Gothic III |
PC
pridal mazik 18.1.2006 o 14:45 pod používateľské preview
8.5
V jeden uprsany den mi kamos doniestol hru Gothic 2.Hovotil ze je to skvela hra s mnozstvom vsetkeho.Tak som si ju teda zahral a zastaval som jeho nazor.Hra ma chytila a dokonca este dnes ju prechadzam stale znova a znova.Trojka bude este lepsia ako sa vsade uvadza a ja tomu verim.Podla zisdkanych informaci bude rozloha asi 80 KM stvorcovych co je na hru pomerne vela.Celkovo bude 20 osad/miest ktore mozete oslobodit od orkov.Prepracovane bude ovladanie ktore bude jednoduchsie(alebo zlozitejsie)ale kombinaciou tlacitok sa udery menia.Vyzera to zlozito ale ja verim ze hra nestrati na svojej kvalite ani hratelnosti.Budete moct dokonca aj sprintovat ale len na kratku vzdialenost. Na zaciatku hry stratite trochu sili ale budete silnejsi ako na zaciatku Gothic1 a 2.Uz sa nikdy nebudete moct vratit do Khorinisu.Pri robeni uloh si mozete vybrat viac moznosti ako ju urobit.Celkovo bude 6 frakcii ale vy sa nemusite pridat do ziadnej alebo si vyberiete jednu z tychto:Z MESTA-Mestská garda-ochranuje mesto pred orkami a inymi nepriatelmi
Mestská garda (paladin)-lepsia mestska garda a dostavaju prikazi priamo od krala.
CARODEJNICTVO-
Novicovia:Tito budete na zaciatku ked sa budete chciet stat carodejnikom.
Carodejovia:Su to pokrocili novicovia a delia sa na Vodnych a Ohnivych.Potreba je silny a zdlhavy vycvik.
OSTATNY-
Bojovníci:Sidlia vo velkom hrade v horach.Bojuju proti orkom.
Anarchisti-ziju vo svojom tabore daleko od miest.Neveria v boha ale hraju velku ulohu v hre.Len stazka sa knim dokazete pridat.
Potom su tam vedlajsie frakcie a tie su
Lovec ORKOV-Za tvrdo ulovenych orkov velke peniaze.
Lovec-Lovite zvierata a dinosauri.Tazka praca za male peniaze ale casto takto preskumate celu krajinu.
A nakoniec su tu frakcie ktore sa nemozete stat
Žoldnieri-Silny farmary ktory su plateny aby pomohli.Mozete si ich najat aj vy ale pozor na nich.Ak im date moc drahe brnenie a silnejsi mec ako mate vy mozu sa postavit proti vam.
Táboroví mágovia-Su to silny magovia.Ani vodny ani ohnivy ale silnejsi a bojuju zo silnymi zbranami.
Hersires-Pravy vlastnici hradu v horach.Su len piati v celej hre a su prakticky neporazitelny.
Celkovo je hra velmi rozsiahla.Zvierata su prepracovane a boje su zaujimave.Systemove poziadavky na hru
MINIMALNE-2 GHz Pentium 4/AMD 2000+
1024 MB Ram
64 MB Grafická karta
Windows 2000, ME, XP, Vista
DVD-Rom mechanika
DirectX 8.0
OPTIMALNE-Athlon 64 3000+/P4 2,8 GHz
1 Gbyte RAM
Geforce 6800 GT/Radeon X800 Pro
Na najvyssie rozlisenie by bola najlepsia GeForce 7800GT/GTX alebo Ati Radeon X1000
PRIBEH
KAPITOLA 1
Začínate, kde Gothic 2 skončil. Dorazíte na pevninu, teda do Myrtany. Počas cesty ste stratili časť svojej sily a skúseností . Kováči začínajú vyrábať meče z magickej rudy, ktorú ste zobrali so sebou. Vy však máte inú úlohu. Lee, vodca žoldnierov je na čiernom zozname kráľa. Musíte získať dôkaz, že je nevinný. Počas toho, ako hľadáte Leeov dom, kde nájdete dôkaz, vás napadne čierny mág. Keď sa preberiete ste stratili ešte aj zvyšnú silu. Naďalej hľadáte dôkaz o Leeovej nevine. Po dokázaní neviny, dostane Lee prvú úlohu: získať späť horskú pevnosť, ktorá bola primárnou budovou paladinov. Orkovia zaútočili na pevnosť, všetkých povraždili a prebrali vedenie. Vy však zostanete s ostatnými v meste.
KAPITOLA 2
Výsledok tejto kapitoly závisí od frakcie, ku ktorej sa pridáte
Lester dostane zvláštny list. Zdá sa, že je od Xardasa. Píše, že dokončil svoju vežu a žiada Lestera vidieť. Keď dorazí, od Xardasa sa dozvie, že sa za Beliarom a drakmi skrýva viac. Xardas je mimochodom váš spojenec, nie nepriateľ. Zoslabol a potrebuje pomoc ohnivých mágov, aby zistil ako zničiť protivníka. Dá Lesterovi za úlohu doviesť ohnivého mága. Samozrejme, vy sa dozviete užitočné informácie o Orkoch. Xardas chce, aby ste aj s vašimi priateľmi zničili 2 orské tábory. Dostanete list a mapu. Na ceste k táborom získate daľšie informácie o Orkoch-napríklad, že tábory riadia 5 orský generáli. Kráľ riadi svoje jednotky, aby ustupovali a obraňovali základňu.
KAPITOLA 3
Keď budete smerovať na sever, pôjdete cez dedinu s pár pozostalými. Povedia vám, že idú do tábora obklopeného snehom. Je to dobré miesto, pretože Orkovia sa boja snehu. Dedina je veľká ako Khorinis a dobre chránená domobranou na čele s paladinami. Odtiaľto sa vaša výprava naozaj začína. Orkovia posielajú sprievody so zásobami do orskej pevnosti. V tejto pevnosti býva mocný orský generál.
KAPITOLA 4
Aj priebeh tejto kapitoly závisí od vašich rozhodnutí v predošlých kapitolách
Vraciate sa ku kráľovi, aby ste mu podali správu o situácii. Pošle pár paladinov do dediny, z ktorej práve prichádzate, aby podporil pozostalých a na opravu dediny. Vy dostanete viac informácii o Orkoch. Xardas vám povie, že v Myrtane sú oveľa mocnejší Orkovia ako poznáte. Majú silu piatich a sú väčší. Vy získavate schopnosti, aby ste mohli zabíjať orkov a orských veliteľov.
Na konci kapitoly zaútočia paladinovia na orskú pevnosť.
KAPITOLA 5
V tejto kapitole paladinovia vyženú orkov a získajú pevnosť späť. Podarí sa vám dostať sa k orskému genrálovi. Za úlohu ho mate zneskodnit.
KAPITOLA 6
Pravdepodobne posledná kapitola (nie je isté). Pomôžete aj s vašimi priateľmi poraziť orkov.
Napriek tomu, že hra ešte nie je dokončená, vyzerá skvele, či po grafickej stránke, ktorá sa výrazne zlepšila, alebo po dejovej. Teraz už len dufať, že sa objaví na trhu v plánovanom termíne teda MAREC pravdepodobne.
Mestská garda (paladin)-lepsia mestska garda a dostavaju prikazi priamo od krala.
CARODEJNICTVO-
Novicovia:Tito budete na zaciatku ked sa budete chciet stat carodejnikom.
Carodejovia:Su to pokrocili novicovia a delia sa na Vodnych a Ohnivych.Potreba je silny a zdlhavy vycvik.
OSTATNY-
Bojovníci:Sidlia vo velkom hrade v horach.Bojuju proti orkom.
Anarchisti-ziju vo svojom tabore daleko od miest.Neveria v boha ale hraju velku ulohu v hre.Len stazka sa knim dokazete pridat.
Potom su tam vedlajsie frakcie a tie su
Lovec ORKOV-Za tvrdo ulovenych orkov velke peniaze.
Lovec-Lovite zvierata a dinosauri.Tazka praca za male peniaze ale casto takto preskumate celu krajinu.
A nakoniec su tu frakcie ktore sa nemozete stat
Žoldnieri-Silny farmary ktory su plateny aby pomohli.Mozete si ich najat aj vy ale pozor na nich.Ak im date moc drahe brnenie a silnejsi mec ako mate vy mozu sa postavit proti vam.
Táboroví mágovia-Su to silny magovia.Ani vodny ani ohnivy ale silnejsi a bojuju zo silnymi zbranami.
Hersires-Pravy vlastnici hradu v horach.Su len piati v celej hre a su prakticky neporazitelny.
Celkovo je hra velmi rozsiahla.Zvierata su prepracovane a boje su zaujimave.Systemove poziadavky na hru
MINIMALNE-2 GHz Pentium 4/AMD 2000+
1024 MB Ram
64 MB Grafická karta
Windows 2000, ME, XP, Vista
DVD-Rom mechanika
DirectX 8.0
OPTIMALNE-Athlon 64 3000+/P4 2,8 GHz
1 Gbyte RAM
Geforce 6800 GT/Radeon X800 Pro
Na najvyssie rozlisenie by bola najlepsia GeForce 7800GT/GTX alebo Ati Radeon X1000
PRIBEH
KAPITOLA 1
Začínate, kde Gothic 2 skončil. Dorazíte na pevninu, teda do Myrtany. Počas cesty ste stratili časť svojej sily a skúseností . Kováči začínajú vyrábať meče z magickej rudy, ktorú ste zobrali so sebou. Vy však máte inú úlohu. Lee, vodca žoldnierov je na čiernom zozname kráľa. Musíte získať dôkaz, že je nevinný. Počas toho, ako hľadáte Leeov dom, kde nájdete dôkaz, vás napadne čierny mág. Keď sa preberiete ste stratili ešte aj zvyšnú silu. Naďalej hľadáte dôkaz o Leeovej nevine. Po dokázaní neviny, dostane Lee prvú úlohu: získať späť horskú pevnosť, ktorá bola primárnou budovou paladinov. Orkovia zaútočili na pevnosť, všetkých povraždili a prebrali vedenie. Vy však zostanete s ostatnými v meste.
KAPITOLA 2
Výsledok tejto kapitoly závisí od frakcie, ku ktorej sa pridáte
Lester dostane zvláštny list. Zdá sa, že je od Xardasa. Píše, že dokončil svoju vežu a žiada Lestera vidieť. Keď dorazí, od Xardasa sa dozvie, že sa za Beliarom a drakmi skrýva viac. Xardas je mimochodom váš spojenec, nie nepriateľ. Zoslabol a potrebuje pomoc ohnivých mágov, aby zistil ako zničiť protivníka. Dá Lesterovi za úlohu doviesť ohnivého mága. Samozrejme, vy sa dozviete užitočné informácie o Orkoch. Xardas chce, aby ste aj s vašimi priateľmi zničili 2 orské tábory. Dostanete list a mapu. Na ceste k táborom získate daľšie informácie o Orkoch-napríklad, že tábory riadia 5 orský generáli. Kráľ riadi svoje jednotky, aby ustupovali a obraňovali základňu.
KAPITOLA 3
Keď budete smerovať na sever, pôjdete cez dedinu s pár pozostalými. Povedia vám, že idú do tábora obklopeného snehom. Je to dobré miesto, pretože Orkovia sa boja snehu. Dedina je veľká ako Khorinis a dobre chránená domobranou na čele s paladinami. Odtiaľto sa vaša výprava naozaj začína. Orkovia posielajú sprievody so zásobami do orskej pevnosti. V tejto pevnosti býva mocný orský generál.
KAPITOLA 4
Aj priebeh tejto kapitoly závisí od vašich rozhodnutí v predošlých kapitolách
Vraciate sa ku kráľovi, aby ste mu podali správu o situácii. Pošle pár paladinov do dediny, z ktorej práve prichádzate, aby podporil pozostalých a na opravu dediny. Vy dostanete viac informácii o Orkoch. Xardas vám povie, že v Myrtane sú oveľa mocnejší Orkovia ako poznáte. Majú silu piatich a sú väčší. Vy získavate schopnosti, aby ste mohli zabíjať orkov a orských veliteľov.
Na konci kapitoly zaútočia paladinovia na orskú pevnosť.
KAPITOLA 5
V tejto kapitole paladinovia vyženú orkov a získajú pevnosť späť. Podarí sa vám dostať sa k orskému genrálovi. Za úlohu ho mate zneskodnit.
KAPITOLA 6
Pravdepodobne posledná kapitola (nie je isté). Pomôžete aj s vašimi priateľmi poraziť orkov.
Napriek tomu, že hra ešte nie je dokončená, vyzerá skvele, či po grafickej stránke, ktorá sa výrazne zlepšila, alebo po dejovej. Teraz už len dufať, že sa objaví na trhu v plánovanom termíne teda MAREC pravdepodobne.
napísal mazik 18.1.2006
Páči sa mi!
8.5
GOTHIC III
PC
Vývoj: JoWood / Piranha Bytes Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|