Prince Of Persia 2 interview |
Server IGN sa rozhodol prerušiť informačné embargo vrhnuté na pripravované pokračovanie Prince Of Persia 2 a autorom položil množstvo otázok týkajúcich sa noviniek, bojového systému, ale aj príbehu. Názov Prince Of Persia 2 je len pracovný a bude mať samozrejme podtitul, ktorý sa čoskoro dozvieme. Autori sa zamerali predovšetkým na boj a celá hra je o boji na život a na smrť. POP 2 bude o sprostredkovaní emócií hráčovi prostredníctvom hlavnej postavy. Výraz tváre princa prezrádza mnohé. Je zamyslený a nahnevaný. A má nato právo. Jeho city neranila Farah, ale mal zomrieť. POP 2 plynule nadväzuje na prvú časť Sands Of Time. Otvorením hodín mal v sultánovom paláci zahynúť aj princ. Nestalo sa tak. Svoj osud zmenil hrdinstvom a poriadnou dávkou šťastia. Pri takýchto delikátnych situáciach je povolaný na svet tvor, Dahaka. Pracovná náplň Dahaky spočíva v napravení chýb. A tou chybou je princov život. Dahaka robí svoju prácu precízne a bez chýb. Zatiaľ čo sa princovi podarilo premôcť vezíra, teraz čelí nepriateľovi, ktorému nemožno ublížiť. Z princa sa stal štvanec a jeho život visí na vlásku. Drahocenný čas zasvätil zdokonaľovaniu sa v boji a vybrusovaniu techník s najlepšími bojovníkmi. Princ bol neustále na cestách, málo jedol, prakticky nespal a neustále bojoval. Ľudia ho považovali za blázna. Pravda je však taká, že neustále uniká prakticky nesmrteľnému protivníkovi, ktorý mu neustále dýcha na krk. POP 2 je jednoznačne temnejší a má veľmi ďaleko k rozprávke o zaľúbenej dvojici. Hra je zasadená do úplne nového prostredia a veľkú rolu tu zohrajú aj exteriéry. V hre sa samozrejme objaví po vzore Farah aj vedľajšia postava, pravdepodobne žena. Silou POP 2 má byť úplne nový bojový systém Free From Fighting (FFF). Neexituje tu presne stanovená sada úderov, ktoré sa musíte komplikovane učiť. FFF umožňuje hráčovi vybudovať si svoj vlastný bojový štýl! Chcete získať novú zbraň? Zaslúžte si ju! FFF dovoľuje aj branie zbraní nepriateľom z rúk, ale pod istým rizikom. Aké zbrane získate od nepriateľa, takými budete aj bojovať. V súbojoch bude možné využívať aj existenciu predmetov v priestore (pilier, stojany, závesy, laná). Prostredie sa stáva zbraňou. Nepriatelia budú rozmanití, stretnete sa s množstvom ľudských protivníkov, bojovníkov, fantasy tvormi a veľkými bossmi. Ich existencia v hre má svoje dôvody a nie sú to iba strážcovia úrovní. Ich veľkosť je naozaj obrovská. Nepriateľ, ktorému sedí princ na krku (možno ho vidieť vo videu) a mláti ho do hlavy je len prerasteným protivníkom a nie bossom! Autori sa poučili z chýb Sands Of Time, aj keď sa jednalo o vynikajúci počin, jeho hodnota znovuhrateľnosti bola veľmi nízka. POP2 má túto chybu napraviť. Prince bude opäť pánom času. Na niektorých miestach (v hre sa majú vyskytovať často) dostane hráč na výber kam alebo kedy chce ísť v čase vpred alebo vzad. Zmeny prevedené v minulosti ovplyvnia prítomnosť. Okrem ovládania času princ dokáže využiť aj iné špeciálne sily (strategické), ktoré budú rozhodovať v bojoch. Hráč ich bude musieť využívať tak často, ako sa len dá. Zdá sa, že nám autori jemne naznačujú, že POP2 bude mať naozaj tuhé súboje. Nechýba Bullet Time, ale s tým rozdielom, že spomalíte svojich protivníkov, ale vaše pohyby zostanú rovnako svižné. S používaním síl/kúziel budete prekonávať aj niektoré prekážky v leveloch, čiže ich použitie nebude nutné iba v boji. POP 2 má byť bez loading obrazoviek a možno bude podporovať aj multiplayer. S fungujúcim FFF systémom by bolo veľmi zaujímave vidieť dvoch princov ako sa mlátia v aréne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: akčná adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|