Online funkcie Bloodborne predstavené |
Vydanie akcie Bloodborne sa nezadržateľne blíži a tak nám autori odhaľujú ďalšie informácie
Majitelia PS4 a fanúšikovia Souls série sa určite neviedia dočkať konca tohto mesiaca, kedy sa na pulty obchodov dostane očakávaná akcia Bloodborne. Dušou stále Demon's Souls či Dark Souls, no aj napriek tomu v nej nájdeme množstvo zmien. Neoddeliteľnou súčasťou oboch hier bola ich online časť, ktorá pochopiteľne nebude chýbať ani v Bloodborne. Do dnes sme o tejto časti príliš informácií nemali, no s blížiacim sa dátumom vydania sme sa predsa len dočkali jej plného odhalenia.
V kooperácii môžu hrať spoločne až traja hráči, ktorí budú dostávať úlohy v podobe zneškodnenia bossov. Hra bude zahájená po tom, ako hosťujúci hráč použije "Hunter Calling Bell" pre privolanie ďalších lovcov. Podobne ako hráč ktorý sa chce do hry pripojiť - ten však musí použiť "Resonant Bell". Spustená hra končí hneď po tom, ako hosťujúci hráč alebo hostia zomrú, no taktiež aj po tom, ako je použitý "Separating Shot" pre návrat do vlastnej hry. Matchmaking funguje automaticky, no aj napriek tomu si môžete zvoliť, s kým budete hrať. Môžete si totiž nastaviť heslo, pomocou ktorého sa hráči budú môcť pripojiť do vašej hry. Maximálne môže mať osem znakov a je podporované iba v co-op hre.
Režim PvP sa odohráva vo vopred určených arénach. Hráč, na ktorého sa útočí, je hostiteľ, pričom útočník je hosť.
Súboj začne po tom, ako hosť použije "Ominous Resonant Bell". Hostiteľ musí zapnúť buď co-op alebo taktiež použiť Ominous Resonant Bell pre zjavenie Bell Chiming Woman. Čo sa pravidiel týka, tak hostiteľ môže byť napadnutý iba v určitých oblastiach pomocou Bell Chiming Women, ktorá sa za normálnych okolností ukáže buď ako časť co-op hry alebo keď je použitý Ominous Resonant Bell (aj keď sú v hre oblasti, v ktorých je prítomná už od začiatku). Hosť sa môže vrátiť naspäť do svojej hry po tom, ako porazil hostiteľa (alebo tiež ak bol porazený hostiteľom). Za víťazstvo prichádza odmena.
Hra môže taktiež skončiť po tom, ako sa hostiteľ presunie do miestnosti bossa alebo keď je použitý Separating Shot pre návrat do vlastnej hry.
Bloodborne má taktiež asynchrónne online prvky. Hráči môžu zanechať v hernom svete nápovede a správy pre ostatných hráčov. Hroby sú postavené hneď po tom, ako hráči zomreli. Ak sa ich dotknete, spustí sa vám ukážka toho, ako sa to stalo. Hráči môžu taktiež vidieť fantómov hráčov pobehujúcich na rovnakých miestach po určitý po čas.
Chalice Dungeon
Chalice Dungeons sú rozdelené do dvoch typov: normálne a náhodne generované. Oba môžu byť hrané offline alebo online, no náhodné vyžadujú internetové pripojenie pre napojenie sa na servery a stiahnutie potrebných dát. Chalice Dungeons môžu byť verejne prístupné a zdieľané online.
Jedna aktualizácia vyjde už v deň vydania hry. Tá bude obsahovať optimalizáciu pre online, zlepšenie výkonu a zopár ďalších vecí.
PlayStation Plus
Členstvo PlayStation Plus je potrebné pre prístup do co-op a PvP režimov, no nie je potrebné pre sťahovanie aktualizácií či sťahovanie potrebných dát pre generovanie Chalice Dungeon.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 28
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 240
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- Nvidia teasuje ohlásenie RTX 50 grafických kariet, Witcher 4 trailer bežal na jed 40
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Mafia: The Old Country nechce konkurovať GTA 6, bude primárne príbehová 77
- Chcete kúpiť herné PC alebo notebook pod stromček? 38 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCE / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|