Elfovia porazili trpaslíkov, teraz sa hlasuje o ich jednotkách |
Might & Magic Heroes VII vložila osud elfskej frakcie do rúk hráčov.
Limbic Entertainment, ktorý na pokyn Ubisoftu pripravuje nový diel série Might & Magic Heroes, sa rozhodol do rúk hráčov vložiť ešte väčšiu moc, než sa po ohlásení hry myslelo.
Tvorcovia majú pomernej jasnú predstavu, kam chcú nový diel zaviesť a po konzervatívnom 5. dieli vyšla MaM Heroes VI, ktorá prišla s mnohými novinkami a mnoho tradičných prvkov naopak vynechala. Limbic sa síce rozhodol opäť vrátiť veci do starých koľají, no v konečnom dôsledku by mala vzniknúť mozaika, skladajúca sa z prvkov všetkých dielov. Jedným zo základných kameňov budú známe a obľúbené frakcie Haven (ľudia), Academy (mágovia), Stronghold (orkovia) a Necropolis (nemŕtvi). O ďalších dvoch frakciách však rozhodujú hráči v hlasovaní prostredníctvom Uplay.
Do prvého duelu boli nasadení elfovia a trpaslíci a podľa očakávaní dala väčšina fanúšikom prednosť Elfom. Prírodno-rozprávková frakcia sa tak po prestávke spôsobenej 6. dielom vracia naspäť do hry a pravdepodobne bude v mnohom veľmi podobná elfskej frakcii z HoMaM V. Opäť sa vrátime do lesov Irollanu, ktorému vládne vznešený kráľ. Ten svojím poddaným vládne z koruny mohutného stromu, šľachticom sú vyhradené nižšie položené sídla a prostý ľud si smie svoje obydlia stavať (či skôr pestovať) iba nízko nad zemou.
Čo však ešte vôbec nepoznáme, je zloženie elfskej armády. A to ešte nepoznajú ani samotní tvorcovia, opäť sa totiž bude hlasovať. V prípade hlasovania za každú jednotku zvlášť by sa ale z elfskej armády mohol ľahko stať úplne nehrateľný guľáš, takže Limbic opäť pripravil možnosti.
Prvá skupina je nazvaná Sila lesa. Jej zloženie je založené na tendencii elfského národa nestarať sa o okolité krajiny a namiesto toho sa venovať iba obrane vlastného lesa. Ak zvíťazí táto skupina, bude elfská armáda viac obranne ladená. Základom budú odolní enti povýšení na šampiónsku úroveň. V ich blízkosti by sa mali držať dryády a o obranné kúzla sa postarajú jednorožce. Spomaľujúcimi a ochromujúcimi útokmi prispejú druidi, hady a zelení draci a útočné snahy tak zostanú predovšetkým na lovcoch a emeraldských rytieroch.
Opakom Sily lesa je skupina nazvaná Sylannino besnenie, kam sa dostali predovšetkým jednotky schopné viesť partizánsku vojnu a podnikať rýchle, nečakané prepady. Prvé šípy budú patriť lovcom a vpred sa vrhnú jelene a tanečníci meča, ktorých budú zo zálohy podporovať druidi, zelení draci a škriatkovia. Enti a dryády sa do útoku asi veľmi nehodia, ale chýbať aj tak nebudú.
Uprostred dvoch extrémov nájdeme skupinu Perfektnej rovnováhy zeme, ktorej členmi sú:
Lovci, hadi a škriatkovia ako základné jednotky
Druidi, enti a emeraldskí rytieri ako elitné jednotky
Na šampiónskej úrovni sa opäť objavia zelení draci, tentokrát však doplnení o fénixov, ktorí sa s elfskou frakciou naposledy spriahli ešte vo 4. dieli.
Pri voľbe frakcií sa špekulovalo, že porazená frakcia sa aj tak dostane do datadisku, čo sa ale stane s odvrhnutými jednotkami? Niektoré možno nikdy nevzniknú, iné by sa možno mohli objaviť aspoň ako externe najímateľné jednotky. Na názore hráčov však tentokrát naozaj záleží a nový HoMaM (nech už sa volá akokoľvek) nebude pozliepaný kdesi za zatvorenými dverami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 161
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 32
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|