Sunset Overdrive bude zábavný výlet mestom plným mutantov |
Insomniac Games v Sunset Overdrive prináša postapokalyptickú zábavu napumpovanú energetickým nápojom.
Insomniac Games v Sunset Overdrive prináša postapokalyptickú zábavu napumpovanú energetickým nápojom. Je to ako mix Ratcheta, Jet Set Radio, Prince of Persia s prídavkom Tony Hawka. Autori chceli vytvoriť arkádovú hrateľnosť, v ktorej ste neustále v pohybe. Budete behať, skákať a strielať. Čakajte silné zbrane, pestré farby, množstvá nepriateľov a masívne explózie.
V hre vás autori zavedú do mesta Sunset City, ktoré bolo do nedávna pokojné mestečko, ale po predstavení OverCharge Delírium XT od megakorporácie FizzCo. sa všetko zmenilo. Ľudia sa po jeho vypití nápoja premenili na zmutovane monštrá. Nazývajú ich OD - Overcharge drinker. Našťastie vy ho nepijete a tak prichádzate na scénu. Budete upratovač, z ktorého sa stane záchranca mesta.
Budete tak robiť to v čom ste najlepší - čistiť ulice, aj keď tentoraz od mutantov a aj rozmanitých bossov. Popritom budete spĺňať misie a spoznávať pôsobivé mesto aké ste nikde ešte nevideli. Všetko je v ňom natlačené, navrstvené a prepojené, aby ste pri prechode nemuseli opustiť plynulý pohyb, či už wallrunnig, sliding, alebo skákanie.
Overdrive je dieťa Marcusa Smitha a Drewa Murryho, obaja predtým pracovali na Resistance sérii, ktorú Sony zrušilo a oni tak prešli na niečo nové. Hovoria, že toto je hra, na ktorú sa pripravovali už 20 rokov, od štýlu až po farebnosť. Je to presne to v čom sú dobrí. Chceli ukázať humor, šialené zbrane ako aj chceli rozobrať tému zábavy pri konci sveta. Nechceli žiadne skrývanie sa za prekážkami, alebo komplikované lezenia, len rýchlu akciu akciu. Až takú rýchlu, že sa nemusíte báť ani smrti, pri páde napríklad padnete cez portál a budete teleportovaný späť do bezpečia a pri smrti nasleduje instatný respawn so zábavnými animáciami, od sarkofágov až po lietajúci tanier.
K tomu príbeh hry písal Gerry Duggan, ktorý je známy napríklad prácou na Deadpoolovi v Marvele a v tomto štýle sa nesie scenár aj samotnej hry. Čakať môžeme veľa sarkazmu, preháňania a humoru na hrane. Celé to bude šialené a v grafike nechýbajú komiksové prvky od štýlu, až po rôzne nápisy napríklad pri pádoch. Napriek kreslenej grafike autori dodávajú, že každá postava má 40 tisíc polygónov a zapracovali aj fyziku oblečenia.
Váš hrdina bude plne definovateľná postava, vyberiete jej vzhľad, vyberiete oblečenie, doplnky a aj štýl. K tomu dostanete aj rozmanité a hlavne silné zbrane. Napríklad jedna zbraň strieľa platne, ďalšia zbraň strieľa ohňostroje, alebo TNT Teddy je raketomet strieľajúci plyšových medvedíkov s dynamitovými vestami. Sú to zbrane vytvorené z vecí každodennej potreby ako hasiace prístroje, kondicionér, hračkárske helikoptéry, zbíjačky atď. Všetko vylepšené o smrtiace efekty. K tomu samotná streľba je niečo medzi streľbou v Ratchetovi, kde bol veľmi veľký autotarget a medzi tradičnými strieľačkami s nutnosťou presnejšieho zameriavania. Tu približne zameriate svoj cieľ a vystrelíte niektorú zo zbraní, ktorá zničí aj 5 alebo 10 nepriateľov naraz. Pre zaujímavosť na obrazovke ich bude okolo 100 naraz aktívnych a teda pôjdu po vás.
Samotní nepriatelia nebudú zombíci, autori zdôrazňujú že sú to mutanti. Nechceli totiž, aby vyzerali ako ľudia a tak im chýbajú oči a nemajú oblečenia. Zatiaľ čo štandardní mutanti sí rovnakí, autori si dali záležať na odlišnosti bossov a napríklad jeden zmutuje do podoby lietajúceho balóna. Rovnako nich už nebude stačiť len obyčajná zbraň, budete musieť zbierať štýlové body a levelovať sa, aby ste vôbec získali ich pozornosť.
Občas však hráči stretnú aj ľudských nepriateľov nazvaných Scraps, ako aj priateľských prežitých ľudí, ktorí sú v kempoch rozdelení po frakciách. Tieto frakcie majú humorné témy ako skauti, ktorí majú svoju pevnosť v japonskom múzeu histórie a je tam aj skupina RPG fanúšikov nazvaný Fargarths, ktorí prebrali kontrolu nad komunitným centrom. Všetky vám budú vám zadávať vedľajšie misie a možnosti vedľajších aktivít. Napríklad dostanete úlohu získať komiks, ale aktivitu rozbiť čo najviac TV za minútu.
Autori hru berú ako prvú v sérii a rátajú s pokračovaním ako aj rozvíjaním tejto časti hry. Pre hráčov plánujú rozhodovanie prostredníctvom miestne Sunset TV, kde bude možné hlasovať o nových prídavkoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 21
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28
- CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka 97 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Insomniac games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|