Uncharted: Drake's Fortune - hľadá sa poklad |
Prvá hra pre PS3 od Naughty Dog, tvorcov Jak & Daxter, už stihla vzbudiť pozornosť svojím bezmenným výstupom v džungli. Dnes už vieme, že sa zhostíte mladého lovca pokladov na ceste za objavením bájneho pokladu El Dorado. Ako sám tvrdí, je potomkom slávneho objaviteľa Sira Francisa Drakea. Poklad na exotickom ostrove potvrdí jeho slová a tie navyše budú zdokumentované chutnou reportérkou, ktorá ho kamerou prenasleduje a spraví jeho dobrodružstvo ešte dramatickejším. Ako môžete vidieť v traileri (43 MB), Drakeove problémy začnú vo vzduchu, keď hydroplánu vypovedá motor a je nútený opustiť palubu zoskokom na padáku.
Po pristátí v hustej džungli zisťuje, že zrejme o poklad nevyčísliteľnej hodnoty má záujem aj niekto iný. Ostrov slúži ako trhovisko prekupníkom s artefaktami a hemží sa žoldniermi. Podľa prezentácie (35/104 MB) prezidenta Naughty Dog Evana Wellsa je hrateľnosť postavená na zdolávaní terénu, streľbe a boji telo na telo, tzv. ingrediencie moderných akčných adventúr, ako napr. Tomb Raider, ku ktorému má Uncharted: Drake's Fortune asi najbližšie.
V džungli budete šplhať po rímsach, SIXAXISom udržovať balans vo výškach, preskakovať priepasti a ďalšiu nevyhnutnú akrobaciu spojenú s prieskumom prostredí. Drake môže naraz niesť jednu veľkú a jednu príručnú zbraň, dokáže sa schovávať, prilepiť k prekážke, vykúkať a strieľať spoza nej. Súboje telo na telo nezaprú svoju filmovosť a v dostatočnom priblížení vám Drake predvedie vykrúcanie rúk alebo zakrútenie krkom protivníka. Vyžadujú presné načasovanie a finálny úder sa bude líšiť v závislosti od prostredia, kde bojujete.
Uncharted: Drake's Fortune má podľa preview na GameSpote najživšie postavy použité vo videohrách. Wells hovorí, že animačný systém je kladený na prvé miesto a je to aj vidieť nielen v traileri, ale aj počas samotnej prezentácie. Lozenie po členitom teréne vyzerá realisticky, plynule a veľmi presvedčivo, to platí aj pre výborné cut-scény. Čo je veľmi prekvapivé , hra nebude potrebovať na vykresľovanie komplexných scén loading obrazovky (hranie nebude prerušované). No a ešte jedna technická informácia, predvádzané demo na Sony Gamers Day svojím objemom prekročilo kapacitu klasického DVD.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 314
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|