať zločin a buď s vami bude priamo bojovať (v závislosti od ich štatistík, vašich štatistík, vášho vzhľadu, vašej reputácie - ako vidíte, deje sa tam veľa RPG prvkov), alebo NPC utečie, zavolá najbližšiu stráž, ktorá sa vás pokúsi dostať.

Ak sa stane, že v čase príchodu stráže už nebudete na mieste, NPC v oblasti budú ostražitejšie ako predtým. To však platí oboma smermi. Ak budete stáť so zakrvavenou zbraňou vedľa nejakej nebohej obete, môžu si zločin spojiť s vami. Celkovo by mal svet ponúkať viac náhodných stretnutí alebo ľudí, ktorí na vás niečo pokrikujú... teraz môžete dokonca rýchlo odpovedať v novom režime chatu (vyberte tlačidlo pre rýchlu odpoveď), ktorý vám umožní komunikovať so svetom KCD prirodzenejším spôsobom bez toho, aby ste boli zamknutí v dialógovej obrazovke.

Prakticky sa tak Warhorse snaží vytvoriť Red Dead Redemption 2 v stredoveku. Uvidíme, ako to nakoniec dopadne a aké budú možnosti hry. 

Hru čakáme koncom roka.





Páči sa mi! (+7)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29258)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk