World of Warcraft katom Starcraft: Ghost |
Raketový vzostup najhrávanejšej MMO uštedril ranu z milosti dlho odkladanej spin-off akcii.
O tom, čo by sa stalo, keby nikdy nevyšiel World of Warcraft alebo sa na trhu neuchytil, môžeme dlho teoretizovať. Možno by vládol EverQuest, možno by žáner online RPG nikdy nezaznamenal boom. Ak by Blizzard nevydal terajšieho kráľa MMO, pravdepodobne by sa na trhu objavila akcia StarCraft: Ghost.
Úspech World of Warcraft stál spin-off akciu život, autori sa ju po mnohých odkladoch a rozhodli definitívne ukončiť, aj keď to nikdy nechceli priznať. „Súčasne sme pracovali na StarCraft: Ghost, World of Warcraft aj StarCraft II," objasňuje Mike Morhaine.
„Museli sme si vybrať, nemohli sme robiť na všetky naraz," dodal spoluzakladateľ kanadského štúdia počas samitu DICE. Keď sa z WoW stal hit, autori potrebovali alokovať viac zdrojov aj prostriedkov, čo pre Ghost znamenalo iba jediné - koniec.
StarCraft: Ghost bola pôvodne ohlásená v roku 2002 pre PS2, Xbox a GameCube. Svojou hernou náplňou sa podobala najviac hrám Splinter Cell a Metal Gear Solid. Dvakrát zmenila vývojárske prostredie a s príchodom next-gen platforiem o štyri roky neskôr bola odložená na určito.
Ako vyzeral StarCraft: Ghost po hrateľnostnej stránke a čo všetko dokázala hrdinka Nova, ukazuje dvojminútové gameplay video.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 318
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS2
Xbox 360 Vývoj: Swinging Ape Studios / Blizzard Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|