Multiplayer v Dragon Age Inquisition |
BioWare mu potajomky venovalo oveľa viac pozornosti, než sme si mysleli.
Bol naznačený, no nebol potvrdený. Až doteraz. Dragon Age Inquisition dostane kooperačný režim pre maximálne štyroch hráčov. EA a BioWare sa rozhodli tento režim hlbšie neprepájať s kampaňou pre jednotlivca ani s hlavným príbehom a podobne ako v Mass Effect 3, aj tu bude bokom od zvyšku hry. Absentovať bude "taktická kamera" a boje budú teda plynulé a o poznanie akčnejšie.
Pri štarte bude hra obsahovať 3 lokality pre viac hráčov: Elven Ruins, Tevinter a Orlesian Palace. V každej lokalite nájdete niekoľko čiastočne predpripravených a čiastočne generovaných máp, pričom jedno dobrodružstvo by malo trvať 20 až 30 minút. Ani jeden z hráčov nebude mocným hlavným inkvizítorom z kampane. Štvorica hráčov sa ocitne v úlohe jeho pomocníkov, akejsi zásahovej skupiny, ktorá rieši menšie problémy a necháva si korisť.
Na výber bude 9 upraviteľných charakterov, traja z každého bojového povolania. Nepôjde o charaktery z príbehu, ale ani o bezmenné postavy, BioWare sa pokúsi z každého z bojovníkov vytvoriť zaujímavú osobnosť, aj keď len v rámci obmedzených možností. Obmedzujúcim faktorom je prirodzene akčné zameranie kooperačného módu, ktorý má ponúknuť predovšetkým tímovú akciu, v ktorej si hráč naplno užije bojové schopnosti jednotlivých povolaní a charakterov. Na konci kooperačného dobrodružstva sa splnené úlohy premenia na zlatú odmenu a za našetrené zlato sa následne dajú zakúpiť truhlice s pokladom, v ktorých môže hráč nájsť recepty, vybavenie, elixíry, granáty, maste a "niektoré" budú obsahovať aj nových hrdinov a skiny.
Zdá sa, že BioWare prostredníctvom oddelenej multiplayer zložky Dragon Age: Inquisition koketuje s free to play modelom. Na jednej strane by sa mal multiplayer režim neustále rozširovať o dodatočný obsah, DLC balíčky však budú pre každého zadarmo. Na druhej strane bude ale hráčom ponúknuté zakúpenie platinum účtu, ktorý BioWare charakterizovalo ako "šetrič času". Jeho majitelia nedostanú špeciálne odmeny, ale vďaka podstatne väčším odmenám sa ku všetkému dostanú skôr než bežní hráči, ktorí budú musieť grindovať. Rovnako dôležité ako vybavenie bude aj postup na vyššie úrovne a odomykanie schopností. Tie bude mať každá postava zatriedené do dvoch vývojových stromov a v každom strome každého charakteru by sme mali nájsť okolo 20 schopností.
Ani to však ešte nie je všetko, pretože súčasťou vylepšovania postav bude aj vylepšovanie zbraní pomocou nazbieraných materiálov (crafting), každý týždeň obmieňané úlohy (Personal Prestige a Operations), ktorých splnenie BioWare odmení špeciálnymi ikonami charakterov, vlajkami a ďalšími kozmetickými úpravami vzhľadu. Do 18. novembra sa o kooperácii v Dragon Age: Inquisition iste ešte dozvieme oveľa viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze pokračuje 122
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 34
- Matrix AI bude generovať nekonečné hry 52
- RECENZIA: Metro Awakening 51
- Rusi platia za negatívne recenzie Stalkera 2 na Steame 104
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 33
- Witcher 4 je už v plnom vývoji 55
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 19
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 147
- Stalker 2 dostane prvý patch nasledujúci týždeň 137 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|