Viac slobody vo Final Fantasy XIII-2 |
Kým sa k nám dostane, môžete pokračovanie JRPG obdivovať na obrázkoch.
Linearitu Final Fantasy XIII fanúšikovia ťažko rozdýchavali a než sa hra stihla otvoriť, bolo pre mnohých už neskoro. Pre plánované pokračovanie sa autori vybrali cestou otvorenejšieho sveta.
„XIII-2 je postavená na rozhodnutiach do takej miery, že vaše činy budú mať na hru priamy dopad. Bude mať viacero zakončení na základe vašich rozhodnutí, viac o nich budeme hovoriť na TGS.“ povedal Motomu Toriyama pre GameSpot.
Jednou z mnohých noviniek majú byť vetvené dialógy s NPS postavami, minihry a hádanky, väčšia interaktivita v mestách ako aj v cut-scénach tentoraz obohatených o quicktime eventy. „Neplánovali sme sa inšpirovať v západných RPG,“ bilancuje producent Yoshinori Kitase. Po vypočutí názorov bude však Final Fantasy XIII-2 obsahovať viac prieskumu a nebude hráčovi zväzovať ruky jednou cestou vpred. Postavy sa naučili dokonca aj skákať.
Súbojový systém postavený na zmene rolí (Paradigm Shift) zostane takmer nezmenený, novinkou sú hodiny s rýchlo sa točiacou ručičkou, ktorú ak zastavíte v zelenej zóne, dostanete výhodu prvého útoku. Ak zastaví v žltej, nič sa nedeje, ale ak v červenej, neobídete bez postihu. V bojoch sa zohľadní dokonca aj počasie.
Príbeh XIII-2 sa bude sústrediť na Serah, sestru Lightning, ktorá je podľa E3 traileru mŕtva. Hrdinku predchádzajúcej hry bude možné takisto ovládať, ako aj nového bojovníka Noela.
Dĺžku gameplayu autori prirovnávajú k XIII, mala by prekročiť 40 hodín. O tom sa presvedčíme začiatkom budúceho roka.
Final Fantasy XIII-2 vychádza v Japonsku už tento december.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Xbox 360 Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|