Mass Effect Andromeda ponúka množstvo ďalších informácií, ukazuje customizáciu |
Mass Effect Andromeda sa k nám už rúti závratným tempom a vývojári z BioWare pokračujú zverejňovaním ďalších informácií.
Mass Effect Andromeda sa k nám už rúti závratným tempom a vývojári z BioWare pokračujú zverejňovaním ďalších informácií, o ktorých nám ešte nestihli povedať. Tie dnešné nám obstarali kreatívny riaditeľ Mac Walters, vedúci dizajnér Ian Frazier a producent Fernando Melo.
V prvom rade sme sa dozvedeli viac podrobností o zasadení hry. Tá sa odohráva v jednej skupine hviezd s názvom Heleus. Rovnako, ako v predchádzajúcich dieloch Mass Effect trilógie, aj tu môžete cestovať vrámci skupiny týchto hviezd. Planéty, ktoré budú otvorené k prieskumu sú veľké, bohaté a plné príbehov, postáv, súbojov či rôznych aktivít. Existuje tu tiež mnoho misií, hubov či loyalty questov. Sara a Scott Ryder sú dialógovo mimo romancu skutočne rozdielny, pretože tím sa snažil o to, aby tieto postavy boli viac než len obyčajné klony rozdielnych pohlaví.
Možnosti romance nie sú obmedzené len na vašu posádku, nakoľko v hre existuje neurčitý počet potencionálnych partnerov mimo váš tím. Ian Frazier spomenul, že niekoľko jeho obľúbených romancí zažil mimo členov posádky, takže by možnosti v tomto smere mali byť minimálne dve. Levelovanie bude dostupné ako u hráčov tak aj u ostatných členov tímu, ktorí budu môcť rovnako čerpať svoje body. Čo sa týka jednotlivých planét, môžete prispieť k výraznému zvýšeniu ich životnej úrovne, no to neznamená, že sa tieto planéty stanú imúnne voči rôznemu nebezpečiu. Získate však iné spôsoby, ako sa s týmto nebezpečím vysporiadať.
Väčšina brnenia v hre pre jedného hráča sa člení na hlavu, paže, hrudník a nohy, pričom si jednotlivé kusy brnenia môžete kombinovať. Bude tu tiež "full body" armor, ktorý si však budete môcť prispôsobiť farbami a vzormi. Tiež sme sa dozvedeli, že ovládače na PC budú zahŕňať aj asistenciu mierenia, ktorú si však budete môcť vypnúť. V neposlednom rade sa k nám dostávajú nové obrázky z multiplayeru. Tie ukazujú customizáciu alebo ak chcete úpravy vašej postavy, medzi ktoré patrí napríklad farebné koliesko pre brnenie a ďalšie záležitosti.
BioWare tiež tento týždeň potvrdili, že vzhľadom na blízkosť vydania hry sa už nebude konať multiplayerová beta, nakoľko by sa nestihla dôkladne vyhodnotiť. Vykonané však bolo rozsiahle testovanie a tiež bolo potvrdené, že multiplayer bude využívať peer-to-peer systém pripojenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >