Prince of Persia: The Two Thrones |
PC
pridal peter5number 3.8.2005 o 22:32 pod používateľské preview
10
Už tento rok vyjde posledné pokračovanie trilógie Pieskov času, ktorá sa začala v roku 2003 a po túžbe vnútorného bojovníka (2004) ukrývajúceho sa v princovi, vzkriesiť Babylon k životu, oslobodiť ho od tyranskej nadvlády a byť rozumným a statočným panovníkom sa logicky vracia príbeh do hlavného mesta perzskej ríše: Babylonu.
Za ten čas čo princ neúnavne bojoval o svoj život s Dahakom na Ostrove času, sa hlavné mesto jeho ríše ponorilo do temnoty, chudoby a strachu z neľútostného tyrana. Pôvodný obyvatelia zabudli na svojho udatného princa a pri jeho návrate sa otočia proti nemu. Chuderka Kaileena sa musí obetovať aby naposledy otvorila piesky času a pomohla tak svojmu "záchrancovi". Príbeh nadväzuje na Warrior Within, ale len v tom prípade, že ste ukončili hru s Water swordom, teda, že ste finálny súboj bojovali proti Dahakovi (vtedy sa Vám otvorilo aj bohatšie koncové video).
Princ je teraz na úteku a musí všetko napraviť do normálu a z toho vyplýva, že ho čaká ozaj ťažká úloha. Okrem toho ho postupne čoraz viac ovláda temná stránka svojho JA, ktorá je krutá a bezohľadná. Práve toto je novinka, konečne sa vžijeme do druhej postavy, ktorá má odlišný spôsob boja. Myslím si, že hráči zvyknutý na ovládanie z WW nebudú mať žiadny problém, lebo perfektný systém 3xF tu zostáva, ba čo viac, je rozšírení novými útokmi, ktorými zneškodníte protivníka na jeden úder. Pribudne aj niekoľko nových nebojových pohybov (napr. "slejd" medzi dvoma blízkymi stenami) a kvôli prostrediu asi aj nové pasce.
Takže dostali sme sa k prostrediu, je to spomínaný Babylon, mesto s prehustenými ulicami, domami, strechami a tak sa nám otvára sloboda pohybu, no nelinearite ja nikdy neverím (zvlášť, keď sa jedná o sériu PoP) a určite nebude voľnosti toľko, koľko by sme si priali. Poteší však svetlo, ktorého sme si v poslednom dieli moc neužili a to v podobe slnečných dní. Znamená to striedanie dňa a noci počas nášho mestského putovania. Samozrejme okrem skákania po meste sa dostaneme do paláca, presnejšie do pýchy Babylonu, babylonskej veže. Ako ste si mohli všimnúť vo WW, babylonská veža bola práve vo výstavbe (alebo rozpade?:) a v treťom dieli ju uvidíte v plnej kráse. Jej spodok tvoria obranné hradby a čím vyššie, tým vznešenejšie priestory nájdete. Ja som veľmi zvedavý na prekrásne vysunuté záhrady a ako sa s ich stvárnením popasujú dizajnéri.
Ubisoft nás neustále kŕmi ukážkami z hry, no všetko je akési zmätené, videá v nás len vyvolávajú čoraz viac otázok a niektoré možno nebudú mať s hrou žiadny súvis (ako aj v prípade Warrior Within). Na druhej strane stupňujú intenzitu čakania, kto by predsa nechcel vedieť ako sa skončí tá-ktorá ukážka v plnej hre?
Nepriatelia vraj prešli niekoľkými zmenami, v dôsledku pridania rýchleho zabíjania sa zvýšila ich inteligencia a takisto pribudnú nové zbrane. Meče, sekery, dýky a kyjaky sú nám ukradnuté, to sme už videli, ale taký luk sa vždy zíde. Novú zbraň bude mať aj temnú princ, vypadá to na akúsi reťaz s ostrými koncami. Bojovať budete proti "temnej" armáde, rôznym vojakom alebo loveckým psom, ktoré Vás budú všade prenasledovať a ktoré sa kŕmia pieskami času. Pikantné budú aj súboje proti bossom, v jednej ukážke sme mali možnosť vidieť výškový rozdiel medzi princom a obrom (obor asi 20 krát väčší) alebo závody na konských záprahoch.
V grafike som nepostrehol veľký rozdiel oproti WW, samozrejme budú vylepšenia, no vypadá to, že hra ostane na veľmi prijateľnej hardwérovej úrovni a to je dobre. Veľká rozloha mesta však môže mať nepekný vplyv na niektoré HW časti PC. Zvuky sa hádam napravia a orientálne skladby nám navodia tú správnu atmosféru.
Tak zatiaľ nám neostáva nič iné, len pozerať obrázky, sťahovať videá a čítať preview:). Do konca roka sa snáď dočkáme.
Za ten čas čo princ neúnavne bojoval o svoj život s Dahakom na Ostrove času, sa hlavné mesto jeho ríše ponorilo do temnoty, chudoby a strachu z neľútostného tyrana. Pôvodný obyvatelia zabudli na svojho udatného princa a pri jeho návrate sa otočia proti nemu. Chuderka Kaileena sa musí obetovať aby naposledy otvorila piesky času a pomohla tak svojmu "záchrancovi". Príbeh nadväzuje na Warrior Within, ale len v tom prípade, že ste ukončili hru s Water swordom, teda, že ste finálny súboj bojovali proti Dahakovi (vtedy sa Vám otvorilo aj bohatšie koncové video).
Princ je teraz na úteku a musí všetko napraviť do normálu a z toho vyplýva, že ho čaká ozaj ťažká úloha. Okrem toho ho postupne čoraz viac ovláda temná stránka svojho JA, ktorá je krutá a bezohľadná. Práve toto je novinka, konečne sa vžijeme do druhej postavy, ktorá má odlišný spôsob boja. Myslím si, že hráči zvyknutý na ovládanie z WW nebudú mať žiadny problém, lebo perfektný systém 3xF tu zostáva, ba čo viac, je rozšírení novými útokmi, ktorými zneškodníte protivníka na jeden úder. Pribudne aj niekoľko nových nebojových pohybov (napr. "slejd" medzi dvoma blízkymi stenami) a kvôli prostrediu asi aj nové pasce.
Takže dostali sme sa k prostrediu, je to spomínaný Babylon, mesto s prehustenými ulicami, domami, strechami a tak sa nám otvára sloboda pohybu, no nelinearite ja nikdy neverím (zvlášť, keď sa jedná o sériu PoP) a určite nebude voľnosti toľko, koľko by sme si priali. Poteší však svetlo, ktorého sme si v poslednom dieli moc neužili a to v podobe slnečných dní. Znamená to striedanie dňa a noci počas nášho mestského putovania. Samozrejme okrem skákania po meste sa dostaneme do paláca, presnejšie do pýchy Babylonu, babylonskej veže. Ako ste si mohli všimnúť vo WW, babylonská veža bola práve vo výstavbe (alebo rozpade?:) a v treťom dieli ju uvidíte v plnej kráse. Jej spodok tvoria obranné hradby a čím vyššie, tým vznešenejšie priestory nájdete. Ja som veľmi zvedavý na prekrásne vysunuté záhrady a ako sa s ich stvárnením popasujú dizajnéri.
Ubisoft nás neustále kŕmi ukážkami z hry, no všetko je akési zmätené, videá v nás len vyvolávajú čoraz viac otázok a niektoré možno nebudú mať s hrou žiadny súvis (ako aj v prípade Warrior Within). Na druhej strane stupňujú intenzitu čakania, kto by predsa nechcel vedieť ako sa skončí tá-ktorá ukážka v plnej hre?
Nepriatelia vraj prešli niekoľkými zmenami, v dôsledku pridania rýchleho zabíjania sa zvýšila ich inteligencia a takisto pribudnú nové zbrane. Meče, sekery, dýky a kyjaky sú nám ukradnuté, to sme už videli, ale taký luk sa vždy zíde. Novú zbraň bude mať aj temnú princ, vypadá to na akúsi reťaz s ostrými koncami. Bojovať budete proti "temnej" armáde, rôznym vojakom alebo loveckým psom, ktoré Vás budú všade prenasledovať a ktoré sa kŕmia pieskami času. Pikantné budú aj súboje proti bossom, v jednej ukážke sme mali možnosť vidieť výškový rozdiel medzi princom a obrom (obor asi 20 krát väčší) alebo závody na konských záprahoch.
V grafike som nepostrehol veľký rozdiel oproti WW, samozrejme budú vylepšenia, no vypadá to, že hra ostane na veľmi prijateľnej hardwérovej úrovni a to je dobre. Veľká rozloha mesta však môže mať nepekný vplyv na niektoré HW časti PC. Zvuky sa hádam napravia a orientálne skladby nám navodia tú správnu atmosféru.
Tak zatiaľ nám neostáva nič iné, len pozerať obrázky, sťahovať videá a čítať preview:). Do konca roka sa snáď dočkáme.
napísal peter5number 3.8.2005
Páči sa mi!
10
PRINCE OF PERSIA: THE TWO THRONES
PC
PS2 Xbox Gamecube Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|