Ratchet & Clank Rift Apart priblížil svoje možnosti na PC |
Ratchet ponúkne ako ray tracing, tak RTX IO a nechýba ani DLSS alebo Reflex.
HRY > NOVINKY >
Tentoraz sa prezentácie Ratcheta a Clanka ujala Nvidia a priblížila jednotlivé jeho funkcie a niektoré aj na videách.
Konkrétne hra bude podporovať:
- NVIDIA DLSS 3 - na znásobenie výkonu pomoci AI. Pri rozlíšení 4K, so zapnutými ray tracingovými efektmi a maximálnym nastavením dosiahnu majitelia desktopových GeForce RTX 4080 a 4090 hranicu 140 FPS.
- NVIDIA Reflex - zníženie latencie systému v hre Ratchet & Clank: Rift Apart až o 48%.
- NVIDIA RTX IO - technológia práce s úložiskom akcelerovaná GPU umožňuje rýchle načítanie herných prvkov.
- NVIDIA DLAA - režim vyhladzovania hrán založený na AI pre užívateľov, ktorí majú voľnú kapacitu vo výkone GPU a chcú kvalitnejší obraz.
- Ray tracing - ray tracing bude aplikovaný na na tiene, ambientnu oklúziu a odrazy
Autori k tomu doplnili, že pri vydaní pôjde ray tracing len na Nvidia kartách. Spolupracujú s AMD, aby ho rozbehali čo najskôr aj na AMD kartách. K Intelu nepovedali nič.
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|