Ghost Recon: Future Soldier |
Ghost Recon je third-person shooter, ktorý má veľa fanúšikov medzi hráčmi naprieč platformami.
Ghost Recon je third-person shooter, ktorý má veľa fanúšikov medzi hráčmi naprieč platformami. Ghost Recon 3 sa objavil okrem PC i na konzolách a v prípade ďalšej časti to nebude inak. Nový diel s prívlastkom Future Soldier sľubuje čerstvú akciu mimo iného aj v rozsiahlom multiplayeri, ktorý sa dal vyskúšať v beta verzii.
Názov Future Soldier napovedá, že pôjde o taktickú akciu založenú na využívaní najmodernejších technológií. Komu teda inde nestačí už len „Modern“, FS môže byť dobrá voľba. Testovaná beta mi osobne potvrdila, že na konzole to proste ide viac „third“, ako „first“ person shootrom. Gamepad jednoducho sedí viac na hru, v ktorej je otáčanie postavy v priestore komplexnejšie a bleskové mierenie až tak neovplyvňuje celkový efekt. V Ghost Recone sa budete spoliehať i na „shoot ´n´ cover“, takže budete využívať vhodné prekážky na maskovanie a streľbu. Pokiaľ sa kryjete a nie ste v pohybe, aktivuje sa vám „ghost“ maskovací systém, kedy vás nevidno. Tu sa hrateľnosť pekne preklápa do štýlu stealth- nepriateľov môžete likvidovať nenápadne a z diaľky. V zásade však ide i o to byť opatrný a nebyť na očiach, ak si chcete hru užiť. Po odhalení protivníkom krásne svietite na červeno a môžete sa tešiť na skorý respawn. Prechádzať mapami pozorne a vyhýbať sa pohľadu nepriateľa je kľúčové k tomu, aby ste boli schopní plniť úlohy a udržali sa nažive.
Beta ukazuje hneď 2 druhy multiplayer režimov: conflict a saboteur. Oba v princípe fungujú ako team deathmatch, avšak pri conflicte hráči dostávajú rôzne úloh a strana s najväčším počtom splnených úloh vyhráva. Saboteur stavia proti sebe tímy, z ktorých jeden musí umiestniť a odpáliť bombu na území druhého, brániaceho tímu. Tieto režimy sa dali vyskúšať na 2 dostupných mapách: „The Mill“ a „The Pipeline“, ktoré sú navrhnuté tak, aby hráč dostal priestor ako na stealth hru, tak i na agresívnejší spôsob- terén je nepravidelný a existuje veľa bodov vhodných pre krytie. Celkový dojem z hry teda navodzuje taktickú atmosféru ktorá však miestami môže pripomínať i prestrelky z Gears of War. Dokopy to funguje dobre a Future Soldier vás svojimi možnosťami dokáže ľahko chytiť.
Autori ponúkli na výber z hry za 3 členov tímu. Scout je sniperská jednotka, Rifleman predstavuje špecialistu na automatické zbrane a Inžinier má prístup k rôznym technológiám, ako napr. detekcia pohybu. Už v beta verzii bolo možné získavať xp body a odomykať silnejšie zbrane a vyššie technológie, ktoré patria do boja. Vyzerá to, že okrem bežného nastavenia výbavy v poli bude možné zbrane i vylepšovať, napr. lepšou optikou.
Ovládanie je celkom jednoduché a v prípade gamepadu sú jednotlivé prvky intuitívne rozložené, takže nie je problém rýchlo naskočiť do presného mierenia, výberu zbraní, alebo si precvičiť balistické umenie pri hádzaní granátov. Arzenál zbraní a hi-tech doplnkov je pestrý, štandardne má hráč k dispozícii primárnu a sekundárnu zbraň, granát (EMP, flashbang, alebo dym) a ďalšiu pomôcku, napr. v podobe taktickej kamery.
Ghost Recon: Future Soldier vychádza 25.5. na konzoly a 15.6. na PC. Ide o titul, ktorý hráčov pritiahne hlavne multiplayerom kombinujúcim 2 protipóly akčných hier: stealthom a akčnou strieľačkou. Neprinesie žiadne obrovské inovácie, avšak takýto druh hry zaujme hlavne svojím spracovaním a kombináciou stealth a iných akčných prvkov. Ostáva dúfať v kampaň pre jedného hráča s aspoň trochou hĺbky. Prednosťou Future Soldier však bude boj na mapách online.
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|