Mass Effect Andromeda ponúka množstvo ďalších informácií, ukazuje customizáciu |
Mass Effect Andromeda sa k nám už rúti závratným tempom a vývojári z BioWare pokračujú zverejňovaním ďalších informácií.
Mass Effect Andromeda sa k nám už rúti závratným tempom a vývojári z BioWare pokračujú zverejňovaním ďalších informácií, o ktorých nám ešte nestihli povedať. Tie dnešné nám obstarali kreatívny riaditeľ Mac Walters, vedúci dizajnér Ian Frazier a producent Fernando Melo.
V prvom rade sme sa dozvedeli viac podrobností o zasadení hry. Tá sa odohráva v jednej skupine hviezd s názvom Heleus. Rovnako, ako v predchádzajúcich dieloch Mass Effect trilógie, aj tu môžete cestovať vrámci skupiny týchto hviezd. Planéty, ktoré budú otvorené k prieskumu sú veľké, bohaté a plné príbehov, postáv, súbojov či rôznych aktivít. Existuje tu tiež mnoho misií, hubov či loyalty questov. Sara a Scott Ryder sú dialógovo mimo romancu skutočne rozdielny, pretože tím sa snažil o to, aby tieto postavy boli viac než len obyčajné klony rozdielnych pohlaví.
Možnosti romance nie sú obmedzené len na vašu posádku, nakoľko v hre existuje neurčitý počet potencionálnych partnerov mimo váš tím. Ian Frazier spomenul, že niekoľko jeho obľúbených romancí zažil mimo členov posádky, takže by možnosti v tomto smere mali byť minimálne dve. Levelovanie bude dostupné ako u hráčov tak aj u ostatných členov tímu, ktorí budu môcť rovnako čerpať svoje body. Čo sa týka jednotlivých planét, môžete prispieť k výraznému zvýšeniu ich životnej úrovne, no to neznamená, že sa tieto planéty stanú imúnne voči rôznemu nebezpečiu. Získate však iné spôsoby, ako sa s týmto nebezpečím vysporiadať.
Väčšina brnenia v hre pre jedného hráča sa člení na hlavu, paže, hrudník a nohy, pričom si jednotlivé kusy brnenia môžete kombinovať. Bude tu tiež "full body" armor, ktorý si však budete môcť prispôsobiť farbami a vzormi. Tiež sme sa dozvedeli, že ovládače na PC budú zahŕňať aj asistenciu mierenia, ktorú si však budete môcť vypnúť. V neposlednom rade sa k nám dostávajú nové obrázky z multiplayeru. Tie ukazujú customizáciu alebo ak chcete úpravy vašej postavy, medzi ktoré patrí napríklad farebné koliesko pre brnenie a ďalšie záležitosti.
BioWare tiež tento týždeň potvrdili, že vzhľadom na blízkosť vydania hry sa už nebude konať multiplayerová beta, nakoľko by sa nestihla dôkladne vyhodnotiť. Vykonané však bolo rozsiahle testovanie a tiež bolo potvrdené, že multiplayer bude využívať peer-to-peer systém pripojenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >