Mafia 2 |
Po dlhých rokoch čakania, bola konečne minulý rok ohlásená Mafia 2. Autori sľubujú kopu vylepšení, kvalitnejšie detaily, nehovoriac o novom príbehu. Po niekoľkých mesiacoch sa na svetlo sveta dostalo veľa zaujímavých informácií a mnohé z nich naznačujú, že pokračovanie prvej mafiánskej hry bude lepšie a určite sa stane hitom.
PC
pridal Luky3451 1.5.2008 o 23:27 pod používateľské preview
10
A o čom vlastne je hra samotná? Príbeh nás zavedie do mesta Empire City v 40. a 50. rokoch, do ktorého sa po dlhom čase vo vojne vracia mladík Vito Scaletta, ktorý musel po tom, ako ho polícia chytila pri jednej krádeži, odísť do vojny, ak sa chcel vyhnúť vezeniu. Teraz sa vrátil a na jeho prekvapenie ho tu čaká jeho priateľ, Joe Barbaro. Pozve ho na malú jazdu po meste vo svojom až podozrivo drahom a luxusnom aute. A práve vďaka Joeovi sa Vito dostane do sveta vrážd, krádeží a alkoholu- do sveta mafie. Postupne sa Vito zamestnáva menšími úlohami pre automechanika Mika Bruskyho, až sa dostane do naozajstnej mafie a stane sa členom jednej z troch rodín: Clemente, Falconi a Vinci.
Už podľa tohto faktu je jasné, že hra občas ponúkne hráčom možnosť rozhodnúť sa, čo znamená, že samotná hra sa dá ovplyvniť práve hráčom a podľa toho sa odrazí vývoj príbehu a tak teda aj jeho samotný koniec.
Vzťah medzi Joeom a Vitom bude veľmi dôležitý, keďže Joe zasvätí Vita do sveta mafie. Ten sa chce len vyhnúť chudobe, chce lepší život, zatiaľ čo Joe chce len peniaze, ženy a chce byť pravý gangster. Je agresívny, zatiaľ čo Vito je viac rezervovaný. Hra akoby tak mala 2 hlavných hrdinov.
Ako už názov mesta hovorí(Empire City), samotné mesto je inšpirované New Yorkom, no aj San Franciscom. Tým pádom v meste nájdete naozaj veľa budov, či stavieb, ktoré pochádzajú z týchto miest: Golden Gate Bridge, Brooklynský most, Empire State Building, či Chryslerov mrakodrap. Navyše aby sa hráč v meste nestratil, budú tieto stavby viditeľné aj na väčšie vzdialenosti a tak sa budú dať dobre využiť na orientáciu v meste. Oproti prvému dielu, v meste nájdeme viac štvrtí, vzhľadom na to, že Empire City je 2x väčšie ako Lost Heaven(16 km2). Pre každé mesto sú typické ako lepšie, tak aj horšie časti a Empire City nebude výnimkou. Nájdeme tu štvrte Little Italy, China Town, priemyselnú štvrť Millville, predmestské štvrte Hunters a Greenville, alebo aj Iceland pri pláži a Riverside. V každej z týchto štvrtí nájdeme typické stavby New Yorku, či San Francisca, nehovoriac o tom, že štvrtí bude viac. Typické pre mesto budú parky(tráva v nich bude skutočne 3D), prístav, či nákupná štvrť. Smolou je len to, že čím je mesto väčšie, tým menší bude obľúbený vidiek, vzhľadom na to, že výrobcovia sa zamerali prevažne na mestskú časť a na úlohy v meste.
Zlepší sa aj Al obyvateľov mesta: niektorých nájdeme na lavičke, iných pri prezeraní si výkladov v obchodoch(výlohu budeme môcť kľudne zničiť), podaktorí si zájdu na nákup, niektorých nájdeme pri zaujímavej diskusii, alebo pri čítaní novín, podaktorí budú čakať na autobus na zastávke. A určite nebude prekvapením, že niektorí budú telefonovať v búdke a ako každý obyvatelia mesta, aj títo sa zľaknú streľby a narobia pekný zmätok.
Ďalšou zaujímavou novinkou je utrácanie peňazí: tie môžete využiť pri nakupovaní si nového oblečenia, alebo jedla(čo vám zväčší silu a zdravie), alebo napríklad kávu(ktorá pomôže zvýšiť na chvíľu vašu výdrž). Pokým však vykonávate nákup, nemôže vás nikto chytiť, či zraniť. Všetky tieto akcie sú však nepovinné a hra sa dá dokončiť aj bez nich. Môžeme tiež navštevovať bary a v nich si zahrať poker, či vyvolať bitku. No a asi jedna z najdôležitejších informácií: v hre neexistuje žiadna loadovacia obrazovka. Pri vstupe napr. do interiéru sa všetko streamuje do pamäti a tak si v z budovy môžete vychutnať cez okno aktuálny stav na ulici. Pri návšteve interiérov si nemožno nevšimnúť typický nábytok. Autori totiž prezradili, že takmer všetko z toho, čo je v hre, bolo vytvorené podľa naozajstných objektov(napr. taký sporák je vymodelovaný podľa skutočného sporáka tej doby).
Zmení sa aj interaktivita mesta: napríklad ploty budete môcť preskakovať(napr. pri úteku pred policajtom), rozstrieľať ich, alebo preraziť autom. Pre každý objekt však existuje mnoho typov deštrukcie a bude záležať na vás, čím a z akého uhla ich zničíte a podľa toho sa objekt zachová. V stánkoch si budete môcť kúpiť jedlo, môžete pokojne niekoho okradnúť, skrátka, budete žiť v ozajstnom meste. V hre by sme si dokonca mohli aj kupovať domy s garážami.
V hre sa mení aj počasie a čas: kľudne sa môže rozpršať a kým neplníte nijakú misiu, zotmieva sa a svitá. Naopak, počas misií sa počasie nemení, no v niektorých misách sa rozprší a pravdepodobne pribudne aj sneženie. Podľa času sa bude riadiť aj celé mesto. V noci sa rozsvietia svetlá v domoch a bytoch, no na starosti to má špeciálny systém, ktorý vždy rozsvieti iné okná, čo znamená, že aj tie najmenšie detaily sú prepracované tak, aby mal hráč stál pocit, že žije v naozajstnom meste.
Výrobcovia sa hlavne sústredili na dopravu. V hre nájdete okolo 50 modelov áut. Tie sú vypracované presne podľa toho, aké boli v tej dobe, nehovoriac o perfektne prepracovanom interiéry a motore. V aute okrem toho nebude chýbať autorádio, takže počas jazdy mestom si môžete vypočuť swingovú, či rock and rollovú hudbu, správy z mesta...
Riadenie auta je omnoho realistickejšie. Bude preto potrebné brať na ohľad fyziku a odstredivé sily, pôsobiace na hráča počas prudkých zákrutách, no aj samotnú rýchlosť. Niektoré pomalšie autá(napr. taký nákladiak vám zákrutu zvládne v pohode, no športiakom sa vo vysokej rýchlosti havárií určite nevyhnete). Autori upravili aj akceleráciu vozidiel, takže pri niektorých typoch áut sa na danú rýchlosť dostaneme pomalšie, než pri tých rýchlejších a novších.
Nakoľko sa pohybujete v mafiánskom živote, nevyhnete sa ani rôznym naháňačkám, kedy je celkom ľahké poškodiť si lak, nárazníky, rozbiť si svetlá, či sklá na oknách alebo si nájsť na aute zopár guliek. Navyše, ak je zasiahnutá nádrž, auto začne horieť a vybuchne. Dokonca je stimulovaná aj teplota, takže v určitej chvíli napríklad začnú praskať pneumatiky. Samozrejme, ak si už konečne zoženiete poriadne auto, či už nákupom, alebo krádežou, určite sa vám nebude chcieť po jeho poškodení hľadať nové. Preto do hry pribudnú opravovne áut, či umyvárne, kde si môžete auto vyčistiť. Nebudú samozrejme chýbať ani klasické benzínové pumpy.
Autá už nebudete môcť ukradnúť tak jednoducho ako v prvom diely. V niektorých prípadoch bude potrebné rozbiť okienko na dverách(čo priláka pozornosť ľudí) a otvoriť si auto zvnútra, otvoriť si auto normálne, vystreliť zámok, alebo už niekomu vraziť a vyhodiť ho z auta. Avšak nie každý šofér vám to dovolí. Niektorí sa do vás pustia, iní od strachu utečú. Plusom však je to, že tentoraz bude Vito vedieť kradnúť akékoľvek auto od začiatku a ako, to sa naučíte práve v minihre. V hre nebudú chýbať ani bicykle, takže namiesto krádeže áut, možno použiť tie.
Ak sa vám v hre stane, že sa budete chcieť vyhnúť krádežiam, môžete využiť služby taxíku. Ten vás za pár dolárov odvezie na vami určené miesto. Sprístupnený bude aj autobus, ktorý vás zvezie, či nadzemná doprava.
Na rozdiel od prvého dielu, kde boli fyzické boje často slabé, tu budete môcť navštevovať rôzne posilňovne, kde si zlepšíte vašu silu, nehovoriac už o tom, že sa naučíte nové bojové techniky.
No hra sa hlavne zameriava na tú streleckú časť, než na tú fyzickú. Opäť sa zúčastníte rôznych prestrelok. V hre nájdete zbrane typické pre tú dobu(Colt 1945, Thompson, samopal MP 40, pumpovaciu brokovnicu, či MG 42...). Novinkou je strieľanie na slepo a systém krytia, čo znamená, že po stlačení určitého tlačítka, sa Vito skryje za nijaký predmet, aby sa vyhol guľkám. Samozrejme, nie každý predmet vás uchráni na dlho. Napríklad škatule sa dajú rýchlo prestreliť, no zase dvere auta vás ochránia omnoho lepšie. Nebudete sa však kryť len vy, ale aj vaši súperi, no stačí mať vhodnú zbraň a ich kryt je zničený. Aj systém zdravia bude iný: tentoraz neexistuje žiadny ukazateľ zdravia a pre prežitie bude stačiť sa na chvíľku schovať. Interakcia okolia je veľká, preto v boji môžete tiež využiť aj napríklad stoličky, či fľaše. A aby prestrelky vyzerali ešte lepšie, kamera sa automaticky premiestni z klasického third-person(v exteriéroch) tesne za rameno hlavného hrdinu(v interiéroch) a je možné ju presúvať z jednej strany na druhú.
Autori tvrdia, že všetko bude mať logický postup a vysvetlenie, preto, keď sa začne nijaká prestrelka, vždy to bude mať logické vysvetlenie. Navyše v bitkách nebudete bojovať len sám, často vám bude pomáhať Joem alebo váš druhý kolega Henry Tomasino. Všetko totiž musí pôsobiť realisticky a nesmie to vyzerať ako niečo v zmysle, že jeden chalan sa prestrieľal cez 30 chlapíkov s thompsonmi.
Ako v každej mestskej akcii, ani tu nesmie chýbať polícia. Tá už našťastie nebude naháňať len vás, ale aj iných zločincov a zrejme sa dočkáme aj toho, že sa pustí rovno do vašich súperov. Pozor si však budeme musieť ako vždy dávať na rýchlosť. Polícia nám síce odpustí nijaký ten maličký prehrešok, no pri vysokej rýchlosti už taká zhovievavá nebude. K tomu, aby po vás polícia išla, vám pomôže nielen priestupok rovno pred ich očami, ale aj samotní obyvatelia mesta. Ak sa pred nimi dopustíte nijakého zločinu, okamžite to nahlásia najbližšiemu strážcovi zákona, ak tam nijaký je samozrejme. Policajti nebudú rovnakí a preto môžete natrafiť aj na takých, ktorých váha im nedovolí vás rýchlo chytiť- budú jednoducho pomalší a tučnejší. Pri úteku môžete využiť preskočenie za plot, či výstup po požiarnom schodisku. Alebo pri nižšom priestupku policajta podplatiť. Našťastie, policajt nealarmuje ostatných len kvôli tomu, že ste napríklad niekomu ukradli peniaze, takže drobné priestupky vám určite ľahko prejdú. Pri úteku vám môžu pomôcť aj predajne s oblečením, pretože policajti vás s novým oblečením nespoznajú. Ak ste v aute, môžete si ho ísť napríklad prelakovať.
No čím viac na seba upútavate pozornosť, tým viac sa to odzrkadľuje na vašom ukazateli rešpektu. Ten vám ukazuje vaše súčasné postavenie v rodine môžete si ho zvýšiť po úspešnom ukončení hlavných, ale aj vedľajších misií, no aj znížiť po tom, ako začnete provokovať policajtov, či len tak útočiť na ľudí. Občas to však môžete zachrániť malým úplatkom, no nie vždy sa to môže podariť.
Hra nebude mať nijakú súvislosť s prvou hrou, práve naopak. No autori prezradili, že sa raz predsa len stretneme s niekým z prvého dielu, no nebude dôležitý.
Cutscény majú už teraz okolo 2 hodín, čo je veľmi vysoké číslo. Autori sa totiž inšpirovali filmami a snažili sa neporušovať pravidlá filmových postupov, aby mal hráč z celej hry úžasný zážitok.
Už teraz je jasné, že Mafia 2 bude skvostom. Autori si dali záležať a detaily sú nádherne prepracované. Určite poteší interaktívne prostredie, skvelý príbeh a kopa nových možností, ktoré v prvej Mafii tak chýbali. Dátum vydania sa predpokladá na jar/leto 2009, no a už teraz je jasné, že hra nepobeží na slabších počítačoch a jej náročnosť na hardware bude veľká. No určite to bude za to stáť.
Už podľa tohto faktu je jasné, že hra občas ponúkne hráčom možnosť rozhodnúť sa, čo znamená, že samotná hra sa dá ovplyvniť práve hráčom a podľa toho sa odrazí vývoj príbehu a tak teda aj jeho samotný koniec.
Vzťah medzi Joeom a Vitom bude veľmi dôležitý, keďže Joe zasvätí Vita do sveta mafie. Ten sa chce len vyhnúť chudobe, chce lepší život, zatiaľ čo Joe chce len peniaze, ženy a chce byť pravý gangster. Je agresívny, zatiaľ čo Vito je viac rezervovaný. Hra akoby tak mala 2 hlavných hrdinov.
Ako už názov mesta hovorí(Empire City), samotné mesto je inšpirované New Yorkom, no aj San Franciscom. Tým pádom v meste nájdete naozaj veľa budov, či stavieb, ktoré pochádzajú z týchto miest: Golden Gate Bridge, Brooklynský most, Empire State Building, či Chryslerov mrakodrap. Navyše aby sa hráč v meste nestratil, budú tieto stavby viditeľné aj na väčšie vzdialenosti a tak sa budú dať dobre využiť na orientáciu v meste. Oproti prvému dielu, v meste nájdeme viac štvrtí, vzhľadom na to, že Empire City je 2x väčšie ako Lost Heaven(16 km2). Pre každé mesto sú typické ako lepšie, tak aj horšie časti a Empire City nebude výnimkou. Nájdeme tu štvrte Little Italy, China Town, priemyselnú štvrť Millville, predmestské štvrte Hunters a Greenville, alebo aj Iceland pri pláži a Riverside. V každej z týchto štvrtí nájdeme typické stavby New Yorku, či San Francisca, nehovoriac o tom, že štvrtí bude viac. Typické pre mesto budú parky(tráva v nich bude skutočne 3D), prístav, či nákupná štvrť. Smolou je len to, že čím je mesto väčšie, tým menší bude obľúbený vidiek, vzhľadom na to, že výrobcovia sa zamerali prevažne na mestskú časť a na úlohy v meste.
Zlepší sa aj Al obyvateľov mesta: niektorých nájdeme na lavičke, iných pri prezeraní si výkladov v obchodoch(výlohu budeme môcť kľudne zničiť), podaktorí si zájdu na nákup, niektorých nájdeme pri zaujímavej diskusii, alebo pri čítaní novín, podaktorí budú čakať na autobus na zastávke. A určite nebude prekvapením, že niektorí budú telefonovať v búdke a ako každý obyvatelia mesta, aj títo sa zľaknú streľby a narobia pekný zmätok.
Ďalšou zaujímavou novinkou je utrácanie peňazí: tie môžete využiť pri nakupovaní si nového oblečenia, alebo jedla(čo vám zväčší silu a zdravie), alebo napríklad kávu(ktorá pomôže zvýšiť na chvíľu vašu výdrž). Pokým však vykonávate nákup, nemôže vás nikto chytiť, či zraniť. Všetky tieto akcie sú však nepovinné a hra sa dá dokončiť aj bez nich. Môžeme tiež navštevovať bary a v nich si zahrať poker, či vyvolať bitku. No a asi jedna z najdôležitejších informácií: v hre neexistuje žiadna loadovacia obrazovka. Pri vstupe napr. do interiéru sa všetko streamuje do pamäti a tak si v z budovy môžete vychutnať cez okno aktuálny stav na ulici. Pri návšteve interiérov si nemožno nevšimnúť typický nábytok. Autori totiž prezradili, že takmer všetko z toho, čo je v hre, bolo vytvorené podľa naozajstných objektov(napr. taký sporák je vymodelovaný podľa skutočného sporáka tej doby).
Zmení sa aj interaktivita mesta: napríklad ploty budete môcť preskakovať(napr. pri úteku pred policajtom), rozstrieľať ich, alebo preraziť autom. Pre každý objekt však existuje mnoho typov deštrukcie a bude záležať na vás, čím a z akého uhla ich zničíte a podľa toho sa objekt zachová. V stánkoch si budete môcť kúpiť jedlo, môžete pokojne niekoho okradnúť, skrátka, budete žiť v ozajstnom meste. V hre by sme si dokonca mohli aj kupovať domy s garážami.
V hre sa mení aj počasie a čas: kľudne sa môže rozpršať a kým neplníte nijakú misiu, zotmieva sa a svitá. Naopak, počas misií sa počasie nemení, no v niektorých misách sa rozprší a pravdepodobne pribudne aj sneženie. Podľa času sa bude riadiť aj celé mesto. V noci sa rozsvietia svetlá v domoch a bytoch, no na starosti to má špeciálny systém, ktorý vždy rozsvieti iné okná, čo znamená, že aj tie najmenšie detaily sú prepracované tak, aby mal hráč stál pocit, že žije v naozajstnom meste.
Výrobcovia sa hlavne sústredili na dopravu. V hre nájdete okolo 50 modelov áut. Tie sú vypracované presne podľa toho, aké boli v tej dobe, nehovoriac o perfektne prepracovanom interiéry a motore. V aute okrem toho nebude chýbať autorádio, takže počas jazdy mestom si môžete vypočuť swingovú, či rock and rollovú hudbu, správy z mesta...
Riadenie auta je omnoho realistickejšie. Bude preto potrebné brať na ohľad fyziku a odstredivé sily, pôsobiace na hráča počas prudkých zákrutách, no aj samotnú rýchlosť. Niektoré pomalšie autá(napr. taký nákladiak vám zákrutu zvládne v pohode, no športiakom sa vo vysokej rýchlosti havárií určite nevyhnete). Autori upravili aj akceleráciu vozidiel, takže pri niektorých typoch áut sa na danú rýchlosť dostaneme pomalšie, než pri tých rýchlejších a novších.
Nakoľko sa pohybujete v mafiánskom živote, nevyhnete sa ani rôznym naháňačkám, kedy je celkom ľahké poškodiť si lak, nárazníky, rozbiť si svetlá, či sklá na oknách alebo si nájsť na aute zopár guliek. Navyše, ak je zasiahnutá nádrž, auto začne horieť a vybuchne. Dokonca je stimulovaná aj teplota, takže v určitej chvíli napríklad začnú praskať pneumatiky. Samozrejme, ak si už konečne zoženiete poriadne auto, či už nákupom, alebo krádežou, určite sa vám nebude chcieť po jeho poškodení hľadať nové. Preto do hry pribudnú opravovne áut, či umyvárne, kde si môžete auto vyčistiť. Nebudú samozrejme chýbať ani klasické benzínové pumpy.
Autá už nebudete môcť ukradnúť tak jednoducho ako v prvom diely. V niektorých prípadoch bude potrebné rozbiť okienko na dverách(čo priláka pozornosť ľudí) a otvoriť si auto zvnútra, otvoriť si auto normálne, vystreliť zámok, alebo už niekomu vraziť a vyhodiť ho z auta. Avšak nie každý šofér vám to dovolí. Niektorí sa do vás pustia, iní od strachu utečú. Plusom však je to, že tentoraz bude Vito vedieť kradnúť akékoľvek auto od začiatku a ako, to sa naučíte práve v minihre. V hre nebudú chýbať ani bicykle, takže namiesto krádeže áut, možno použiť tie.
Ak sa vám v hre stane, že sa budete chcieť vyhnúť krádežiam, môžete využiť služby taxíku. Ten vás za pár dolárov odvezie na vami určené miesto. Sprístupnený bude aj autobus, ktorý vás zvezie, či nadzemná doprava.
Na rozdiel od prvého dielu, kde boli fyzické boje často slabé, tu budete môcť navštevovať rôzne posilňovne, kde si zlepšíte vašu silu, nehovoriac už o tom, že sa naučíte nové bojové techniky.
No hra sa hlavne zameriava na tú streleckú časť, než na tú fyzickú. Opäť sa zúčastníte rôznych prestrelok. V hre nájdete zbrane typické pre tú dobu(Colt 1945, Thompson, samopal MP 40, pumpovaciu brokovnicu, či MG 42...). Novinkou je strieľanie na slepo a systém krytia, čo znamená, že po stlačení určitého tlačítka, sa Vito skryje za nijaký predmet, aby sa vyhol guľkám. Samozrejme, nie každý predmet vás uchráni na dlho. Napríklad škatule sa dajú rýchlo prestreliť, no zase dvere auta vás ochránia omnoho lepšie. Nebudete sa však kryť len vy, ale aj vaši súperi, no stačí mať vhodnú zbraň a ich kryt je zničený. Aj systém zdravia bude iný: tentoraz neexistuje žiadny ukazateľ zdravia a pre prežitie bude stačiť sa na chvíľku schovať. Interakcia okolia je veľká, preto v boji môžete tiež využiť aj napríklad stoličky, či fľaše. A aby prestrelky vyzerali ešte lepšie, kamera sa automaticky premiestni z klasického third-person(v exteriéroch) tesne za rameno hlavného hrdinu(v interiéroch) a je možné ju presúvať z jednej strany na druhú.
Autori tvrdia, že všetko bude mať logický postup a vysvetlenie, preto, keď sa začne nijaká prestrelka, vždy to bude mať logické vysvetlenie. Navyše v bitkách nebudete bojovať len sám, často vám bude pomáhať Joem alebo váš druhý kolega Henry Tomasino. Všetko totiž musí pôsobiť realisticky a nesmie to vyzerať ako niečo v zmysle, že jeden chalan sa prestrieľal cez 30 chlapíkov s thompsonmi.
Ako v každej mestskej akcii, ani tu nesmie chýbať polícia. Tá už našťastie nebude naháňať len vás, ale aj iných zločincov a zrejme sa dočkáme aj toho, že sa pustí rovno do vašich súperov. Pozor si však budeme musieť ako vždy dávať na rýchlosť. Polícia nám síce odpustí nijaký ten maličký prehrešok, no pri vysokej rýchlosti už taká zhovievavá nebude. K tomu, aby po vás polícia išla, vám pomôže nielen priestupok rovno pred ich očami, ale aj samotní obyvatelia mesta. Ak sa pred nimi dopustíte nijakého zločinu, okamžite to nahlásia najbližšiemu strážcovi zákona, ak tam nijaký je samozrejme. Policajti nebudú rovnakí a preto môžete natrafiť aj na takých, ktorých váha im nedovolí vás rýchlo chytiť- budú jednoducho pomalší a tučnejší. Pri úteku môžete využiť preskočenie za plot, či výstup po požiarnom schodisku. Alebo pri nižšom priestupku policajta podplatiť. Našťastie, policajt nealarmuje ostatných len kvôli tomu, že ste napríklad niekomu ukradli peniaze, takže drobné priestupky vám určite ľahko prejdú. Pri úteku vám môžu pomôcť aj predajne s oblečením, pretože policajti vás s novým oblečením nespoznajú. Ak ste v aute, môžete si ho ísť napríklad prelakovať.
No čím viac na seba upútavate pozornosť, tým viac sa to odzrkadľuje na vašom ukazateli rešpektu. Ten vám ukazuje vaše súčasné postavenie v rodine môžete si ho zvýšiť po úspešnom ukončení hlavných, ale aj vedľajších misií, no aj znížiť po tom, ako začnete provokovať policajtov, či len tak útočiť na ľudí. Občas to však môžete zachrániť malým úplatkom, no nie vždy sa to môže podariť.
Hra nebude mať nijakú súvislosť s prvou hrou, práve naopak. No autori prezradili, že sa raz predsa len stretneme s niekým z prvého dielu, no nebude dôležitý.
Cutscény majú už teraz okolo 2 hodín, čo je veľmi vysoké číslo. Autori sa totiž inšpirovali filmami a snažili sa neporušovať pravidlá filmových postupov, aby mal hráč z celej hry úžasný zážitok.
Už teraz je jasné, že Mafia 2 bude skvostom. Autori si dali záležať a detaily sú nádherne prepracované. Určite poteší interaktívne prostredie, skvelý príbeh a kopa nových možností, ktoré v prvej Mafii tak chýbali. Dátum vydania sa predpokladá na jar/leto 2009, no a už teraz je jasné, že hra nepobeží na slabších počítačoch a jej náročnosť na hardware bude veľká. No určite to bude za to stáť.
napísal Luky3451 1.5.2008
Páči sa mi!
10
MAFIA 2
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Take 2 / 2K Czech Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|