Timeshift |
Popis schopností v TimeShifte - TimeShifting
PC
pridal Sandman 7.12.2007 o 17:41 pod
8.5
Opíšem len tie schopnosti - skrátim to len na ten TimeShifting.
-"Kompletné narábanie s časom?" To je asi vec ktorá nás najviac zaujala na všetkých tých internetových reklamách a odkazoch. Bohužial TimeShift má nejaké tie drobné muchy (skôr mäsiarky). Ale keď sa prekušeme cez tú krátkosť deja, pokazenia príbehu na konci, a horšej grafiky (ale zase nie úplne na zahodenie), zistíme, že to vôbec není také hrozné. Na tie chybičky je to vskutku veľmi dobre hrateľná hra. Je to aj zároveň taký jednoduchší, Painkillerovský štýl, lebo tu hru by mohol hrať aj váš oco :P, ale zase na druhej strane aj má niečo dosť do seba.
Hlavná zaujímavosť okolo ktorej sa hra točí je samozrejme manipulácia s časom. Tento "TimeShifting" vám teraz trochu priblížim.
Zastavovanie, spomaľovanie a dokonca vrátenie času? Na prvý pohľad to znie dosť lákavo. Bohužiaľ po čase si v hre všimnete, že z troch možností ovládania času najviac používate tú nám najznámejšiu - spomalenie:(.
Myslím, že spomalenie času ani nemusím nejak viac predstavovať. Starý dobrý Max Paynovský Bullettime, ktorý pozná hádam každý kto mal aspoň GeForce 2:). Ten vám žerie ten Meter TimeShiftu najmenej, takže sa najviac využíva keď je tých nepriateľov viac, kedy potrebujete veľa času na to, aby ste tých "zlých pánov" poslali na druhý svet. Spomenúť hádam ešte môžem, že v spomalení dobre vidno guľky, takže šikovní hráči sa budú môcť väčšine vyhnúť, ale treba si ich dobre všímať.
Zastavenie času je asi najzaujímavejšie, ale používa sa dosť málo, lebo vám najviac žerie ten meter TS (aj keď sa po chvíli sám doplní). Zastavovanie sa skôr používa iba v uzavretom priestore s málo nepriateľmi. Ale zase ak sa vám chce častokrát čakať, dokiaľ sa vám doplní rýchlovyčerpaný meter TS, môžete využívať zastavenie oveľa častejšie. Ja si ale myslím že hráčom sa nebude chcieť čakať - CHCEME VIDIEŤ KRV xD. Zase ale je to dosť sranda, keď stojíte pred zmrznutým týpkom, ktorý na vás nič nemôže. Vtedy sa s ním tak troška pobavkáte - zastavíte čas a zoberiete mu zbraň alebo mu urobíte krátky proces do gebuľky bez toho, aby si vôbec uvedomil, že je mrtvý :P.
Vrátenie času sa tiež používa menej ako spomalenie, ale trošku viac ako zastavenie . Používa sa hlavne na jednoduché hádanky (nebojte, žiaden Tomb Raider:P), ako napr. privoláte si výťah zhora na prízemie, ale výťah už naspäť hore nejde. Vtedy rýchlo nasadnete na výťah a vrátite čas,... a abrakadabrá - výťah sa "vracia" hore aj s vami.
Musím uznať, že to vrátenie času je dosť originálny nápad, ale myslím že to má omnoho väčší potenciál, ktorý bohužial v tej hre nevyužili,... ale to si ani nevšimnete;).
Tak to je asi k tým schopnostiam všetko. Hra sa dá kľudne zahrať znova hneď po jej dokončení, takže ju vám doporučím kúpiť, samozrejeme ak práve nešetríte peniaze na Crysis alebo Call Of Duty 4.
Sandman
-"Kompletné narábanie s časom?" To je asi vec ktorá nás najviac zaujala na všetkých tých internetových reklamách a odkazoch. Bohužial TimeShift má nejaké tie drobné muchy (skôr mäsiarky). Ale keď sa prekušeme cez tú krátkosť deja, pokazenia príbehu na konci, a horšej grafiky (ale zase nie úplne na zahodenie), zistíme, že to vôbec není také hrozné. Na tie chybičky je to vskutku veľmi dobre hrateľná hra. Je to aj zároveň taký jednoduchší, Painkillerovský štýl, lebo tu hru by mohol hrať aj váš oco :P, ale zase na druhej strane aj má niečo dosť do seba.
Hlavná zaujímavosť okolo ktorej sa hra točí je samozrejme manipulácia s časom. Tento "TimeShifting" vám teraz trochu priblížim.
Zastavovanie, spomaľovanie a dokonca vrátenie času? Na prvý pohľad to znie dosť lákavo. Bohužiaľ po čase si v hre všimnete, že z troch možností ovládania času najviac používate tú nám najznámejšiu - spomalenie:(.
Myslím, že spomalenie času ani nemusím nejak viac predstavovať. Starý dobrý Max Paynovský Bullettime, ktorý pozná hádam každý kto mal aspoň GeForce 2:). Ten vám žerie ten Meter TimeShiftu najmenej, takže sa najviac využíva keď je tých nepriateľov viac, kedy potrebujete veľa času na to, aby ste tých "zlých pánov" poslali na druhý svet. Spomenúť hádam ešte môžem, že v spomalení dobre vidno guľky, takže šikovní hráči sa budú môcť väčšine vyhnúť, ale treba si ich dobre všímať.
Zastavenie času je asi najzaujímavejšie, ale používa sa dosť málo, lebo vám najviac žerie ten meter TS (aj keď sa po chvíli sám doplní). Zastavovanie sa skôr používa iba v uzavretom priestore s málo nepriateľmi. Ale zase ak sa vám chce častokrát čakať, dokiaľ sa vám doplní rýchlovyčerpaný meter TS, môžete využívať zastavenie oveľa častejšie. Ja si ale myslím že hráčom sa nebude chcieť čakať - CHCEME VIDIEŤ KRV xD. Zase ale je to dosť sranda, keď stojíte pred zmrznutým týpkom, ktorý na vás nič nemôže. Vtedy sa s ním tak troška pobavkáte - zastavíte čas a zoberiete mu zbraň alebo mu urobíte krátky proces do gebuľky bez toho, aby si vôbec uvedomil, že je mrtvý :P.
Vrátenie času sa tiež používa menej ako spomalenie, ale trošku viac ako zastavenie . Používa sa hlavne na jednoduché hádanky (nebojte, žiaden Tomb Raider:P), ako napr. privoláte si výťah zhora na prízemie, ale výťah už naspäť hore nejde. Vtedy rýchlo nasadnete na výťah a vrátite čas,... a abrakadabrá - výťah sa "vracia" hore aj s vami.
Musím uznať, že to vrátenie času je dosť originálny nápad, ale myslím že to má omnoho väčší potenciál, ktorý bohužial v tej hre nevyužili,... ale to si ani nevšimnete;).
Tak to je asi k tým schopnostiam všetko. Hra sa dá kľudne zahrať znova hneď po jej dokončení, takže ju vám doporučím kúpiť, samozrejeme ak práve nešetríte peniaze na Crysis alebo Call Of Duty 4.
Sandman
napísal Sandman 7.12.2007
Páči sa mi!
8.5
TIMESHIFT
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: VU Games / Saber Interactive Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|