Inafune poodhalil viac zo svojej Xbox One hry ReCore |
Svetoznámy japonský herný dizajnér, americké štúdio a plná podpora Microsoftu. Ako sa dali tieto časti dohromady, odkiaľ sa čerpá inšpirácia a čo robí protagonistka vo svete ovládanom robotmi?
Keiji Inafune je najviac známy ako tvorca známeho Mega Mana a hier Onimusha a Dead Rising. Svetoznámy herný dizajnér sa však odtrhol od Capcomu a mysleli sme si, že do Los Angeles na E3 mieri iba prezentovať titul svojho nového indie štúdia Comcept - Mighty No. 9, prefinancovaný cez KickStarter. Inafune však vystúpil na konferencii Microsoftu, aby predstavil ReCore, zbrusu novú exkluzivitu pre Xbox One. Tentokrát si opäť odhryzol veľké sústo a spolu s jeho Comceptom pracuje na hre aj štúdio Aramture a projekt je pod bedlivým dohľadom Microsoft Studios, ktoré sa samozrejme stará aj o financovanie.
Hru si pamätáme vďaka krásnemu CGI traileru, zároveň sme však z hry nevideli ani o obrázok viac a ďalšie informácie nám neboli podané ani slovne. Nevieme, ako sa vlastne ReCore bude hrať, dozvedeli sme sa iba, že bude epickým dobrodružstvom v post-apokalyptickom svete ovládanom robotmi. Trailer tiež odhalil asi najdôležitejšiu mechaniku - zachraňovanie duší/jadier našich robo-spoločníkov a ich presun do nových mechanických schránok. Inafune a Mark Pacini, šéf vývoja zo štúdia Armature, nám odhalili aspoň príbeh stojaci za vznikom hry.
Inafune sa s vedením Armature spoznal ešte ako zamestnanec Capcomu, ReCore bol od základov postavený ako spoločný projekt týchto dvoch tímov a už bol v podstate kompletne vymyslený, keď spoločne zašli za Microsoftom. Spolupráca západných a japonských spoločností býva plná prekážok, ale spoločne môžu vytvoriť hru pre západné aj východné publikum.
"Samozrejme sme počuli o výzvach, ktoré musia prekonávať partnerstvá východných a západných vývojárov. My si však už dôverujeme a staviame na tom, čo sme už spolu robili pred ReCore. Navzájom poznáme svoje silné a slabé stránky a radi spolupracujeme," povedal Inafune.
"Mark aj ja čerpáme inšpiráciu z viacerých prameňov. Nerobíme hru na základe konkrétneho filmu, seriálu, herca či herečky. Obaja sledujeme veľa vecí v televízii, hry, anime i komiksy a spomienky na ne máme stále v hlavách, keď tvoríme novú hru. Určite z toho nebude japonské anime, ale prvky anime tam budú, viem to, pretože ich tam dávam. Na druhej strane bude hra iste ovplyvnená aj skvelými scénami z veľkých hollywoodskych filmov, ktoré mám uchované v pamäti. A Mark prichádza s vlastnými vecami."
Jedným z pilierov hry budú pocity a aby sme ich prežívali spolu s protagonistkou, opäť raz dostaneme do rúk zmätený charakter, nič podstatné si nepamätá a o novom svete nevie oveľa viac než my. Obáva sa, že je jedným z posledných ľudí na planéte ovládanej robotmi a vôbec netuší, čo sa stalo, prečo, ani ako. Jewel by mala veľmi rýchlo naraziť na psieho spoločníka z traileru a zistiť, že mu môže dôverovať. Minulosť sveta teda zrejme budeme odkrývať zároveň s jeho súčasnou podobou.
Tohtoročná E3 sa tak trochu niesla v znamení žien. Stále to nebolo 50:50, ale okrem žien na pódiu ich bolo nezvykle veľa aj v samotných hrách a to nie je reč o sporo odetých spoločníčkach hlavných hrdinov. Spomeňme ženské tímy vo FIFA 16 od EA Sports, asasínku Evie od Ubisoftu, ženské charaktery v novom Call of Duty od Activisionu a Falloute od Bethesdy, sparťanku v Halo 5, ženský charakter z gameplay ukážky Horizon: Zero Dawn, hrdinku Dishonored 2 i návrat Lary Croft a Faith. Pláva ReCore s novým prúdom? Vraj nie.
"Jewel sa proste hodí do príbehu ktorý chceme vyrozprávať. Netreba za tým hľadať nič viac. Hodí sa do nášho sveta a príbehu o boji za ľudstvo. Pre ženskú hlavnú postavu sme sa rozhodli už vo veľmi rannej fáze projektu."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 319
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Comcept Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|