EA zbrojí proti bazárovým predajom |
EA sa pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou a zdarma distribovaným dodatočným obsahom.
Kupovať z bazáru, alebo nekupovať? Pre našinca je odpoveď jednoduchá, EA sa však pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou uvedenou do praxe vydaním Dragon Age: Origins minulý rok, informuje Bussiness Week.
Ide o projekt s kódovým označením Desať dolárov, čo je suma, za ktorú si dodatočný obsah musia hráči kúpiť, ak sa dostali k hre z bazáru. Alebo ponúkané bonusy oželieť. V praxi to vyzerá tak, že nová hra má v balení jednorazový kód, ktorý po aktivácii sprístupňuje nový obsah. Napríklad v prípade Mass Effect 2 sa objavia na sieti Cerberus nové misie ako pátranie po troskách Normandy, nové brnenia a pod.
Novú taktiku plánuje EA aplikovať na všetky nadchádzajúce tituly (vrátane Battlefield: Bad Company 2), spoločnosť dokonca počíta do budúcnosti s tým, že všetky tituly budú vybavené online komponentom, čo je cesta, po ktorej kráča aj Ubisoft s programom odmien Uplay.
Nie je to prvýkrát, čo sa veľké vydavateľské domy púšťajú do boja s bazárovým predajom, ktorý len na území US generuje tretinu z celkového predaja hier s obratom 2 miliardy dolárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 38
- Windows 11 už má novú možnosť obídenia prihlásenia pri inštalácii 38
- Aký mobil kúpiť na jar 2025 za 200, 300, 400, 500 alebo 1000 eur? 57
- RECENZIA: Commandos: Origins 53
- Úspešná drogová hra Schedule 1 je v prešetrovaní pre možné kopírovanie Drug Dealer 18
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 49
- Minecraft Movie valcuje kiná 38
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 122
- Ako sa hrá Cyberpunk 2077 Ultimate Edition na Switch 2? 43
- Ceny konzol v USA porastú, Nintendo už odložilo predobjednávky Switchu 2 55 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: EA / BioWare Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|