Koniec sveta v podaní CryEngine 3 |
Tvorcovia Dear Esther menia technológiu a pracujú na apokalyptickej vízii Everybody’s Gone to the Rapture.
Literárny experiment Dear Esther po minuloročnom úspechu upevnil pozíciu artových hier na trhu a dokázal, že aj takáto forma interaktívnej zábavy je akceptovaná. Nezávislý tím thechineseroom odpovedá na svoj debut titulom nazvaným Everybody’s Gone to the Rapture.
S rovnomennou utópiou na morskom dne nemá nič spoločné, za to sa odvážne zaoberá ideou prežitia posledných okamihov pred nevyhnutným koncom sveta a kladie otázku ako by reagovali na apokalypsu obyčajní ľudia na zapadnutom vidieku? Podobne ako Dear Esther bude záležať na hráčovi, ako hlboko sa ponorí do príbehu a celú jeho interpretáciu nechá len a len na ňom.
Rapture však nebude obyčajnou prechádzkou bez štipky interakcie. Do vývoja udalostí budete môcť zasiahnuť manipulovaním s objektami (otváraním / zatváraním dverí) alebo nadväzovaním kontaktu s postavami. Hra vás dokonca bude za takéto činnosti odmeňovať, sprístupní napríklad cestu k lokalite, ktorá sa zdala byť nedostupnou.
Podľa servera BeefJack, ktorý sa rozprával s kreatívnym riaditeľom Danielom Pinchbeckom, svet Rapture nebude úplne opustený. V príbehu sa hovorí o šiestich postavách žijúcich svoje životy, ktoré nemusia nevyhnutne predstavovať mužov a ženy. Zatiaľ nie je rozhodnuté, či pôjde o skutočné postavy, alebo o symboly reprezentujúce ľudí, ktorí tam kedysi boli.
A keďže sa príbeh ladí až na poslednú chvíľu, môže sa v Rapture čokoľvek zmeniť. Možno pôjde aj odvrátiť apokalypsu. Možno sa pýtate, či má vôbec zmysel do niečoho zasahovať a ovplyvňovať dianie okolo vás, keď aj tak to všetko skončí. Pinchbeck vraví, že všetko môžete len pasívne sledovať. Svet sa nezastaví len pre to, že sa dívate.
Rapture bude poháňať CryEngine 3, čo je veľký skok od technológie Source Engine použitej v Dear Esther. V hre bude otvorený svet a vám bude daná absolútna voľnosť. “Ak by ste sa ho rozhodli prejsť diagonálne z jedného rohu do druhého, zabralo by vám to približne 20 minút.”
Na zasnívané prechádzky však nebude čas, hra je obmedzená presne na 60 minút. Po vypršaní limitu nastane koniec. Môžete sa však vrátiť na začiatok a vyskúšať zlepiť mozaiku toho, čo sa stane so svetom, postavami a vami. Rapture je navrhnutá tak, aby sa hrala znovu a znovu.
Koniec sveta zočíme počas budúceho leta.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 228
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 48
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: The Chinese Room Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|