Need for Speed Heat |
Pre mňa je nové Need for Speed dosť sklamaním, ktoré radím pod priemer len s ľútosti.
4.0
Pre mňa je nové Need for Speed dosť sklamaním, ktoré radím pod priemer len s ľútosti. Naozaj neponúka nič nové, samozrejme okrem vylepšenej grafiky a pridaním množstva áut, ale to je skôr držanie kroku s dobou v hernom priemysle, než niečo čo by nám malo vyraziť dych a povedať si, že táto hra je naozaj super. Celkovo po vizuálnej stránke je hra naozaj pekná a detailná, ale autori by sa mali zaoberať aj hrateľnosťou, ktorá tejto hre chýba.
Tuning ujde. Aj keď tam nie je toľko nárazníkov, krídiel, tuningových svetiel a rôznych podobných doplnkov ako bolo napr. na výber v NFS Underground 2, keďže tu na každé iné auto, sú iné druhy nárazníkov (nie ako v NFSU2, kde boli rovnaké nárazníky možné dať na hocijaké auto), tak stále je tu z čoho vyberať a každý si určite spraví auto podľa svojho gusta a tým aj zábava končí.
Čo je horšie je napríklad Al jazdcov. Ako úplne vážne hra nastavená na "hard" príde závod (okruh) 3 kolá, a v treťom kole dýcham posledným jazdcom na chrbát.. Hovorím si "to ako vážne??" Áno, bohužiaľ je to tak. Občas sa v závode stane, že niektorý jedinec drží s vami krok, a v takýchto prípadoch to sú závody 1 vs 1, ale aj takých je veľmi málo. Naozaj zbytoční ostatní jazdci, úplne zbytoční.. Všetky závody jazdím sám s jazdcami čo sú 1 km, v niektorých prípadoch až 2km(!!!) za mnou.. Potom prepnem na noc. Jazdci opäť samí dôchodcovia a šoféri čo majú vodičský zo včera. Počas závodu vás začne naháňať polícia, vy si idete 270 km/h ako pán, "závodníci" za vami (zrejme) 100km/h a hľa tu sa objaví policajná hliadka, ktorá vás pri tej 270km/h predbehne, ako by jazdili na Bugatti Chiron a nie a nie sa ich zbaviť. Búrať do nich nemôžte, lebo máte určitú "výdrž" auta a len tri opravy prejazdom cez benzínku a utiecť sa im tiež tak ľahko nedá. Nechápem túto obrovskú nevyváženosť medzi "závodníkmi" a policajtmi.. Naozaj nie.
Ďalšia vec čo nepochopím je, prečo spravili ovládanie auta tak, že je doslova nutné vyberať zákruty dverami napred (áno je pravda, že hru som hral len s autami so zadným náhonom, takže neviem ako sú na tom iné autá), ale keď pred zákrutou nepošlete auto bokom, tak si veselo aj po zabočení ide auto takmer priamo von z cesty. Vždy, vždy a vždy nech je akákoľvek zákruta, sa musí pustiť plyn a znova na neho dupnúť, poprípade potiahnuť ručnú brzdu, aby šlo auto bokom, inak nie je šanca vybočiť akúkoľvek zákrutu. Veľmi trápne aj keď som si vedomý toho, že to nie je simulácia, ale arkáda, tak je to ovládanie a správanie sa auta na ceste veľmi pokazené, nehovoriac aj o daždivom počasí, pri ktorom tak isto ako aj na suchom asfalte môžte ísť do 90 stupňovej zákruty s kľudom aj 250km/h, 10 metrov pred ňou ťuknete po ručnej a v sekunde ju beriete bokom v 100 km/h rýchlosti. Veľmi zlé, naozaj, veľmi... S jazdením na tom boli predchádzajúce NFS naozaj lepšie.
No a na záver čo sa týka hudby.. to ako vážne?? Kde sa podeli nejaké skladby, ktoré by sa vryli pod kožu, ako legendárne skladby z NFS Undergronud 1 a 2, alebo z prvého NFS Most Wanted a podobne? Naozaj v dnešnej dobe nebol lepší výber nejakých počúvateľných skladieb?
Takže by som to asi zhrnul tak, že si myslím, že aj 4.0 z 10.0 je privysoké hodnotenie. Dávam ho len kvôli zaujímavému výberu cez stovku áut, obstojnému tuningu a grafike. Aj keď ma láka dať ešte nižšie hodnotenie, pretože to, že to má veľký výber áut, bohatý tuning a krásnu grafiku, je už v dnešnej dobe akýmsi štandardom a myslím si, že by sa to malo brať skôr ako samozrejmosť, než ako plus k nejakej hre. Ale sériu NFS mám rád. Takže ostanem u 4.0.
bohatý tuning
veľký výber áut
nutnosť vyberať zákruty šmykom
časom stereotyp
hudba
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / Ghost Games Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|