Kinect Star Wars |
Niečo nové od pána Lucasa...a ovládačom ste vy
Takže Kinect. Pred pár dňami som si túto srandu doprial a začal sa obzerať po možnostiach, čo sa dá na tom (hlavne s niekým vo dvojici) zahrať. Kinect som prvý krát skúsil na párty u známej a rozmer, ktorý dodal zábave s priateľmi nás (aj s priateľkou) presvedčil, že to chceme v obývačke tiež. Pri senzore Kinect poteší, že k tomu dávajú aj Kinect Adventures plus z Live si zoženiete ešte nejaké demá... a môžete skúšať a skúšať. Tí, ktorí si radi spríjemnia so známymi čas hraním na konzole Xbox a Kinect ešte nemajú, tento senzor vrelo odporúčam.
No k veci, a to k pripravovanej hre z dielne LucasArts v spolupráci s vývojármi z Terminal Reality. V prípade Kinectu sme zvyknutí na niekoľko typov hier. Buď sa naši avatari stretnú na tratiach s prekážkami, v autíčkach, pri športe, alebo usilovne cvičíme v rytme s kreslenými panákmi z Dance Central, prípadne zažijeme arkádu s Gunstringerom. K tomu treba prirátať ešte "adventúry" typu Rise of Nighmares, alebo Haunt, a balíček je kompletný. Star Wars vyzerá, že niekoľko týchto koncepcií spojí v prostredí svojho univerza a hráčom tak ponúkne to, na čo sú zvyknutí, avšak v slušivom (nielen) Jedi kostýme.
Trailery na prvý pohľad ukazujú, že ťahákom bude hlavne rola rytiera Jedi, kde i v rámci kooperácie 2 hráčov budeme prechádzať úrovňami plnými droidov, sithských protivníkov a iných postáv. Pohybmi bude možné ovládať nielen meč a sekať/odrážať ním strely, ale Silu využívať i na hýbanie predmetmi, rýchly pohyb, alebo odhadzovanie droidov. Proste klasika. Pri samotných súbojoch to nebude len máchanie rukami, ale i úskoky, skoky a uhýbanie úderom. Hrateľnosť Kinect SW na tomto bude asi dosť stáť a ak sa autorom podarí vyladiť súboje pre používanie efektných a plynulých pohybov, máme sa na čo tešiť.
Okrem hrania v roli rytiera Jedi nám Kinect Star Wars prinesie pár ďalších módov, ktoré predĺžia dobu hrania (tá je nakoniec výsadou Kinect hier, narozdiel napr. od grafiky). Spolu s Jedi play teda hlavnými módmi sú:
- Jedi Destiny: Dark Side Rising: podľa názvu budeme v roli rytiera Jedi balancovať v priebehu misií medzi dobrou a temnou stranou Sily. Juchú.
- Rancor Rampage: tu sa ocitneme v hre ako obrovský tvor v aréne, kde budeme musieť likvidovať menších šťastlivcov, ktorí sa tam ocitli.
- Podracing: závody, kde budeme jazdiť v kokpitoch lietačov známych zo SW: Skrytá Hrozba. A dostaneme sa i do bojových stíhačiek.
- Galactic Dance Off: ok, Dance Central sa snaží natlačiť aj kedysi veľmi veľmi dávno do veľmi vzdialenej galaxie. Pár droidov trebárs utancujeme k smrti. Roger roger.
- Duels of Fate: tu si asi zlepšíme sekacie a skákacie schopnosti. Hráči vycvičení z Fruit Ninja si to dúfam patrične užijú.
Kinect Star Wars vychádza 4. apríla 2012 a v rámci launchu vychádza i konzola v designe hry, na čo sme pri Xboxe pri vydaní killer titulov zvyknutí. Je otázkou, či Kinect Star Wars je až tak "killer" a veľa ľudí si to možno nemyslí. Ide však o silný titul na Kinect, takže pán Lucas, sila s vami a nech vám to dobre dopadne a nám dobre hrá.
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Lucasarts Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|