Vo Far Cry 4 vás nespustia z očí miestne frakcie, postavy, ale ani tigre |
Nepriateľ môjho nepriateľa je môj priateľ.
Ako sme už mohli vidieť a počuť z videí uvoľnených Ubisoftom Montreal počas E3, Far Cry 4 nebude proste len úspešné Far Cry 3 prenesené niekam na svahy Himalájí. Nový diel má byť otvorenejší, s väčším vplyvom hráča na okolité prostredie a vývoj udalostí, kooperáciou a množstvom hračiek, slonov či vozidiel porozhadzovaných na každom kroku. Opäť trochu viac než na E3 prezradil Ubisoft v rozhovore pre gamespot.
Vo Far Cry 4 sa stretnete so "živšími" frakciami, ktoré budú vnímať vaše konanie a reagovať na vaše činy. To sa netýka iba skupín, ale aj jednotlivcov. Ak pomôžete jednej postave, je pravdepodobné, že si tým kazíte vzťahy so všetkými jej neprajníkmi. Ak obsadíte outpost, nepriatelia jeho pôvodného majiteľa si to všimnú a môžu sami vyvinúť nejakú snahu, aby vás odmenili. Ubisoft by tak chcel pripraviť o čosi uveriteľnejší svet, kde aj spomenuté získavanie outpostov nebude iba o boji, ale bude zapadať do vášho celkového snaženia v ázijskom miništáte.
Živý otvorený svet sa prenáša aj do príbehových misií. Vo Far Cry 3 sa často odohrávali v malých uzavretých lokalitách, v ktorých hráč proste len urobil, čo sa od neho očakávalo a to veľmi nekorešponduje so smerom, kam sa Far Cry v novom svete uberá. Vo Far Cry 4 sa budú príbehové postavy zaujímať aj o vašu činnosť mimo príbehu, budú ju hodnotiť a budú sa o tom chcieť rozprávať a to samozrejme ovplyvní aj príbehové misie. Z technických dôvodov sa ale aj tak nájdu momenty, ktoré budú musieť prebehnúť "podľa plánu", čím sa asi myslia hlavne dôležité momenty v príbehu a časti pretkané cut-scénami.
Prídu aj ďalšie, menšie úpravy, ktoré si vyžiadala sama komunita. Napríklad menej rušivých "kecov" hlavnej postavy, s ktorými to Jason Brody občas preháňal a väčšinu hráčov rušil pri vychutnávaní atmosféry a plnení úloh. Napriek tomu sa ale autori monológov predsa len nevzdali a využijú hlavne to, že hlavný hrdina, Ajay, spoznáva Kyrat spolu s hráčom. Zmena sa dotkne aj systému zakrádania sa, ktorý už nebude ponúkať tak nápadné skrýše a ani vyvýšené pozície už neposkytnú hráčovi toľko bezpečia ako vo Far Cry 3. Napríklad pred tigrom sa na strom určite neschovávajte. Preč je samozrejme aj "neviditeľnosť" pod vodou, ktorú by ste v chladnom himalájskom podnebí aj tak nevyužili. Hornatá a hlavne zasnežená krajina však ponúkne nové príležitosti, ktoré ale autori spolu s ďalšími vecami týkajúcimi sa interakcie so zasneženými svahmi, predstaví až keď budú pripravené.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 30
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- Free to play survival hra na Steame inštalovala hráčom v PC malware 11 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|