Detroit: Become Human sa predstavil na E3 |
V andoridoch sa prebúdzajú emócie a začínajú robiť problémy, tak na scénu prichádza pokročilý prototyp priradený k polícii. Vďaka výnimočnému mysleniu môže svoje misie plniť rôznymi spôsobmi.
Štúdio Quantic Dream (Heavy Rain, Beyond: Two Souls) nám Detroit: Become Human prvýkrát ukázalo minulý rok počas konferencie Sony na Paris Games Week pomocou traileru s androidkou Karou. Na E3 opäť dostalo priestor od Sony a ukázalo nový trailer s novou hrateľnou postavou a teraz už je pripravené podeliť sa aj o niektoré detaily z príbehu, atmosféry i hrateľnosti.
Detroit: Become Human je neo-noir triler odohrávajúci sa v americkom meste Detroit v nie veľmi vzdialenej budúcnosti. Jeho ulice nemusia vyzerať na prvý pohľad nijak zvláštne, ale vykračujú si po nich roboti - androidi. Vyzerajú presne ako ľudia a vykonávajú ťažké práce, ale slúžia aj ako opatrovatelia, záhradníci, sestričky, učiteľky i úradníci. Príbeh sa odvíja od neobjasneného incidentu, ktorý sa nejak podpísal na ich správaní. Niektorí jednoducho zmizli, u iných bolo pozorované zvláštne správanie a dokonca začali prejavovať známky emócií. Chýry o deviantných androidoch sa šíria a zdá sa, že nikto nevie, čo sa to vlastne deje.
Nová hrateľná postava je tiež android, ale prototyp pokročilejšieho typu priradený k polícii. Jeho úlohou je vyšetrovať prípady deviantných androidov. Je chladný a analytický, myslí rýchlo a ťaží z pár prekvapivo pokročilých funkcií. Je sústredený iba na plnenie misie, na ktorú bol naprogramovaný. Trailer ukazuje množstvo možností, ako môže skončiť Connorov pokus zachrániť dievčatko, ktoré je rukojemníčkou jedného z týchto deviantných androidov. Výsledok bude závislý od rozhodnutí i stratégie a jeho následky sa budú prejavovať dlho po skončení scény.
Hranie za viacero postáv nám príbeh ukáže z rôznych uhlov pohľadu a nakoniec máme byť jeho spoluautormi, pretože my rozhodneme o osudoch postáv. Každé rozhodnutie bude dôležité a činy jednej postavy ovplyvnia osudy ostatných. Pri hraní si ale treba dávať pozor a zbytočne neriskovať, pretože všetky hrateľné postavy môžu zomrieť. Ako v Heavy Rain, príbeh bude pokračovať aj bez nich. Príbeh pritom nemá byť iba klasika o ožívajúcich robotoch, ale pôjde hlbšie k témam ako sloboda a ako sa stať sám sebou.
Detroit: Become human je prvá hra Quantic Dream vyvíjaná pre PlayStation 4 a beží na úplne novom engine vybavenom modernými funkciami pre dynamické osvetlenie či fyzikálne založené shadery. Autori podotýkajú, že ich čaká ešte veľa práce, takže vydanie hry je zrejme ešte v nedohľadne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 408
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Quantic Dream Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|