Commandos: Strike Force |
PC
pridal Liam Gallagher 23.2.2006 o 19:21 pod používateľské preview
7.5
Zdravím .Už je tomu niekolko rokov,čo sme si mali možnosť po prvykrat zahrať tak bohovsku real-time strategiu,ako je "Commandos" od firmy Eidos.V roku 1997 tato hra na bojovom poli strategii zohrala velku rolu.Išlo totiž dobiť Nemecke zakaldne,vodne dela,atd na roznych mapkach a to za pomoci vašeho britskeho komanda,ktore sa pozostavalo z asi 8 chlapikov,ktory mali rozne ine schopnosti.Hra bola dosť naročna,ale mala a ma stale velikanske množstvo fanušikov.Hra sa dočkala aj datadisku a postupom času aj druheho a tretieho pokračovania a ked sa o tychto poslednych dvoch hrach dozvedieť viac,tak si mrknite moje recky,ktore najdete na mojom profile.Pre mna bol "Commandos" vždy jedinou a poriadnou hratelnou strategiou.
Ale čo už...to slovičko "bol" som tam napisal zamerne,pretože je už rok 2006 a tvorcovia si svoj dalši diel "Commandosu" s podtitulom "Strike force" predtransformovali do akejsi taktickej FPS-akcie.Mne sa tato myšlienka nikdy nepačila,pretože som vedel,že to strati všetko to svoje čaro a moment prekvapenia.Po odohrani dema som sa v tomto nazore utvrdil.V deme na vas čakaju 2 rozne levely,ktore vam teraz trošku rozpišem.
V prvom leveli sa ocitate na akejsi lodi,ktora sa dostala do pristavu a vašou povinnostou je pomocou starych znamych (zeleneho bareta a odstrelovača) zničiť všetkych nacistov v tomto pristave + zabiť akehosi nadporučika,alebo take čosi...misia vynika svojou akciou a ničim inym vlastne.Je tu možnosť prepinania medzi postavami a zaatim,čo baret ma aku si brokarnu,pištolik a nož,tak odstrelovač snajperinu,pištol a vrhacie nože...hmmmmm..to je toho,čo ? :( Postavy sa možu navzajom uzdravovať a brať mrtvolam zbrane a to je asi tak všetko.
V druhom leveli,ktory sa da určite viac nazvať "Commandosom" sa dostavate do postavy špiona,a vlastne prechadzať z miesta na miesto a učíte sa,ako v hre postupovať smerom kupredu.Zo špionom možete dusiť ostrou strunou,kradnuť uniformy,hadzať otravne singnaly,špehovať cez dvere (mi to trošku pripomenulo Splinter cella :) ) a to je všetko,čo vam ponuka level čislo 2.Tiež dosť slabotka.
V hre už asi okrem tychto troch postav (zeleny baret,špion,odstrelovač) nikoho viac neuvidime,čo je dosť škoda.Napriklad misie s vodičom na nejakom lietadle,alebo vozidle by mohli byť celkom zabavne a celkm by sa dal využiť potapač v nejakom podmorskom svete,ale necham sa prekvapiť plnou verziouu hry...možno sa niečo take vyskitne.
Velmi ma v hre uputala grafika a to hlavne v tom pristave,kde je všetko spracovane naozaj skvostne.Pohyby nackov su tiež velmi realne a ich "al" sa tiež dala vydržať.Nočny level zo špionom sa mi zdal o dosť slabšie graaficky spracovany...chybalo mi tam viac detailov a viac pohybu.Ked si zoberiem,že včera som videl krasne nočny level v "MOH:PA",v ktorom sa pohyboval každy jeden listok na stromoch,tak ma tento nočny level v novom "Commandose" zase až tak nezobral...a to som ešte nespomenul,že MOH:PA" je už takmer 1 cely rok stary.
Menu a ovladanie je viac než prehladne...s tym problem mať určite mať nebude.Je to vlastne všetko klasicke,ako v každej First-person.Pohyb W,S,A,D,atd.No myslim,že viete o čom hovorim.
Hudba je superna...taka,aka ma v pravej vojnovej akcii byť.Symfonicke veci mam strašne rad a tu ich určite najdete viac než dosť.Zvuky zbrani su dobre,ale nejako som velmi nepostrehol hlašky nackov.Už som tam nepočul to stare známe "halt,halt",ktore nejednemu z nas bude strašne chybať ( však,QuIT? :) ) .
Xcem ešte podotknuť,že dufam,že sa nebude jednať len o jednu z dalšich FPS-akcii.Ja xcem aspon nejake kooperovanie medzi postavami,ako to bolo v povodnom Commandose,ked už nič viac.A xcem v hre aj viac strategickych prvkov a viac sposobov,ako prejsť misie.
Tak...a som na konci tohto preview,ktore znie asi až privelmi kriticky,ale aj tak sa na tuto hru tešim,ale už vopred viem,že to už nebude to "prave".Už asi nikdy viac nezahrajem žiadnu strategiu.Nuž čo...moderny svet nexce premyšlať a preto si všetci radšej odychneme pri nejakej FPS-akcii,akby sme mali traviť čas nad premyšlanim,ako zabiť jedneho jedineho vojaka.No nevadi...ved sam neviem,či by to po 4-krát bavilo aj mna :) .Demo na mna zase až taky dojem neurobilo,ale dufam,že to bolo,len preto,lebo mi neskočili levelu do vkusu...viet,mna stale metie ten nazov hry a oni tam hned daju akčnu strielanicu v lodnom pristave :).V každom prípade som zvedavy ako si tento novy "Commandos" pochodi... .Toť vsjo.
Teším sa na
-Grafiku.
-Kooperaciu medzi postavami.
-strategicke prvky.
-Rozne sposoby prechadzania misii.
Mexcem v hre
-Čistokrvnu akciu.
-Linaernosť misii.
-No proste nexcem,aby to bol len dalši "Call of Duty" :) .
Liam Gallagher
Dont Believe The Truth
Ale čo už...to slovičko "bol" som tam napisal zamerne,pretože je už rok 2006 a tvorcovia si svoj dalši diel "Commandosu" s podtitulom "Strike force" predtransformovali do akejsi taktickej FPS-akcie.Mne sa tato myšlienka nikdy nepačila,pretože som vedel,že to strati všetko to svoje čaro a moment prekvapenia.Po odohrani dema som sa v tomto nazore utvrdil.V deme na vas čakaju 2 rozne levely,ktore vam teraz trošku rozpišem.
V prvom leveli sa ocitate na akejsi lodi,ktora sa dostala do pristavu a vašou povinnostou je pomocou starych znamych (zeleneho bareta a odstrelovača) zničiť všetkych nacistov v tomto pristave + zabiť akehosi nadporučika,alebo take čosi...misia vynika svojou akciou a ničim inym vlastne.Je tu možnosť prepinania medzi postavami a zaatim,čo baret ma aku si brokarnu,pištolik a nož,tak odstrelovač snajperinu,pištol a vrhacie nože...hmmmmm..to je toho,čo ? :( Postavy sa možu navzajom uzdravovať a brať mrtvolam zbrane a to je asi tak všetko.
V druhom leveli,ktory sa da určite viac nazvať "Commandosom" sa dostavate do postavy špiona,a vlastne prechadzať z miesta na miesto a učíte sa,ako v hre postupovať smerom kupredu.Zo špionom možete dusiť ostrou strunou,kradnuť uniformy,hadzať otravne singnaly,špehovať cez dvere (mi to trošku pripomenulo Splinter cella :) ) a to je všetko,čo vam ponuka level čislo 2.Tiež dosť slabotka.
V hre už asi okrem tychto troch postav (zeleny baret,špion,odstrelovač) nikoho viac neuvidime,čo je dosť škoda.Napriklad misie s vodičom na nejakom lietadle,alebo vozidle by mohli byť celkom zabavne a celkm by sa dal využiť potapač v nejakom podmorskom svete,ale necham sa prekvapiť plnou verziouu hry...možno sa niečo take vyskitne.
Velmi ma v hre uputala grafika a to hlavne v tom pristave,kde je všetko spracovane naozaj skvostne.Pohyby nackov su tiež velmi realne a ich "al" sa tiež dala vydržať.Nočny level zo špionom sa mi zdal o dosť slabšie graaficky spracovany...chybalo mi tam viac detailov a viac pohybu.Ked si zoberiem,že včera som videl krasne nočny level v "MOH:PA",v ktorom sa pohyboval každy jeden listok na stromoch,tak ma tento nočny level v novom "Commandose" zase až tak nezobral...a to som ešte nespomenul,že MOH:PA" je už takmer 1 cely rok stary.
Menu a ovladanie je viac než prehladne...s tym problem mať určite mať nebude.Je to vlastne všetko klasicke,ako v každej First-person.Pohyb W,S,A,D,atd.No myslim,že viete o čom hovorim.
Hudba je superna...taka,aka ma v pravej vojnovej akcii byť.Symfonicke veci mam strašne rad a tu ich určite najdete viac než dosť.Zvuky zbrani su dobre,ale nejako som velmi nepostrehol hlašky nackov.Už som tam nepočul to stare známe "halt,halt",ktore nejednemu z nas bude strašne chybať ( však,QuIT? :) ) .
Xcem ešte podotknuť,že dufam,že sa nebude jednať len o jednu z dalšich FPS-akcii.Ja xcem aspon nejake kooperovanie medzi postavami,ako to bolo v povodnom Commandose,ked už nič viac.A xcem v hre aj viac strategickych prvkov a viac sposobov,ako prejsť misie.
Tak...a som na konci tohto preview,ktore znie asi až privelmi kriticky,ale aj tak sa na tuto hru tešim,ale už vopred viem,že to už nebude to "prave".Už asi nikdy viac nezahrajem žiadnu strategiu.Nuž čo...moderny svet nexce premyšlať a preto si všetci radšej odychneme pri nejakej FPS-akcii,akby sme mali traviť čas nad premyšlanim,ako zabiť jedneho jedineho vojaka.No nevadi...ved sam neviem,či by to po 4-krát bavilo aj mna :) .Demo na mna zase až taky dojem neurobilo,ale dufam,že to bolo,len preto,lebo mi neskočili levelu do vkusu...viet,mna stale metie ten nazov hry a oni tam hned daju akčnu strielanicu v lodnom pristave :).V každom prípade som zvedavy ako si tento novy "Commandos" pochodi... .Toť vsjo.
Teším sa na
-Grafiku.
-Kooperaciu medzi postavami.
-strategicke prvky.
-Rozne sposoby prechadzania misii.
Mexcem v hre
-Čistokrvnu akciu.
-Linaernosť misii.
-No proste nexcem,aby to bol len dalši "Call of Duty" :) .
Liam Gallagher
Dont Believe The Truth
napísal Liam Gallagher 23.2.2006
Páči sa mi!
7.5
COMMANDOS: STRIKE FORCE
PC
Vývoj: Eidos / Pyro studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|