Animačný vedúci Mass Effect 2 naznačuje, aký problém vznikol pri vývoji Mass Effect Andromeda |
Jonathan Cooper, ktorý pracoval na animáciách Mass Effect 2 vysvetľuje, aký je rozdiel medzi animovaným rozľahlej RPG s množstvom dialógov a možnosti a Unchartedom.
Jonathan Cooper, ktorý pracoval na animáciách Mass Effect 2 vysvetľuje, aký je rozdiel medzi animovaným rozľahlej RPG s množstvom dialógov a možnosti a Uncharted-om. Naznačuje, prečo sú animácie v Mass Effect Andromeda, také aké sú.
Cooper pracuje teraz v Naughty Dog, kde je animovanie príbehových hier jednoduché, sekvencie sú prísne dané, stačí ich naanimovať raz a to je všetko. Nie je preto správne porovnávať Mass Effect s Uncharted. RPG ako Mass Effect je niečo úplne iné. Je tam veľa možností, veľa rozhovorov, odlišností podľa rozhodnutí, vyžaduje si to extrémne veľa práce.
Hovorí, že v takýchto RPG hrách majú niektoré scény priority, sú kvalitnejšie spracované, niektoré majú naopak nižšie priority. Niektoré s nízkou prioritou sa nemusia dostať ani na rad a ostanú generované algoritmom. Spomína, že Mass Effect 1-3 bola každá animácia lipsyncovaná, a pohybom hlavy, ktorý bol presne navrhnutý podľa dialógu a textu. Oproti tomu napríklad Witcher 3 to riešil s náhodným výberom pohybov, aby rozhovory oživil.
Pri Andromede to zrejme chceli riešiť rovnako ako pri prvých Mass Effektoch, ale nestihli zapracovať všetko a niektoré rozhovory sú tak len generované, niektoré upravené. Pri päťročnom vývojovom cykle je riziko, že sa stane niečo podobné. Nie je to chyba jedného človeka, ale priorít a času. Teraz budú tieto animácie postupne opravovať v patchoch. Tohtotýždňový patch už niektoré veci poopravoval.
Dodáva, že je pozitívne, že hráči vyžadujú viac aj v tomto smere a autori si nabudúce dajú pozor. A to nie len v Bioware, ale vo všetkých veľkých hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >