Prvé detaily Project Eternity |
Obsidian Entertainment má dostatok príspevkov na vývoj novej izometrickej RPG. Čo od nej máme očakávať?
Izometrická RPG Project Eternity od Obsidian Entertainment má dostatočnú finančnú podporu od fanúšikov a tvorcovia prezradili, ako ju mienia využiť.
Zbierka na hru v Kickstarter kampani ešte potrvá 27 dní, ale už počas úvodného víkendu presiahla potrebných 1 100 000 dolárov. Aktuálna suma od vyše 40 000 prispievateľov prekročila 1 600 000 dolárov a stále rastie.
Tim Can, ktorý pracoval na hrách Fallout a Arcanum a patrí do tímu Obsiadian Entertainment od minulého roka, v interview pre Eurogamer prezradil, že práce na hre už začali. Má vlastný engine a keďže sa neviaže na žiadnu značku, tvorcovia majú pri tvorbe voľnú ruku, čo urýchľuje vývoj.
Počet ľudí, ktorí sa budú podieľať na hre, má závisieť od výslednej sumy. Cain uprednostňuje 20 - 30 ľudí, pretože práce sú vtedy prehľadné a je jasné, kto čo robí, no v prípade potreby bude počet vývojárov vyšší.
Project Eternity nebude postavený na pravidlách Dungeons & Dragons, obsiahne vlastné mechanizmy, hoci so zjavným vplyvom D&D. Jadrom pravidiel budú duše postáv zviazané s mágiou. Osoba s nezlomenou dušou bude disponovať väčšou silou, ako osoba, ktorá má len jej fragmety. Konkrétny princíp a spôsob, ako sa duša môže zlomiť, bude predmetom testovania v hre. Dôležitejšie ako priklonenie k dobru či zlu bude reputácia závislá od toho, čo si o vás myslia rôzne komunity v hre.
Boj prebehne v reálnom čase s možnosťou pauzy a dôrazom na taktický postup skupiny. Žiadna zbesilá klikačka. Budú rôzne formácie a skupinové schopnosti, ktoré ešte nemajú konkrétnu formu. Partia môže mať 6 postáv, vlastného hrdinu plus päť spoločníkov, hráč však nebude nútený zgrupovať sa a môže pokojne putovať aj sám. Spoločníci disponujú vlastnými osobnosťami, môžu mať rôzne postoje, reagovať na podnety a vyvolávať konflikty.
Rasy a povolania ešte nie sú definitívne a rozhodne sa o nich podľa využitia v hre. Vzhľadom na fantasy povahu hry však máme počítať s bojovníkom, zlodejom, mágom a príbuznými profesiami. Vo výzbroji nájdeme aj pušky. Rasy majú mať črty, ktoré ich diferencujú od ostatných. Takže napríklad hra s elfom s rovnakým povolaním ako človek bude odlišná. Kalkuluje sa aj s rôznymi etnikami a národnosťami, takže napríklad trpaslík z juhu bude mierne odlišný, ako jeho príbuzný zo severu. V hre bude aj prelínanie kultúr a degenerované rasy, čo môže viesť ku genocíde.
Project Eternity sa bude orientovať na singleplayer. O multiplayeri sa uvažuje, ale nie za cenu toho, že by ubral na kvalite hry pre jednotlivca. Predbežne sa kalkuluje s vydaním na jar 2014.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox Interactive / Obsidian Entertainment Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|