Na telefónnej linke Hotline Miami je vrah |
Mimoriadne brutálna indie akcia má rada náhodu a o to viac ju chcete hrať.
Tisíckami reštartov a miliónovými stratami na životoch je lemovaná cesta dnešnej indie scény, ktorá sa ženie za perfekcionalizmom. Prechádzanie levelov na jeden šup, bez straty energie, bez checkpointov, bez jedinej chybičky, memorovanie úrovní, to všetko sú strasti starej školy, ktorá dnes zažíva mimoriadne silnú renesanciu. V čele novej vlny stojí aj nenápadná a extrémne násilná hra s retro feelingom Hotline Miami.
Zomiera sa v nej často a cesta k autu je vykúpená až po mnohých pokusoch sťažených faktom, že rozloženie nepriateľov je vždy náhodné. Ich počet sa nemení ani stavba levelu, na ktorý sa pozeráte zhora. Ak bola prvýkrát za dverami odložená útočná puška, druhýkrát tam môže byť baseballová pálka alebo brokovnica. Hotline Miami od vás nechce nič viac ako sa dostať k východu so zdravou kožou.
V hre sa zhostíte zabijaka, ktorému sú úlohy zadávané cez telefón. Do budov, klubov, kancelárií vstupujete výhradne neozbrojený netušiac, koľko sa v nej nachádza gangstrov, aké majú zbrane a kde je východ. Hotline Miami je postavená na náhode a vysokej dynamike. Zbrane v rukách sú smrteľné aj keď ich hádžete. Tu neplatí, kto má najväčšiu búchačku, vyhráva ten, kto má presnú mušku a komu na pleci sedí šťastena.
Šípkami sa pohybujete, ľavým myšítkom strieľate, pravým beriete zbrane, medzerníkom dorážate omráčených, jednoduché. Po vstupe do prvého domu neviete, čo vás čaká ani ako sa vôbec na koniec dostanete a v tom spočíva sila Hotline Miami. Štylizácia do neónových farieb 80-tych rokov a použite pixelartu je vedľajším produktom silne nákazlivej naháňačky za najvyšším kombom za zabíjanie nepriateľov za sebou. Chce to cvik, ale naučíte sa, že ak vás nik nevidí, môžete zložiť protivníka aj bez výstrelu, omráčením a brutálnym dorazením na zemi.
Ďalších v budove schovaných za dverami môžete prekvapiť výstrelom zo zbrane alebo ich vylákať jeden po druhom. Taktika sa mení konštantne s každou novou hrou. A žiadna netrvá dlhšie ako minútu. Obyčajne skoční skôr, pretože to do vás niekto napáli. Systém pokus-omyl je vyvážený mimoriadnou satisfakciou reprezentovanou lietajúcimi telami, násilím a kalužami krvi. Riskovanie prináša bodové bonusy a tie sa na konci porovnávajú s maximálnou možnou známkou, akú pre daný level môžete dosiahnuť. Ak budete vidieť, že vám chýbalo iba toľkoto, tak to skúsite znovu.
Hotline Miami má na sveodmí dvojčlenný tím Dennaton Games a hra vychádza v priebehu nasledujúcich týždňov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Devolver Digital / Dennaton Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|