Matrix: Path of Neo |
PC
pridal wertigo 25.9.2008 o 21:35 pod používateľské recenzie
7.0
Modrá alebo červená. Ak vyberieš červenú, zažiješ to, čo nikto iný, čo presahuje možnosti reality. Ak modrú, zobudíš sa doma pri počítači a budeš stále obyčajným človekom. Path of Neo bol naozaj očakávaný kúsok, ktorý zasa nedopadol až tak, ako sa sľubovalo. Príbeh sa drží filmovej sérii The Matrix. Presná postupnosť, ako vo filme a počas hrania v klipoch máte úryvky z filmov. Tieto klipy vás uvedú do situácie, zobrazia vám možnosti, ktoré bude môcť robiť a iné. Všetko, čo je vo filme okrem lietania môžete robiť aj v hre. Všetko cez chodenie po stenách, uhýbanie sa guľkám, zastavovanie ich, prvotriedne bitky až po perfektné akcie, ktoré si môžete vychutnať spomalením celého záberu. Počas hrania sa vám pridávajú body, za ktoré si môžete vybrať z odomknutých „upgrade-ov“. Lepšie combá, väčší focus a iné veci.
Príbeh jedného obyčajného človiečika sa náhle zmení pri vybratí červenej tabletky. V práci po ňom vyštartujú agenti, pod vedením agenta Smitha. Ako som spomínal, postupnosť hry je ako vo filme. Grafiku spestrujú celkom príjemné efekty, no pocit z prvých tréningových misií nebude pozitívny. Bude vám to pripadať nie ako matrix, ale ako nejaká bojová arkádovka, ktorej cieľom je všetkých so samurajským mečom dobodať a zabiť. Ak podstúpite všetky tréningové misie, pohľad na hru sa úplne zmení. Pri hodnotení grafiky sa nemôžem vyhnúť kritike, pretože to nieje bohvie aká sláva. Pomalé vykresľovanie, rozmazaná obrazovka aj pri dobrom rozlíšením, ktoré nenadstavujete v menu ale v priečinku .....ini a blikajúce prostredie. Dojem z grafiky teda spestrujú efekty bullet-time-u, stopy za guľkami, a celkovo všetky efekty by som ohodnotil na dobrú.
Voľný pohyb si v hre neužijete. Začnite na začiatku a prebite sa nakoniec. Asi tak by som opísal princíp misií. Nemôžte si chodiť voľne po meste, a aj keby ste mohli, bolo by to o ničom, pretože v predošlom odseku som spomínal grafiku, ktorá nieje teda ne veľkej úrovni. Ale zato, voľnosť v určitom priestore je dobrá. Môžete tam prakticky robiť všetko. Ovládanie je zo začiatku neprehľadné a bude sa vám zdať veľmi zložité, no časom si naň zvyknete a už sa vám dostane do krvi. Ovládanie sa prelína aj s interface-om, ktorý je spracovaní ako v každej priemernej hre. Vidíte zdravie, ammo a stav bullet-time-u. V hre budete mať pod vplyvom vše-robenia pocit kráľa a majstra bitiek, pretože nepriateľ sa pred vami môže akurát schovať do diery.
Určite sa všetci pamätáte na časť filmu Matrix 2, kde sa Neo bil s Agentmi na ulici, vytrhol značku a pomlátil ich tam. Túto misiu si vychutnáte aj v hre, no ale aj tak to nieje ono. Asi tak 6 nepriateľov je pri vás a zaujíma sa o vás, no ostatných 200 agentov len pobehuje okolo, chodí cez steny, miznú kedy chcú a robia rovnaké pohyby. V hre môžete taktiež vyšklbnúť značky, no aj tak sa hra nebude zdať ťažia. Nepôjde po vás viac nepriateľov ani nič také. Všetko je stále rovnaké. 6 nepriateľov po vás a ostatok blbne. Inteligencia nieje žiadna sláva. Hra sa moc zdržiava ťažkosti, práve že je preto až moc ľahká, čo sa týka inteligencie. Náročnosť celkovo je už ťažšia. nepriatelia sa vedia brániť, sú silný a taktiež je ťažké bojovať s agentmi. Teda určite ťažšie ako s obyčajnými vojakmi a SWAT-mi.
Výstrely, rozhovory, zvuky v bullet-time sú veľmi dobré. Hudba si zachováva vážnu hudbu a hodiacu sa k situácii. Pri bitkách je rýchlejšia a adrenalínová, pri tajuplných miestach zasa tajuplná. Zvuky zbraní nemôžem posudzovať, jediná zbraň ktorú som kedy držal bol prak. V hre to hučí a vybuchuje, preto to považujte za dobre prevedené. Zvuky pri zapnutí bullet-time-u sa pekne zmenia, zhrubnú a sú stále príjemné na počutie.
Minimálna Konfigurácia: 1,8 GHZ, 512Mb Ram, 64Mb Ram na graf. karte, 6Gb HDD
Odporúčaná Konfigurácia: 2,8 GHZ, 1Gb Ram, 128Mb Ram na graf. karte, 6Gb HDD
Príbeh jedného obyčajného človiečika sa náhle zmení pri vybratí červenej tabletky. V práci po ňom vyštartujú agenti, pod vedením agenta Smitha. Ako som spomínal, postupnosť hry je ako vo filme. Grafiku spestrujú celkom príjemné efekty, no pocit z prvých tréningových misií nebude pozitívny. Bude vám to pripadať nie ako matrix, ale ako nejaká bojová arkádovka, ktorej cieľom je všetkých so samurajským mečom dobodať a zabiť. Ak podstúpite všetky tréningové misie, pohľad na hru sa úplne zmení. Pri hodnotení grafiky sa nemôžem vyhnúť kritike, pretože to nieje bohvie aká sláva. Pomalé vykresľovanie, rozmazaná obrazovka aj pri dobrom rozlíšením, ktoré nenadstavujete v menu ale v priečinku .....ini a blikajúce prostredie. Dojem z grafiky teda spestrujú efekty bullet-time-u, stopy za guľkami, a celkovo všetky efekty by som ohodnotil na dobrú.
Voľný pohyb si v hre neužijete. Začnite na začiatku a prebite sa nakoniec. Asi tak by som opísal princíp misií. Nemôžte si chodiť voľne po meste, a aj keby ste mohli, bolo by to o ničom, pretože v predošlom odseku som spomínal grafiku, ktorá nieje teda ne veľkej úrovni. Ale zato, voľnosť v určitom priestore je dobrá. Môžete tam prakticky robiť všetko. Ovládanie je zo začiatku neprehľadné a bude sa vám zdať veľmi zložité, no časom si naň zvyknete a už sa vám dostane do krvi. Ovládanie sa prelína aj s interface-om, ktorý je spracovaní ako v každej priemernej hre. Vidíte zdravie, ammo a stav bullet-time-u. V hre budete mať pod vplyvom vše-robenia pocit kráľa a majstra bitiek, pretože nepriateľ sa pred vami môže akurát schovať do diery.
Určite sa všetci pamätáte na časť filmu Matrix 2, kde sa Neo bil s Agentmi na ulici, vytrhol značku a pomlátil ich tam. Túto misiu si vychutnáte aj v hre, no ale aj tak to nieje ono. Asi tak 6 nepriateľov je pri vás a zaujíma sa o vás, no ostatných 200 agentov len pobehuje okolo, chodí cez steny, miznú kedy chcú a robia rovnaké pohyby. V hre môžete taktiež vyšklbnúť značky, no aj tak sa hra nebude zdať ťažia. Nepôjde po vás viac nepriateľov ani nič také. Všetko je stále rovnaké. 6 nepriateľov po vás a ostatok blbne. Inteligencia nieje žiadna sláva. Hra sa moc zdržiava ťažkosti, práve že je preto až moc ľahká, čo sa týka inteligencie. Náročnosť celkovo je už ťažšia. nepriatelia sa vedia brániť, sú silný a taktiež je ťažké bojovať s agentmi. Teda určite ťažšie ako s obyčajnými vojakmi a SWAT-mi.
Výstrely, rozhovory, zvuky v bullet-time sú veľmi dobré. Hudba si zachováva vážnu hudbu a hodiacu sa k situácii. Pri bitkách je rýchlejšia a adrenalínová, pri tajuplných miestach zasa tajuplná. Zvuky zbraní nemôžem posudzovať, jediná zbraň ktorú som kedy držal bol prak. V hre to hučí a vybuchuje, preto to považujte za dobre prevedené. Zvuky pri zapnutí bullet-time-u sa pekne zmenia, zhrubnú a sú stále príjemné na počutie.
Minimálna Konfigurácia: 1,8 GHZ, 512Mb Ram, 64Mb Ram na graf. karte, 6Gb HDD
Odporúčaná Konfigurácia: 2,8 GHZ, 1Gb Ram, 128Mb Ram na graf. karte, 6Gb HDD
napísal wertigo 25.9.2008
Páči sa mi!
7.0
MATRIX: PATH OF NEO
PC
PS2 Xbox Vývoj: Atari / Shiny Entertainment Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|