Náhľad do zákulisia tvorby hry Quantum Break

Sam Lake prezradil pár zaujímavostí o vývoji third-person akčnej adventúry prekladanej epizódami hraného seriálu.

pridal roberto 2.2.2016 o 9:50 pod hry
Náhľad do zákulisia tvorby hry Quantum Break

HRY > NOVINKY >

Sam Lake, šéf štúdia Remedy, počas prednášky vo vedeckom múzeu Cité des Sciences et de l’Industrie v Paríži prezradil niekoľko zaujímavostí o už dlho očakávanej hre Quantum Break, jej vývoji i príprave hraného seriálu, ktorý sa prelína s dejom third-person akčnej adventúry.

  • Koncept zmrazovania času bol pôvodne jedným z nápadov pre Alan Wake 2 a v jednej hranej scéne máme uvidieť záblesk toho, čo sa deje vo svete hry Alan Wake.

  • Rozhodnutia robené antagonistom (a rozhodujúce o deji nasledujúcej epizódy seriálu) budú vedomé. Paul Serene si vďaka svojím schopnostiam bude vedomý, že v tej chvíli stojí na križovatke, z ktorej vedú cesty k rôznym udalostiam. Rozhodnutia tak nebudú na povrchu hry, ale budú súčasťou sveta a príbehu - hráč sa vžije do úlohy práve sa rozhodujúceho Serenea. Rozhodnutia nebudú správne a nesprávne, takže hráč bude môcť Serenea roleplayovať a snažiť sa za neho vyberať najsebeckejšie voľby, alebo hoci sympatizovať s hlavným hrdinom.

  • Na hre pracuje jviac tvorcov príbehu a textov ako na ktorejkoľvek predchádzajúcej hre od Remedy. Lake a Mikko Rautalahti, autori príbehu a scenára pre Alan Wake, pribrali na palubu ďalších dvoch autorov, do procesu tvorby príbehu sú zainteresovaní aj špecialisti od Microsoftu a Lifeboat Productions zodpovedné za seriál má vlastných scenáristov. Natáčanie seriálu však skončilo už približne pred rokom, príbeh má teda už dlhší čas pevné body a Remedy pripravuje špeciálne efekty v štýle tých v seriáli.

Náhľad do zákulisia tvorby hry Quantum Break

  • Lietajúce objekty v niektorých scénach neboli plánované, veci sa začali vznášať a poletovať kvôli bugu vo fyzike a Lakeovi sa to zapáčilo.

  • Pri tvorbe AAA titulu je nevyhnutné mať veľa pôsobivých akčných scén a umenie je pospájať ich zaujímavým príbehom tak, aby dávali zmysel.

  • Cestovanie časom a jeho zákonitosti majú byť zaujímavé a cool, ale nie veľmi komplikované.

  • Seriál je súčasťou hry a nie naopak.

  • Odpoveď na otázku ohľadom PC verzie: "No comment."

Vydanie Quantum Break je naplánované na 5. apríl 2016.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Mfg+freesynch geek problém (2)
čus,mám Nvidiu s MFG a monitor s FreeSynch.Nastáva...
|Počítač z alzy (23)
Ahojte oplatí sa to za tu cenu? https://m.alza.sk...
|Zmena hw (mb, cpu, ram )a cras... (11)
Zdravim ludkovia, viete pls poradit. pred tyzdnom ...
|Rada pri kúpe pc + monitoru? (7)
Ahojte, píšem s prosbou o pomoc pri kúpe nového ...
|Oplatí sa ešte rtx 3080 ? (31)
Momentálne som na 3060Ti a rád by som si poskladal...
|Sector hraje ... (124445)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Screenshots (61872)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Playstation 5 (1786)
Playstation 5 fórum - Všetko týkajúc sa tejto plat...
|Pochváľte sa svojím herným str... (226)
Ako hardwareového nadšenca ma napadlo vytvoriť vlá...
|Filmy filmy filmy film... (47041)
O filmoch. Hádam chápete....
|Svet, ukrajina, vojny ... (36264)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk