Známe-neznáme tvárie hier (miléniové roky)

Druhý diel tváry z hier, ktoré sa stali známimi po roku 2000.

PC
pridal p3x0 9.7.2010 o 18:59 pod používateľské články

 

 Nuž, sľúbil som, alebo aspoň spomenul, že napíšem aj druhý diel článku o známych, alebo neznámych tvárach hier. V tomto pokračovaní opíšem postavy z hier, ktoré sa nám dostali do povedomia po roku 2000. Tak nebudem to naťahovať dlhými úvodnými rečami a prejdem rovno k veci. Dúfam, že s mojím výberom budete spokojní a bude sa Vám páčiť. Prajem príjemné čítanie.  

(pozn.: Tento článok môže a pravdepodobne aj bude  obsahovať spoilery)

 

1.Max Payne (Max Payne):

Môj výber začína už v roku 2001.  Hrou roka vtedy bol Max Payne. Nie veľmi známe vývojárske štúdio Remedy zo sídlom vo Fínsku sa vtedy postaralo o totálnu mega-super-bombu na poli počítačových hier. Nikto pred nimi totiž nedokázal tak dobre spracovať bullet-time (spomalenie času). A veru nebol to iba bullet-time, ktorý túto hru urobil takou obľúbenou. Príbeh Maxa, ktorý je zamestnancom NYPD (New York City Police Department , alebo aj polícia) začína, keď prichádza domou za svojou ženou a dieťaťom. Už prvé momenty po vstupe do bytu naznačujú, že niečo je zle. Jeho byt prepadli neznámi chlapíci, ktorý fičali na drogách a vzali všetko, čo bolo Maxovy najdrahšie. Rodinu. Rozhodol sa, že svoju bolesť premení na niečo krásne, niečo čo mu dodá silu žiť. Žiaľ sa zmenil na pomstu. Nie nadarmo sa aj hlavná postava volá Max Payne (pozn.: maximálna bolesť, po zamenení písmenka Y-I). Max vstúpi do služieb DEA, čo je protidrogová jednotka a ničí feťákov, ktorý mohli za smrť jeho ženy. Postupom času  Max zisťuje, že pavučina kartelu siaha čoraz na vyššie miesta a za obchodom s drogami môžu vysokopostavený a vplyvný ľudia. Max je svoju pomstu ochotný dokonať za každú cenu a proti sebe si poštve aj svojich bývalých kolegov z polície. Začne jednať na vlastnú päsť a všetko čo poňom ostáva, sú plné vrecia na mŕtvoly a kilá prázdnych nábojníc. Maxov príbeh dostal aj pokračovanie s podnázvom The Fall of Max Payne, pád Maxa Payna alebo pád do lásky. Max spolu so svojou novou láskou Monou Sax bojujú proti gangu zlých chlapcov a mafii, a priebeh to má veľmi podobný prvému dielu. Ani tu nieje núdza o hromady mŕtvol a olovo. V súčastnosti sa táto obľúbená značka mení na trilógiu a už je aj oznámené pokračovanie. Nuž uvidíme ako sa to celé vyvinie a či sa Max nakoniec usadí a odíde na zaslúžený dôchodok.

 

2.Bezmenný hrdina (Gothic):

Nestáva sa príliš často, aby hrdina hry nedostal meno. Nedozvedeli sme sa ho v prvej, ani druhej  časti. Až tretie pokračovanie Gotiky nám naznačilo, ako by sa asi mohola táto postava volať. No, meno mu chýba, ale vynahrádza to trochou sarkazmu, vtipu a dôvtipu. Aj pre tieto vlastnosti bolo veľmi zaujímavé počúvať dialógy vedené v tomto super-hardcore-nemeckom fantasy RPG.  Postupne sme si prešli trestaneckú kolóniu, ostrov Khorinis a Myrtanu. Veľmi zaujímavo sa krútil príbeh, ktorý sme mohli aj ovplyvňovať. Táto hra sa ako jedná z mála charakterizuje tým, že máme možnosť ovplyvniť priebeh hrou. Mali sme možnosť stať sa členom sekty, tieňov alebo banditov, neskôr v druhom pokračovaní boli na výber trocha honosnejšie povolania a tým určiť ďalší priebeh hrou. Gotiku 2 sme si mohli prejsť ako Innosov vyvolený bojovník  a teda paladin alebo ohnivý mág a Innosov priamy zástupca na zemi. No a tretie povolanie bolo tak trocha prízemné a špinavé. Práca za peniaze, ktorú by robili iba žoldnier.  A posledný diel nám dal na výber už len zamerania skôr politického rázu, a mohli sme byť prakticky čímkoľvek, od mága až po rúbača ľudí a monštier. Proti nášmu bezmennému stáli hordy nepriateľov v podobe nemŕtvych, orkov, ľudí a ďalších iných príšer, s ktorými ale po rozumnom rozdelení bodov do štatistík nebol problém zatočiť. Na svojich potulkách nebudeme sami. Počas svojho putovania si nájde priateľov na život a na smrť: Miltena, Gorna, Diega, Leeho a Lestera. Tohto bezmenného chlapa nezastaví asi nič na šírom svete. Dôkazom toho je aj to, že sa  pričinil sa o pád bariéry v trestaneckej kolónií, zabil mocného démona Spáča, poslal do večných lovísk štyroch drakov rôznych elementov a jedného nemŕtveho draka. Zažehnal aj orkov. Jednoducho šialený výkon. Bezmenný hrdina rozhodne svojím deťom bude môcť rozprávať  šialené a neuveriteľné príbehy, ktoré zažil pri svojom putovaní. Aj táto hra už má svoje pokračovanie ohlásené v podobe štvrtého dielu. škoda, že o vývoj možno už posledného dielu sa už nestará Piranha Bytes.

 

3.Arthas, Thrall (Warcraft 3):

Tretím v poradí bude treti diel Warcraftu. Presnejšie dvojica Arthas a Thrall. Ťažko povedať, kto stojí na strane dobra a kto na strane zla, možno by bolo lepšie povedať, že každý stojí na svojej strane. Príbeh tohto univerza je tak neskutočne zložitý a zamotaný, že sa určite oplatí povenovať jeho rozuzleniu a aj prečítať si o tomto svete v knižnej podobe.  Základným kameňom tejto série je nenávisť ľudí voči orkom a s toho prameniaca takmer nekonečná vojna. Pekelné stvorenia ušili riadne veľkú sieť intríg, aby presadili svoju vôľu. Rozpísať sa tu o príbehu a o tom, ako to všetko začalo by trvalo možno týždeň a stále by som sa nedostal  k tomu, čo chcem povedať. S tohto si už môžte utvoriť obrázok o tom, aké zložité a veľkolepé toto dielo je. Napíšem preto len niekoľko riadkov, ktoré možno ani nebudú dávať zmysel niekomu nezainteresovanému. Poďme nato. Arthas je paladin a bojovník svetla. Bojuje za alianciu, pomáha bezbranným a obyčajným ľudom Východného kráľovstva. Ničí zlo, orkov, nemrtvých, pekelníkov a vlastne všetkých nepriateľov aliancie. Arhas je zároveň aj synom kráľa a jediným dedičom koruny. Jedného dňa sa z nenazdania objaví nový,  ešte horší nepriateľ , ako sú samotný orkovia. Priam samé peklo  a jeho zástupcovia sa predrali na denné svetlo. Prišli zahaliť celý svet do rúška temnoty, smrti, chaosu a teroru. Táto hrozba sa pomenovala plamenná légia. Na čele Plamennej légie je Kel´ Tuzád. Tomu zasa velí kráľ lichov, sídliaci na vrcholci sveta, na Northrende. Arthas sa rozhodne, že najlepším riešením na zažehnanie zla, bude frontálny útok a odseknutie hlavy hada.     Kel´Tuzáda pri tomto útoku pokorí a zabije. A potom hor sa so svojím vojskom priamo na Northrend. Lenže to ešte nikto nemohol vedieť, že kráľ lichov presne toto mal v pláne a Arthas padne do pasce, pričom sa rázom sa s paladina stáva presne jeho náprotivok. Arthasovo srdce pod minútou sčerná ako uhoľ. Mení sa na lichovho šampióna, na rytiera smrti. Zavraždí kráľa a svojho otca zároveň a uvrhne ríšu ľudi do záhuby a na pokraj vyhynutia. Počas toho, na opačnej strane sveta  v Kalimdore sa odohráva celkom iný príbeh. Thrall vedie svoj orčí klan za lepším zajtrajškom. Plamenná légia nemá v úmysle zničiť len alianciu, ale všetkó živé na svete. A aj orkovia sú vyhnaní z Východného kráľovstva. Thrall uteká  pred Alianciou, ale hlavne pred Plamennou légiou do Kalimdoru,  zemi zasľúbenej a neprebádanej. Tam si založí vlastnú mocnú ríšu a zmaže všetku minulosť. Postaví hlavné mesto, baštu a poslednú pevnosť orkov a trollov, Ogrigammar. No tieň minulosti dohnal časom aj túto rasu a pekelníci nenechávajú dlhy orkov nesplatené. Tichondrius, vládca pánov desov sa rozhodne vziať si všetko na starosť a osobne sa vydá zelenokožcov vyhubiť. Bude boj o život a prežitie zelenej rasy sprevádzať Thralla  až do smrti?

 

4, Malak, Raven (Star Wars: KotOR):

Opäť tu máme  duo. Ďalšia legenda, ktorú stvoril neprekonateľný George Lucas. Univerzum, ktoré sa vyrovná aj Star Treku, ba povedal by som, že je oveľa lepšie a poetickejšie spracované. Priamo za Ravenom a Malakom nestojí sám „veľký“. Za týmito dvoma antihrdinami stojí Bioware. Obaja žili ešte  4000 rokov pred filmovou sériou a Lukom Skywalkerom, Darthom Vaderom alebo Imperátorom. Príbeh týchto dvoch sa odohráva v starej republike, keď bol vesmír ešte rozdelený na Republiku a Sithov – predchodcov impéria a pôvodcov zla. Raven a Malak bojovali v Mandaloriánskej vojne. Boli to členovia rádu Jediov a generáli a viedli armádu republiky do boja za spravodlivosť, slobodu a mier. Vojnu  republika nakoniec  vyhrala, no straty boli ohromujúce. Tucty zničených svetov, ešte viac stratených lodí a nespočet vojakov.  Ale čo bola najcitelnejšia strata, to boli chýbajúci Jediovia, ktorých už nik nenahradí. Vo vesmíre po nich ostala veľká diera. Mnohí zahynuli, ale ešte viac ich prapadlo temnej strane. Zlákala ich vidina moci. Postupom času, bez toho aby si to uvedomovali, svojimi  činmi nekonali dobro, ale zlo. Nieje ťažké uhádnuť,  kto si vzal týchto jediov pod krídla. Áno, boli to presne Sithi.  A ani Ravena a Malaka nepostihol iný osud. Malak sa stal učencom Ravena. Spolu sa stali kľúčovou silou na strane zla a v ťažení proti republike. Neskôr bol Raven náhodne zajatý republikou. Toto Malak využil a vyhlásil sa za pána Sithov, obrátil sa proti svojmu učiteľovi. Aj táto séria je riadne zložitá, ale určite sa nenechajte zmotaným kĺbkom príbehu odradiť.  Táto hra isto nejedného hráča pripraví o mnoho hodín života v reálnom svete.

 

 

5. Tommas Angelo (Mafia):

Koľký z Vás si už povedali, že všetko by bolo ináč keby ste sa len v tú danú minútu nachádzali na inom mieste? Koľký si povedali, že ten a ten človek mohol žiť, keby nenastúpil do toho auta? Koľký si povedali, že nemuseli ísť do banky vybrať peniaze práve v deň, keď tam prebehla lúpež? Podobnú otázku si možno položil aj Tommy. Presúvame sa do 30tych rokov minulého storočia. Ameriku bičuje kríza a každý je rád aspoň zato čo má. Tommy má svoj taxík, ktorý síce veľa nevynáša, ale mohlo byť aj horšie. Jedného dňa po šichte sa len tak poflakoval po meste, zastavil v Hobokene, aby si dal cigaretku. Ešte si ani nestihol poriadne vychutnať prvý ťah, keď začul streľbu. Zrazu spoza rohu vybehli dvaja chlapíci v oblekoch so zbraňami v rukách. Jeden bol škaredo postrelený na nohe,  ten druhý, menší už kričal na Tommyho, nech vlezie do káry. Kto by odmietol poslúchnuť, ak na Vás mieria pištole? Donútili ho nastúpiť do taxíka a šoférovať. A toto bol práve Tommyho osudný moment. Jediná nesprávna minúta na nesprávnom mieste, a celý život  nabral diametrálne odlišný smer. Tomas sa po tomto incidente pod ťarchou udalostí pridal do rodiny mafiánov, ktorej členmi boli aj daný dvaja chalpíci Paulie a Sam. A bol to práve Paul, kto sa stal najlepším Tomasovým priateľom.  Veď je lepšie umrieť mladý a bohatý, ako starý, chorý a chudobný. To si povedal aj Tom a stal sa jedným z najobávanejších pištoľníkov Salieriho rodiny. Celé Malé Taliansko malo pred ním rešpekt a úctu. Zrazu každý poznal jeho meno a každý vedel, že im môže pomôcť, ale aj pekne po*rať život. Tommy nakoniec neumrel mladý, ale jeho život rozhodne nebol tým príkladovým. Kto premeškal výbornú Brnenskú Mafiu, nemožno ho nazývať pravým hráčom. Ešte aj dnes ma táto hra udivuje svojím filmovým podaním, ktorým by strčila do vrecka nejeden skutočný film. V dobách keď Mafia brázdila naše monitory, ju mohlo prekonať už len GTA3. To ale rozhodne nedosahovalo kvality Mafie v žiadnom ohľade. Mafia rozhodne nepadla do "jámy pekelnej" Dana Vávry. Ktovie prečo? 

 

6.Sam Fisher (Splinter Cell):

Tom Clancy, výborný autor, ktorý píše romány, ktorých náplňou je prevažne boj proti terorizmu, stojí aj za týmto dielom. Sam Fisher. Špeciálny agent Third Echelonu. Je to agentúra podobná NSA (National Security Agency) len je o trochu dosť smrtiaca a menej hlasná. Ťažko na mape ukázať miesto kde Samy nebol... vlastne ani nebol. Prečo bol aj nebol? Najlepším priateľom Sama je temnota, tichosť, precíznosť práce a jeho Five-Seven s tlmičom. Sam je v podstate duch. Nikto ho nevidel prichádzať, ani odchádzať, no každý vie, že na danom mieste bol. O tom by mohli hovoriť omráčený a zneškodnený nepriatelia. Musí to byť ťažká práca, keď agentúra jeho existenciu popiera. Sam je špecialista na boj zblízka, počítačovú techniku, zakrádanie sa a špionážnu techniku. Je vysielaní do všetkých kútov sveta v záujme bezpečnosti svojej krajiny. Jeho cieľmi sú informácie v počítačoch a vysokopostavený ľudia v nelegálnych organizáciach. O tom by nám mohol rozprávať napríklad John Brown. Sam sa ne/ukázal na našich monitoroch v piatich dieloch. Pravdepodobne sa dočkáme aj dielu šiesteho. Už je to nejaký ten piatok, čo sledujeme Fisherov príbeh. A bude zaujímavé sledovať, ako tento príbeh skončí. Nuž Sam Fisher, prajem ti veľa šťastia v tvojej práci.

 

7. Nico Bellic (GTA4):

Niko, Niko, Niko. Grand Theft Auto 4 je príbehom Nika Bellica, veterána Bosnianskej vojny. Príbeh tohoto GTAčka začína príchodom Nika do ameriky, do mesta Liberty City, kde prišiel snívať svoj americký sen. Roman je Nikov bratranec a formou listov Nikovy nasľuboval hory-doly, ak príde do ameriky zaním. Niko vedení touto vidinou, ale aj pomstou sa vydá na dlhú a kľukatú cestu. Prachy, autá, ženy, toho všetkého malo byť na dostač. Ale sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú. Zistenie, že niet ani žien, prachov ani drahých áut rozhodne nikoho nepoteší. A dokonca to nieje ani neutrálne, pretože Romanova taxíková firma ide ku dnu a na krku má vymáhačov peňazí. Je to vlasnte horšie ako zlé. Ale Niko sa nedá  odradiť, keď meral takú dlhú cestu a vydá sa nie práve svetlými chodníčkami za peniazmi. Zbrane, krv a utrpenie Nika prenasledujú aj za veľkú mláku. Špinavou prácou, vraždami, lúpežami a kradnutím sa pomaly, ale isto vypracoval na seriózneho gangstu ameriky. Roman sa časom oženil a dá sa povedať, že obom sa ich americký sen splnil. Ostávalo už len dokonať pomstu ešte z čias vojny v Bosne. Ibaže za akú cenu? Nebola priveľká?   

 

8. Princ z Perzie (Prince of Persia):

Kde bolo tam bolo, bola raz jedna rozprávková krajinka. A bolo to na orientálnom východe, ešte za čias existencie veľkej perzie. Kráľ Shahraman a jeho syn princ porazili Maharaju a ovládli tak celú indiu a získali česť a slávu. Po tomto triumfálnom víťazstve si to namierily do Azadu. V Azade bol princ zmanipulovaný vezírom a otvoril piesky času pomocou dýky času, ktorú našli v meste. Dýka, ktorá dávala možnosť manipulovať časom padla do rúk princa. A tento osudný moment zmenil jeho život o 720 stupňov. Takmer úplne vymazanie Azadu zo zemského povrchu, strata otca a neskôr brata Malika, vypustenie démona Daháku, ktorý prenasleduje držiteľa dýky, strata lásky a vládkyne času v jednej osobe Kaileeny ,  pád Babylonu,  nájdenie novej lásky Farah. Nuž princ mal skutočné krušný život. Za nie veľmi krátky čas prežiť toľko, čo on a poraziť toľko zla, no rozhodne to dá riadne zabrať. Princ okrem manipulovania časom, takmer dokonale ovláda umenie boja s mečom a je veľmi dobrý artista. Dostane sa na také miesta, na ktoré mačky pozerajú so slzou v oku. Princ urobil životnú chybu, keď otvoril piesky času, a túto chybu si uvedomoval veľmi dobre. Za ten krátky čas, čo sa mu prihodilo toľko zlých vecí dospel a prišiel k rozvážnemu rozumu veľmi rýchlo. PoP séria, je jednoznačne hernou sériu, ktorú si nemožno nechať újsť. Spolu zo Splinter Cellom by som tieto hry vyhlásil za to najlepšie, čo ubisoft postretlo.

 

9.Jack Carver (FarCry):

Červená košeľa s palmami, kraťasy, slnko a Valerie, kráska, ktorá sa chcela nechať doplaviť na tajuplný ostrov. Jack Carver vlastnil malú výletnú loď a tá ho aj dobre živila. Plavil sa šírim morom, tu a tam, niekoho niekam dopravil, jednoduchá, pohodová a slnkom zaliata práca. A ani Valerie nebola ničím výnimočná. Chcela sa len dostať na krásny, panenský tropický ostrov. Jej dôvod bol tak ako aj ona, krásne naivný. Robenie fotiek a kochanie sa prírodou. Ale osud chcel všetko inak. Počas plavby k ostrovu loď v noci zastihla neuveriteľne silná búrka a loď sa neďaleko pobrežia prevrhla. Obé telá boli vyplavené na pobrežie toho ostrova, kde už čakalo nemilé prekvapenie. Keď Jack nadobudol vedomie, nestihol ani vyschnúť a už sa za ním hnala džungľou čudesná obluda. Už, už mu dýchala na krk, keď Jack prepadol cez malý otvor do opusteného vojenského bunkra. Ráno, keď konečne precitol a zrovnal si všetko v hlave, našiel v bunkri pripravenú vysielačku, kevlárovú vestu a zbraň. A táto kombinácia neveští nikdy nič dobré. Z vysielačky sa ozval neznámy doktor, ktorý sa predstavil ako Doyle. A tento doky pekne krásne vylíčil, na aký hrôzostrašný ostrov to chcela ísť Val fotiť prírodu a že vlastne ona ani nieje tým, za koho sa vydávala, ale je agentkou FBI, ktorá prišla odhaliť tajné experimenty tamojšieho šialeného a zvráteného doktora Krugera. A jeden výsledok pokusov už Jacka v noci pri príchode privítal. Tropická dovolenka, pláže a palmy už čakajú. Táto hra pri svojom vydaní takmer tromfla vtedy vychádzajúci Half-Life 2 a v pohode predbehla aj nekonečne vydávaný Doom3. CryTek so svojou krásnou až rozprávkovou grafikou vypálil rybník Johnovy Carmakovy, a aj Gabe Newell  mal obavy o svoje dielo pri tomto frontálnom nemeckom  útoku, ktorý prišiel odnikiaľ a objavil sa  zčista jasna. Tento rok bol ozaj dobrý. Tri megapecky na poli FPS žánru. Také niečo tu ešte nebolo. A presne ako sa  predpokladalo, práve tieto tri spomenuté výtvory obsadili prvé tri cenné miesta. Na treťom mieste sa usadil temný a strašidelný Doom3. Tropický ostrov, pláž a more sa ľudom páčili asi viac, ako tma a druhý tak skončil FarCry. Na stupeň víťazov sa postavilo City17 a legenda legiend, opäť prelomový Half-Life.

 

 

10. Bruce Wayne (Batman: Arkham Asylum):

Tento rebríček uzatvára pán Wayne, prezliekajúci sa za netopierieho muža. Každé decko určite pozná tohto hrdinu pochádzajúceho z DC komixu. Mali sme ho možnosť vidieť v  kreslenom filme, filme a už aj vo vynikajúcej hre. Tentokrát Batman Jokera konečne dostal a prišiel čas, aby bol poslaný tam kam patrí. Do blázinca na ostrove Arkham Asylum. Lenže Joker prichystal Batmanovy bohatý večerný program. V sanatóriu došlo k revolte a väzni premohli svojich väzniteľov a vzali opraty slobody do svojich rúk. A každý chcel len jedno, poslať Batmana do pekla. Pre netopiera nastane v tento deň najťažšia noc v roku. Poslať všetkých týchto šialencov, ktorých postupne chytal za mreže, a to v jediný deň. Jokerov plán je dokonalý a jediné čo potrebuje, je aby všetko klaplo tak ako má. Čo viac o tomto hrdinovi možno napísať? Veď už aj naši rodičia ho poznajú, dokonca aj staré babky o ňom v kostole šuškajú. Preto sa nebojme ísť v piatok večer do baru alebo na diskotéku. Batman na nás predsa dáva neustále pozor a každého zločinca rázom zlikviduje svojimi super modernými hračkami a kung-fu technikou.

 

Dúfam, že vám aj tentokrát môj výber postáv a tvári herného priemyslu páčili.

Od pexa, pre Vás.  

Prvý diel :  (https://www.sector.sk/uzivatelrecenzia/2672/_.htm#subjekt)


napísal p3x0 9.7.2010



Páči sa mi!

ZNÁME-NEZNÁME TVÁRIE HIER (MILÉNIOVÉ ROKY)

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
NOVÉ RECENZIE HRÁČOV
8.2
| LOTR:Return to Moria
[pridal Icoda 26.9.2024 1]
| TOP 10 hry 2000 rokov
[pridal PrecedaVlasť 18.9.2024 133]
| Najikonickejšie herné momenty minulej dekády
[pridal PaPoČa 4.7.2024 28]
8.0
| Enemy Front: Aspoň na chvíľku partizánom
[pridal roman2910 1.6.2024 6]
7.0
| Homefront
[pridal roman2910 30.5.2024 10]
| Moderné walking simulátory - úvaha
[pridal PrecedaVlasť 24.5.2024 136]
| Top hry rokov 90-tych
[pridal PrecedaVlasť 30.4.2024 104]
6.0
4.0
| Skull and Bones - 1. sezóna
[pridal SVK-RUSKO-R 14.4.2024 0]
9.5
| Felvidek PC Recenzia
[pridal PaPoČa 9.4.2024 17]
6.0
| The Last Of Us Part II
[pridal PrecedaVlasť 3.3.2024 4]
6.0
| The Last Of Us Part 2 remastered
[pridal PrecedaVlasť 27.2.2024 90]
6.5
| Star Wars Jedi: Survivor
[pridal PaPoČa 22.1.2024 21]
| Tomb Raider I-III Remastered
[pridal T0M0 16.1.2024 18]
9.3
| Alan Wake 2
[pridal Tiqer 20.12.2023 21]
| Witcher 4
[pridal Joey N 10.12.2023 0]
8.5
| Marvels Spider-man 2
[pridal Filip Basketak 27.10.2023 21]
8.9
| Remnant 2
[pridal Umelec roku 19.8.2023 11]

SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29333)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk