GODS: Lands Of Infinity |
PC
pridal majkyx 4.9.2005 o 16:18 pod používateľské preview
8.0
Made in Slovakia.
Huh!V poslednej dobe mám pocit, že sa z ničoho, zrazu objavilo veľa Slovenských vyvojarských teamov, či už nadšencov, alebo aj profesionálnejšie znejúce firmy(Ehm Unreal3Engine a tak...), proste Slovensko začína TVORIŤ! :)
Teším sa z každého nového projektu! Takže som si bez rozmýšlania stiahol demo na GODS: Lands Of Infinity.
Click na "obraz" and Lets Play
Prvý pohľad na grafiku ma potešil, pekná voda - ešte krajšie odrazy...horšie na tom bol už moj udýchaný computer, ktorý potrebuje optimalizáciu s veľkým "O" aby to zvládal rozchodit.. Ako som už naznačil bol som na móle, pri vode, hneď vedľa zaparkovaná loď...
Nebudem opisovať celú krajinu a objekty pač chlapci(sry ak aj baby;) z Cypron Studios ešte nezohnali ani vydavateľa, čiže tipujem, že celý projekt zatial vytvarajú tak trošku "amatersky"(čítaj: za vlastné prachy:) - KAŽDOPÁDNE napriek mojim pochybnostiam v úvode hry, musím pochváliť - objekty, grafika ale aj animácie by sa dali este vyšperkovať, ALE sú na veľmi slušnej úrovni. V hre som objavil aj zaujmavé vychytávky: zaujmavý systém cestovania, možnosť campovania(do rána, obeda, do večera - pekné nie?!) ,Súbojovy systém ala FF (nie Fighting Force:), pri ktorom sa trosku pozastavím
Po prvom šoku - prepnutia pohľadu a pekne vymodelovanej slečny (ehm mojej hernej podstaty Vivien) a oproti nej chudáčik wolf(padol na jednu ranu). Sympatický systém výberu akcie(boj ručnou zbraňou, mágia,obrana...a potom dalšie podmožnosti..) Proste veľmi sympatický fight mod, kde sa dá neskôr pekne taktizovať ak priberiete do party virtuálnych kamarátov. Alebo ako som skúsil ja, vykúzliť svojeho vlastného Wolfa(pomocou Summoning wolf:). Jednu výhradu k expeniu mám - a to, že tých (dvoch) vlkov čo som stretol(pochodil som dosť) mi ich bolo viac ľuto... a zase pavúkov som videl dva krát a to vždy po obrazovke "Load"(Jedna rana, spiš jak vrana). Viem, že toto je len demo a v plnej verzii bude určite nepriateľov viac a lepšie odladených so go-go-go!
K cestovaniu výhrady mať nemôžem, páčii sa mi, ako sa na mape odpočítavaju kilometre a cestovanie je naozaj cestovanie(denný režim) - menší problém nastal až po vstupe do danej lokácie - pevne verím(dúfam), že sa zapracuje aj na voľnosti pohybu. Prostredie je pekné, ale na RPG až príliš obmedzene!(viem,viem demo)
Povzbudenie na zaver
Pred týmto demom som nevidel žiadne screenshoty, žiadne video, mal som o hre minimálne informácie - čiže tento text nieje ničím zaujatý/ovplivneny. Hneď po vstupe do Slavingradu ma prepadali subjektívno-objektívne "myšlienky" a pocity čo, kde by sa dalo pridať, ubrať... celkový dojem po dohraní je vsak super - v tomto projekte vidím slušný potenciál schopný zaujat hráča. Chcelo by to rozšíriť lokácie, nahustiť viac nepriateľov, pozvat Labudu a Viršíka na dabing(thx sb;) a je to. Dalo by sa to krásne vyšperkovať a doladiť do chytlavej podoby: napr. možnosť locknutia kamery - aj ked toto(prave mysitko
Huh!V poslednej dobe mám pocit, že sa z ničoho, zrazu objavilo veľa Slovenských vyvojarských teamov, či už nadšencov, alebo aj profesionálnejšie znejúce firmy(Ehm Unreal3Engine a tak...), proste Slovensko začína TVORIŤ! :)
Teším sa z každého nového projektu! Takže som si bez rozmýšlania stiahol demo na GODS: Lands Of Infinity.
Click na "obraz" and Lets Play
Prvý pohľad na grafiku ma potešil, pekná voda - ešte krajšie odrazy...horšie na tom bol už moj udýchaný computer, ktorý potrebuje optimalizáciu s veľkým "O" aby to zvládal rozchodit.. Ako som už naznačil bol som na móle, pri vode, hneď vedľa zaparkovaná loď...
Nebudem opisovať celú krajinu a objekty pač chlapci(sry ak aj baby;) z Cypron Studios ešte nezohnali ani vydavateľa, čiže tipujem, že celý projekt zatial vytvarajú tak trošku "amatersky"(čítaj: za vlastné prachy:) - KAŽDOPÁDNE napriek mojim pochybnostiam v úvode hry, musím pochváliť - objekty, grafika ale aj animácie by sa dali este vyšperkovať, ALE sú na veľmi slušnej úrovni. V hre som objavil aj zaujmavé vychytávky: zaujmavý systém cestovania, možnosť campovania(do rána, obeda, do večera - pekné nie?!) ,Súbojovy systém ala FF (nie Fighting Force:), pri ktorom sa trosku pozastavím
Po prvom šoku - prepnutia pohľadu a pekne vymodelovanej slečny (ehm mojej hernej podstaty Vivien) a oproti nej chudáčik wolf(padol na jednu ranu). Sympatický systém výberu akcie(boj ručnou zbraňou, mágia,obrana...a potom dalšie podmožnosti..) Proste veľmi sympatický fight mod, kde sa dá neskôr pekne taktizovať ak priberiete do party virtuálnych kamarátov. Alebo ako som skúsil ja, vykúzliť svojeho vlastného Wolfa(pomocou Summoning wolf:). Jednu výhradu k expeniu mám - a to, že tých (dvoch) vlkov čo som stretol(pochodil som dosť) mi ich bolo viac ľuto... a zase pavúkov som videl dva krát a to vždy po obrazovke "Load"(Jedna rana, spiš jak vrana). Viem, že toto je len demo a v plnej verzii bude určite nepriateľov viac a lepšie odladených so go-go-go!
K cestovaniu výhrady mať nemôžem, páčii sa mi, ako sa na mape odpočítavaju kilometre a cestovanie je naozaj cestovanie(denný režim) - menší problém nastal až po vstupe do danej lokácie - pevne verím(dúfam), že sa zapracuje aj na voľnosti pohybu. Prostredie je pekné, ale na RPG až príliš obmedzene!(viem,viem demo)
Povzbudenie na zaver
Pred týmto demom som nevidel žiadne screenshoty, žiadne video, mal som o hre minimálne informácie - čiže tento text nieje ničím zaujatý/ovplivneny. Hneď po vstupe do Slavingradu ma prepadali subjektívno-objektívne "myšlienky" a pocity čo, kde by sa dalo pridať, ubrať... celkový dojem po dohraní je vsak super - v tomto projekte vidím slušný potenciál schopný zaujat hráča. Chcelo by to rozšíriť lokácie, nahustiť viac nepriateľov, pozvat Labudu a Viršíka na dabing(thx sb;) a je to. Dalo by sa to krásne vyšperkovať a doladiť do chytlavej podoby: napr. možnosť locknutia kamery - aj ked toto(prave mysitko
napísal majkyx 4.9.2005
Páči sa mi!
8.0
GODS: LANDS OF INFINITY
PC
Vývoj: Cypron-Studios Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|