The Last of Us Part II

Neviem kde začať. Pretože po dokoncení tejto hry, kde slovo hra podla mňa nevystihuje hodnotu a kvalitu tohto produktu, mám také pocity ako ešte hádam nikdy pred tým

PS4
pridal nessundorma 11.7.2020 o 2:48 pod používateľské články

10


Neviem kde začať. Pretože po dokoncení tejto hry, kde slovo hra podla mňa nevystihuje hodnotu a kvalitu tohto produktu, mám také pocity ako ešte hádam nikdy pred tým. A to prvá čast je v podstate dokonalá po každej stránke.

 

Pred tým ale musím upozorniť. V texte budú rozoberané veci, ktoré sa udejú počas celej hry, vrátane jej konca. Čiže, ak hru ešte niekto nehral a nevie čo sa stane a ako to skončí, tak

 

SPOILERS ALERT !!!

 

Nejdem rozoberať prvú časť, pretože tá je dostatočne známa a tak rovno prejdem k časti druhej. Našťastie som pri stlačení "PLAY" po nainštalovaní hry bol jeden z tích, ktorím sa podarilo vyhnúť a nedozvedieť sa ani jeden jediný spoiler. Čiže som absolútne nevedel o čo v hre pôjde. Videl som E3 trailer, potom som videl prvý gameplay čo ukázalo ND, ale aj ten som v podstate "popretáčal" pretože som nechcel vedieť nič, čo by som vedieť ... nechcel.

 

Po všetkých častiach Uncharted série a po dokončení TloU mi bolo totižto jasné, že túto hru chcem. Poznám kvality Naughty Dog a tak mám nastavenú určitú laťku na kvalitu.

 

Očakávam ako sa hovorí "masterpiece", to ale neznamená že som zaslepený a tiež to neznamená že hra od nich nemôže mať niektoré veci, ktoré sa mi nebudú páčiť. Ide ale o celok, čiže celkový dojem. Dokonalé nikdy nič nebolo, nie je a ani nebude.

 

Dôvod prečo toto vôbec píšem je jednoduchý, mám skutočne pocit že pri tejto hre sa stalo niekoľko, nazvime to "zvláštností".

 

1. Spoilers

 

Vyzerá to tak, že v tomto bode boli dva problémi. Prvý, veľa ľudí malo zidealizovaného Joela a druhý, namiesto šoku že nikto tu nie je nedotknuteľný, boli naštvaní natoľko, že im to pokazilo v podstate celú hru pred tým, ako ju vôbec začali hrat.

 

2. Abby

 

Nasledná spojitosť s bodom prvým. Nielen že im zobrali Joela, ale ešte si aj dovolili dať inú hratelnú postavu na takmer polovicu hry. Kde ND dlho zatajoval že iné hratelné postavy v hre budú.

 

Kedže sa tieto veci mňa netýkali, tak som išiel do hry s čistým pohľadom. Na ktorý sa teraz pozrieme podrobnejšie.

 

3. Príbeh

 

Veľa ľudí napísalo že "nepáči sa im to, pretože nepochopili príbeh", tiež si to myslím, ale skôr by so to sformuloval "nepáčil sa im to, pretože TO NECHCELI pochopit". Čo sa stalo kvôli bodu 1 a 2.

 

GRAFIKA, DETAILY, PROSTREDIA A KRV:

 

Všetci vieme že grafika nie je to najdôležitejšie, ale tak isto všetci veľmi dobre vieme, že grafika dokáže urobiť extremne veľa. The Last Of Us - Part II (odteraz už iba Last 2) vyzerá tak, že bezkonkurenčne patrí do toho najkrajšieho čo sa kedy v hernom svete ukázalo. Nejde iba o grafiku samotnú, ide o celú interakciu ktorá sa s tým spája. Textúri sú veľmi kvalitné, či ide o strom, auto, vodu alebo postavu. Osvetlenie, či už od slnka, alebo baterky (ktorú máme celý čas k dispozícii pripnutú na hrudi) je úplne skvelé. Vegetácia sa hýbe, inak vetrom, inak dotykom. Napr. v prvej časti hry, v zasnežených horách, sneh opadne z konára inak podľa toho, či okolo konára prebehnem alebo sa ho dotknem a ohnem ho. Tenký ľad sa na vode zlomí pod kopytami kona atď atď... Človeku sa až nechce veriť, ako maniakálne sú veci detailné a kvalitné. Prvý záber v Seatle - Day 1 , ked Ellie a Dina sedia spolu na koni je v podstate fotorealistický. Každá časť cez ktorú sa prechádza, či (semi) - open world časti, ako centrum Seatlu, kde sa dá zoskočiť z kona a vojsť do tuctu budov, vačších či menších. Každá z nich je cítiť že tam bol život. V celej hre nenájdete jediné miesto, ktoré by nebolo preplnené do posledného milimetru tými najmenšími detailami. Milión kníh, hračiek, stolíkov, obrázkov, nápisov, rôzne zašpinených skiel na oknách, rôzných aút, rôzne zničených atď atď. Toľko detailov, že to začnete brať ako samozrejmosť a príde to ako reálne mesto, lúka, alebo budova a následne nespočetné množstvo týchto detailov prehliadnete. Mne osobne sa stalo, že som takto objavil veci ktoré v hre boli, dali sa spraviť, až keď som to videl na videu od niekoho iného na YouTube. K tomu všetkému sa to všetko prirodzene hýbe a chová. Voda sa vlní, lekno sa odsunie pri plávaní, sklo sa rozbije, nie vždy rovnako, ešte dodatočne popraská pod nohami, alebo zvyšok odpadne z rámu, ked cez neho preskakujete dnu do budovi. K tomu sa všetko čo máte na sebe ukáže aj realne na postave, čiže každá zbraň bude na chrbte, alebo batohu, každé zašpinenie tiež. Toto všetko je spojené s jedným z najkvalitnejších nasvietení. Ja osobne považujem v tomto smere dve hry, Uncharted 4 a Red Dead Redemption 2. Dovolím si ale tvrdiť, že Last 2 je prvá hra ktorá naozaj pri hraní na niektorých pasážach vyzerá ako "živá". Nie je všade a vždy, ale hlavne v druhej polovici hry som sa zastavil že "WOW". Celkovo som sa pár krát prichytil že hrám s, ako sa hovorí "otvorenou hubou", len tu to bolo doslova. Proste hra vyzerá absolutne TOP. Tu ešte musím poukázať na jednu vec a tou je krv. Táto hra je brutálna, sú tu scény a miesta kde bude dosť krvi. Je to jedna z tých vecí, ktoré si človek vôbec nemusí uvedomiť. Ale krv sa chova parádne. Treba skúsiť v menšej izbe niekomu rozbiť hlavu so železnou palicou, to ako sa krv rozpleskne na stenu keď dotyčný pada k zemi je geniálne. Potom môže človek skúsiť nášlapnú minu do stredu kuchyne. Stačí jeden Clicker, alebo Bloatter a hneď je krásne vymaľované.... doslova! Len tažko sa maľuje celá izba tak isto, pretože každe jedno maľovanie je iné, raz vymaľujete strop, inokedy skrinky na linke a potom zasa okno a dlážku... Jop, fyzika je sniňa. Znovu opakujem Last 2 je jedna z najlepšie vyzerajúcich hier nie generácie, ale histórie. Tiež je tu skvele vyobrazená atmosféra zdevastovaného mesta, kde už dlhodobo všetko chátra, prírodou. K tomu sa pomaličky blíži búrka a prichádzajú kvapky, potom prúdy a nakoniec vlny. Samostatne treba vyzdvihnút jednu vec a tou sú modeli postáv, hlavne tváre. Bez konkurenčné, také detaily že človeku padne sánka. A nie len to ako vyzerajú, ale aj ako majú spravenú mimiku. Ako sa boja, kričia, dusia ked ich škrtíte, vidieť bolesť atď atď... A hlavne z blízka, to je radosť ísť do photo mode. Tento aspekt je proste zasa TOP. Jednou z perličiek grafiky a detailov sú aj samotne zbrane a ich upgrades. Každý jeden ktorý na zbraň dáte sa preukáže nie len tým ako zbraň vyzerá a čo ten upgrade spraví, ale je k tomu aj uplne dokonala animácia ako tú zbraň bude Ellie alebo Abby modifikovať. To sa nevidí každý deň, to musí byt Naughty Dog.

 

 

 

PRÍBEH:

 

Tuto to poviem hneď, pre mňa je toto jeden z najlepšie podaných príbehov. Prvá časť bola v tomto smere skvelá, priam úžasná. Ale z iného dôvodu, išlo tam o zbližovanie sa "otca s dcérou" a vytváranie si puta, ktore nakoniec donútilo urobiť veľkú "chybu" Joela.

 

Last 2 ponúka omnoho a tým myslím omnoho viac. Keď som po prejdení čítal niektoré komenty, recenzie a hodnotenia, tak som nechcel veriť tomu čo sa tam píše.

 

POMSTA!

 

To je všetko? To akože vážne? To mi príde ako keby niekto zhodnotil napr. Vykúpenie z väznice Shawshank slovami. "Príbeh je o nespravodlivo odsúdenom" ... bum, koniec?! Bez urážky, ale za toto by asi Oscar nebol, že? Pretože tí čo tento jeden z naj filmov poznajú asi dajú za pravdu, keď poviem, že tam išlo o dosť viac.

 

Last 2 je presne toto isté. Pomsta je len pozlátko, len čerešnička na torte, ktorá síce výpravu začala, ale určite nebola skutočný dôvod prečo to prišlo všetko tak ďaleko. Pred tým sa udialo príliš veľa momentov. Jedným z nich je "minulá noc". Nejdem rozoberať celý príbeh kompletne, na to nemám ja čas a ani vy náladu. Ale celé načasovanie Joelovej smrti horšie byť ani nemohlo. Áno, Ellie je poháňaná pomstou, ale tá pramení z jej hnevu, čiastočne na Joela, ale hlavne na seba. Za to čo mu povedala, nie len inkriminový minulý večer, ale aj vo všeobecnosti v poslednej dobe. A to že jej niekto zobral osobu ktorú v podstate berie ako "otca", ale hlavne že jej niekto zobral možnosť to celé napraviť medzi nimi je niečo čo sa nedá len tak prekúsnuť. Ellie je tak zaslepená že sa z nej stáva niekto, kým by pred tým opovrhovala. A samozrejme v takýchto prípadoch človek koná častokrát impulzívne a nerozvážne. V príbehu sa to pár krát stane, niektorí to považujú za zle napísaný príbeh, ja osobne to považujem za veľmi skutočné. Pretože keď človek ide ako sa hovorí "cez mŕtvoli", tak zanecháva spúsť. Ellie sa počas svojej prvej polovici celkom slušne zbližuje s Dinou a povedia si veci, ktoré sú dosť osobné. Dokonca sa Ellie zdôverí aj s tým, že je imúnna. Čo nedopadne úplne podľa predstáv, ale aspoň to konečne mohla niekomu povedať. Do toho sa zamotá to, že Dina je tehotná a Ellie zasa raz pocíti (keď sa Jessie s Dinou znovu stretnú) ako prichádza o ďaľšiu osobu vo svojom živote. Vie že pre ňu nebude miesto, ak sa dieťa narodí. Toto emocionálne nalomenej osobe moc na sile nepridá a tak Ellie upadá ešte viac do zúrivosti. Samozrejme sa pri tom bojí aj o Tommyho, pretože ak sa nevráti domov aj on, tak sa nemôže vrátiť ani ona. A keď k tomu prirátame ešet aj fakt, že Ellie zabije budúceho otca, dokonca človeka ktorý ju v podsate zachránil (v scéne s Joelom), a jeho priateľku, ktorá bola tehotná, čo zistí až po jej smrti, tak sme vytvorili "uzlíček nervov" alebo pomenujme to pravými slovami... stroj na zabíjanie tesne pred psychickým zrútením.

 

Toto je všetko je super, ale pre mňa skutočný šok prichádza na scénu až v druhej polovici hry. ABBY.

 

Postava ktorá je hnusná, odporná, zlá, zákerná a ja neviem ešte aká... veď predsa zabila chladnokrve Joela, nie? A dokonca po tom, čo ju zachránili, čo to môže byť za človeka.

 

Ale je skutočne taká? S kludným svedomím ja prehlasujem že nie! Nie je. A preco si to myslím? Pretože v Naughty Dog dokázali nieco skvelé, vytvorili "reálnu" postavu v "reálnom" svete a vďaka tomu, že som dostal možnosť si s nou prežiť jej minulosť a aj prítomnosť, ktorá bola tiež poháňaná hnevom a pomstvou, tak som zmenil názor.

 

ND krásne vykreslili dve rozličné postavy, dve postavy ktoré sa mohli nejaký čas postaviť na opačnú stranu, pretože boli tak odlišné. Ale okolnosti ich dokázali zmeniť tak, že začali na seba podobať a dokonca časom sa ich role vymenili. Abby je úplne skvelá postava, dokáže sa smiať, má city, má kamarátov, dokonca miluje psov. Poznajú sa všetci po mene, majú komunitu, svoj život, svoje problémi, svoje radosti, svoje... miesto. Ale tiež jej niečo nedá spávať.

 

Nemôžeme sa čudovať, ak vám niekto "chladnokrvne" zabije otca? Neberte ma zle, ja nesúhlasím s tým, že mali Ellie zabit kvoli vakcíne. Nie je isté že by to fungovalo, nedali jej na výber, mohli by to dodatočne predať a zneužiť na zbrane atď atď, tak ako vždy. A Abby bola za to, aby Ellie obetovali. Nesúhlasím, ale chápem. Jeden človek proti ľudstvu. Ľahký výber, ak to nie je vaša "dcéra", ale tažký ak je. Čítal som komenty typu "taká hnusná tlstá, ruky ja drevorúbač" a pod... ako vážne je také ťažké pochopiť prečo bola Abby taká vymakaná? Veď ona nebola svalnatá aby sa ukazovala, ona na sebe makala aby sa dokázala pomstiť. Nedokázala ochrániť svojho otca, vyčítala si to, trpela tým. Vo vnútri bola zlomená v podstate od momentu, kedy zistila že jej otec bol zabitý. K tomu sa samozrejme stalo kopec podobných udalostí ako pri Ellie, ciže jej hnev sa stupňoval, do toho sa musela potýkať so SCARS. Navyše je to jedna z minulých Fireflies. Toto celé keď si dá človek dokopy (a to sa udialo ešte kopec iných vecí) a spojí to so všetkým tým smútkom, Ellie a jej stretnutia s gitarou, spomienky na miesta atď.... pár krát som si musel pretrieť oči

 

Keď sa posunieme do momentu, kedy sa Ellie a Abby stretnú v divadle, tak som tak súcitil s Abby, že som vážne nevedel či chcem aby Abby zabila Ellie, alebo opačne. Ak toto nie je dôkaz toho, že príbeh je skvelý, tak ja potom neviem.

 

A čo sa stalo? Abby porazila Ellie a nechala ju nažive! Ona, ju! Veď ja som sa mala pomstiť a teraz je ona tá súcitná? Tá beštia čo chladnokrvne zabíja? Samozrejme my ako hráči vieme, že to tak nie je, ale Ellie takto Abby nepozná. Ona vidí iba jeden moment "Joel v krvi na zemi".

 

Vyzerá že to skončila, že? Ale zlomený človek, ktorý trpí nočnými morami, nespí, neje a nedokáža byť v podstate sám v tme asi zmýšla inak. Ale už nejde o pomstu ako takú, už ide o zadostučinenie, treba Abby dokázať že ona je tá zlá, že ona musí pochopiť že ja som tá čo ju nechala žiť. A tak sa znovu rozhodne odisť.

 

Tu mimochodom nastal moment, kedy som si už druhý krát myslel že hra končí, ale naštastie to pokračovalo. Dostávame sa do nového prostredia, nový nepriatelia, nový postup. A nový záver. Tu už aj Ellie pochopí, že to zašlo priďaleko a že nie je uplne najdôležitejšie na svete to, aby Abby zomrela. Ked vidí ako dopadli obidve, po bitke kde jedna stratila dva prsti a druha takmer všetko. Si vlastne hráč uvedomí že, ak by Ellie po stretnutí v divadle nechala všetko tak, tak Abby by na tol stĺpe zomrela, takto ju vlastne Ellie zachránila. Ale dokázali si to čo potrebovala.

 

Tu sa osobne priznám, že úplný koniec neviem ako mám, chcem chápať. Ellie zostala sama, všetci ju opustili alebo zomreli a mam taký pocit že Joelovi nakoniec neodpustila to čo spravil. To že si nezobrala z toho domu gitaru bolo neskutočne smutné.

 

Tento príbej vo mne zanechal stopy. Stopy ktoré si pamätám ešte niekoľko dní po skončení. Nestáva sa to často a preto viem, že tento príbeh je výnimočný. Mne osobne prišiel viac dôverný ako ten prvý, napriek tomu že ten je úžasný. V tomto sa ale dozvieme, že ten zlý vôbec nemusí byť až taký zlý a že ten dobrý môže veľmi ľahko spadnúť na dno a stať sa horším ako by si niekedy predstavil.

 

 

 

UMELÁ INTELIGENCIA:

 

Ok, tu sa treba tiež pozastaviť, pretože AI tu funguje skvele. Aj u zombíkoch, ktorí sú skvelí chovaním. Majú síce svoje "path" ale len do momentu, kým sa k nim nepriblíži hráč, potom sa im predurčené "path" zmenia. Takže sa ľahko stane, že si myslíte že viete kam pôjde, ale v tom sa to zmení. A ak sa stretnú na jednom mieste rôzne druhy, tak je o zábavu postarané, pretože jedny sú takí čo sa pred vami schovávajú, len vidieť hlavu spoza rohu, ale akonáhle pozriete do dalekohladu na puške, tak sa schová, pretože vás nonstop sledujú. posuniete sa bližsie? On sa posunie dalej... pustite medzi nich "clickers" a potom sa velmi ťažko pohybuje bez toho aby celá akcia prebehla ala stealth.

 

Ale skutočná zábava prichádza až pri potyčkách s ako ich Ellie raz nazvala "normal, non-fungal person". Tí uvažujú úplne inak. Raz vás napadnú zboku, raz jeden vylezie hore aby sledoval či ste ešte v kryte, inokedy vybehnú traja naraz a niekedy sa všetci schováte kde sa dá, lebo ste práve k sebe nalákali pár zombíkov. Tu treba spomenúť to čo ND propagovalo nejaký čas ešte pred vydaním hry. Že sa postavy poznajú, skvele to funguje. Je to aj dobre vidieť vďaka tomu že sme mohli hrať za Abby a tak niektoré postavy človek pozná. Takže ked s Ellie potom niekoho zabijete, či už od Abby alebo od SCARS, tak potom chápe že prečo niekto zakričí niečo ako "no, Thomas is dead, please no"! A pod... majú medzi sebou prepojenia a každá NPC postava ma nejaký vztah z každou inou NPC (ak sa poznajú). Je to skvely "feat" a mali by si z tohto vziat príklad aj ostatní vývojári. Prostredia sú vo veľa prípadoch dostatočne otvorené a je množstvo možností kde sa schovať, kadial prekĺznuť a pod... takže sa dá taktizovat. Už sme sa tu na sectore o tom bavili. V tejto hre skvele funguje logika, človek sa učí na svojich vlastných skúsenostiach, v hre je crafting a upgrades, ale v podstate to nefunguje tak ako inde. Ako tu niekto predo mnou napísal "nie sú to žiadne číselká", čo je nie len pravda, ale aj skveá vec. Takže proste aj "boss" je len človek, ak to práve nie je zombík. A head shot, stále znamená kill. Ak sa nepriatel zmení, čiže je vačší, inak oblečený a pod, tak sa dá logicky prispôsobiť spôsob ako ho zvládnuť. Ja som to presiel na HARD a aj ked bola hra ťažká, vďaka skvelej AI aj tak sa dalo všetko v podsate "lahko" zvládnuť. Pretože to funguje. Neviem aká je naj obtiažnosť, tam je možné že nie je "listen" mode cez R1, takže tam by to bolo ešte tažšie. Ja osobne som nemal takmer vobec problém s muníciou, podľa mna jej je dostatok, ale videl som ľudí na YouTube, kde mali nonstop všetkeho ZERO. Ak by si všetko chcel hrať ala "rambo" tak asi nie je dosť. Neviem.

 

 

 

MÍNUSY A CHYBY:

 

Tu v podsate nemám čo napísať. Stalo sa mi dva krát, že na štvrť sekundy mi cez okno zmizla textúra dverí na ulici, alebo že vo photo mode kamera nie úplne poslúcha. Ale v celku v podstate nemám čo vytknúť, aspoň ma teda nič nenapadá, takže sa počas hry nic vážne nevyskytlo. Jediná vec hadam čo som trosku čakal že bude, chcel som vidieť aj hratelnú časť za SCARS, dúfal som že mi ND dajú možnosť nakuknúť aj do ich "duší" a pochopiť prečo sú takí akí sú. Možno bude DLC.

 

Samozrejme hra nie je dokonalá a človek keď bude chcieť tak nájde chyby alebo nedokonalosti, ale ja to beriem tak že to celé pôsobí skvele. Pre niekoho je 10z10 niečo čo nie je možné, pre niekoho je to niečo čo je raz za 10 rokov, pre mna je to niečo pri čom mám pocit že všetky aspekty fungujú, nie že nemá jedinú chybu. Dalo by sa povedať že je hlúposť že Ellie tolko krát prežila, áno mohli ju zabiť hneď po 12tich minútach a hra mohla skončiť. Komu by to prospelo? V reálnom svete by veci fungovali inak, ale to v každej hre. Takže sú časti ktoré sú spravené tak, aby mohla hra fungovať, alebo vôbec byť.

 

Ja mám jeden problém napr. pri post apokalyptických filmoch, alebo hrách, že by bolo ťažké udržať veľkú komunitu na žive. Čím viac ľudí, tým viac jedla treba, tým viac surovín na všetko, a vytvoriť sebestačné mestečko by bolo veľmi ťažké, nehovorím nemožné, ale ťažké. Prasa nevyrastie za dva dni a ani jabloň za týžden. Tiež napr. aj posledná bitka s Abby, obidve sú v podstate uplne na pokraji vyčerpania a bijú sa dosť dlho. Už by asi dávno padli, ale chápem to že je pre "drámu" takže to nepovažujem za niečo čo je zákonite mínus.

 

 

 

ZÁVER:

 

Ja by som to zhrnul takto. Je mi ľúto tích ktorí utrpeli spoilermi, je mi ľúto tích ktorí si hru nemohli, nedokázali užiť, pretože toto je hra ktorá sa tak lahko nebude opakovať. Ja som si ju užil cez 50 hodin, čo je samé o sebe zázrak v dnešnej dobe na hru, ktorá nie je open world. A počas tých 50 hodín som nemal hluché miesta, kde by som si povedal že nech to už skončí, alebo že už chcem z tejto lokality odísť, alebo niečo podobne. Vždy ked som to pustil tak som sa dokázal úplne vžiť a ponoriť do sveta v Seatle.

 

Môže to celé pôsobiť že som zaujatý, alebo zaslepený, alebo fanatik. Opak je ale pravdou. Už len kvôli tomu že mám velké očakávania, je veľmi ťažké aby som nebol sklamaný. Hype dokáže veľa krát zážitok pokaziť, mne sa to tu nestalo a skutočne som skončil hru s tým, že som si povedal že to bolo o triedu lepšie ako jednotka. Všetko čo sa mi na jednotke páčilo tu je znovu, ale 3x také dobré.

 

Úplné zhrnutie. Last 2, je jednou z najkrajších hier a má takmer všetko čo hra ponúka dotiahnuté do "dokonalosti". Toto z toho robí jednu z najlepších hier vôbec.

 

Nedokážem si predstaviť Part III na PS5


napísal nessundorma 11.7.2020



Páči sa mi! (+12)

10
THE LAST OF US PART II
+ Pribeh
+ Fyzika
+ Prostredia a scenerie
+ Nepriatelia, umela + Inteligencia
+ Logika a jej fungovanie
+ Grafika, detaily, brutalita a krv
+ Dlzka
+ Abby a previazanost postav medzi sebou
- Spoilers pred vydaním
- Bodla by hratelná časť za SCARS
- Na Part III sa bude dlho čakať
- Detailov je také množtvo ze si ich nemôžem všimnúť všetky
- 50 hodín je krátke :)

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
NOVÉ RECENZIE HRÁČOV
8.2
| LOTR:Return to Moria
[pridal Icoda 26.9.2024 1]
| TOP 10 hry 2000 rokov
[pridal PrecedaVlasť 18.9.2024 133]
| Najikonickejšie herné momenty minulej dekády
[pridal PaPoČa 4.7.2024 28]
8.0
| Enemy Front: Aspoň na chvíľku partizánom
[pridal roman2910 1.6.2024 6]
7.0
| Homefront
[pridal roman2910 30.5.2024 10]
| Moderné walking simulátory - úvaha
[pridal PrecedaVlasť 24.5.2024 136]
| Top hry rokov 90-tych
[pridal PrecedaVlasť 30.4.2024 104]
6.0
4.0
| Skull and Bones - 1. sezóna
[pridal SVK-RUSKO-R 14.4.2024 0]
9.5
| Felvidek PC Recenzia
[pridal PaPoČa 9.4.2024 17]
6.0
| The Last Of Us Part II
[pridal PrecedaVlasť 3.3.2024 4]
6.0
| The Last Of Us Part 2 remastered
[pridal PrecedaVlasť 27.2.2024 90]
6.5
| Star Wars Jedi: Survivor
[pridal PaPoČa 22.1.2024 21]
| Tomb Raider I-III Remastered
[pridal T0M0 16.1.2024 18]
9.3
| Alan Wake 2
[pridal Tiqer 20.12.2023 21]
| Witcher 4
[pridal Joey N 10.12.2023 0]
8.5
| Marvels Spider-man 2
[pridal Filip Basketak 27.10.2023 21]
8.9
| Remnant 2
[pridal Umelec roku 19.8.2023 11]

SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29322)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk