M&M Heroes Online je už online, siedmy diel predstavuje suroviny a elfov |
Čakanie na plnohodnotné pokračovanie obľúbenej ťahovky si môžete zadarmo krátiť aj hraním browserovky.
Pod vedením Ubisoftu pracujú hneď tri rôzne štúdiá na troch hrách z populárneho fantasy univerza Might & Magic a každé z nich sa môže pochváliť zaujímavými novinkami.
Quebecké štúdio Ubisoftu naďalej rozvíja kartový spin-off Duel of Champions, ktorý čoskoro dostane veľký prídavok. Rozšírenie dostalo meno Sins of Betrayal a do hry prinesie rovnú stovku nových hracích kariet. Okrem toho sa autori pokúšajú vybalansovať výhody a nevýhody prvého a druhého hráča, pripravujú replay manažéra a zmeny postihnú aj infernal pit a každodenné úlohy. Viac sa o novom rozšírení môžete dozvedieť zajtra počas live stream ukážky.
V Blue Byte sa už dlhý čas pracovalo na Might & Magic Heroes Online (nezamieňať s Heroes of Might and Magic Online) a včera bola hra presunutá do otvorenej bety. Ide o hru pre internetový prehliadač, takže je nie len free to play, ale nie je ju treba ani sťahovať, stačí sa zaregistrovať na webe hry. Browserovka obsahuje (zatiaľ) iba 2 populárne frakcie - Haven a Nemŕtvych. Hra je samozrejme zasadená do sveta Ashan, pričom kombinuje jednotky z M&M Heroes V a VI. Prví hráči sa už preháňajú od Sokolieho Útočiska až po pustinu Nar-Hereshu, zvádzajú taktické súboje v klasickom M&M Heroes štýle, obsadzujú mestá a hľadajú poklady. Možná je tiež kooperácia s inými hráčmi.
Všetci fanúšikovia samozrejme najviac očakávajú nové informácie o Might & Magic Heroes VII. Na tomto dieli pracuje štúdio Limbic, ktoré stálo aj za vznikom Might and Magic X: Legacy. Po prvom hlasovaní, v ktorom hráči Limbic požiadali o pridanie elfskej frakcie, prišlo na rad ďalšie hlasovanie o jednotkách a včera večer boli zverejnené výsledky. 45 percent hráčov rozhodlo o víťazstve zloženia s kódovým označením Sylanna's Fury. Základnými jednotkami teda budú lovec, dryáda a víla, medzi elitné sa zaradia tanečník mečov, druid a mesačná laň, ktorú po upgrade nahradí slnečný jeleň. Dvojicou šampiónov sa stali zelený drak a ent. Do zostavy sa nedostali jednorožec ani fénix, ale vzhľadom na ich obľúbenosť sa možno do hry nejakým spôsobom predsa len dostanú.
Po šiestom dieli sa stala veľká otázka aj z ťažby surovín. Maďarské Black Hole niekoľko z nich škrtlo a vo svojej hre ponechalo iba drevo, kameň, zlato a kryštály, no Limbic sa rozhodol obnoviť tradíciu 7 surovín. Neurobí však úplný krok späť a namiesto tradičnej síry či ortute vloží do hry nerastné bohatstvo lepšie zapadajúce do sveta Ashanu.
Dragonblood crystal je surovina, ktorá vznikla z dávno preliatej krvi drakov. Kryštály majú v sebe silnú mágiu, ktorú frakcie smrteľníkov využívajú pri výstavbe magických budov a chove kúzelných tvorov.
Starsilver je veľmi odolný a pritom ľahký kov, ktorý na povrch Ashanu občas spadne z neba. Majstrami v jeho obrábaní sú hlavne elfovia, ktorým nebráni v pohyblivosti, ale využívajú ho napríklad aj mestá mágov, ktoré z neho vyrábajú titánov.
Shadowsteel sa najčastejšie ťaží hlboko pod povrchom Ashanu. Jej pôvod je nejasný, ale predpokladá sa, že je pozostatkom po vyspelej, no temnej rase Faceless, ktorá jej zdroje zanechala v blízkosti svojich pradávnych podzemných miest. Zbroj a štíty vyrobené z tajomného nerastu sú pevné a zároveň pretkané mágiou. Ložiská sa väčšinou nachádzajú v podzemí a majstrami v spracovaní tohto kovu sa stali temní elfovia a trpaslíci.
Dragonsteel je zliatina, ktorú ako prví objavili kováči starého rádu Svätej Ríše. Jej výroba je veľmi zložitá, no dajú sa do nej ľahko vkladať čary, preto sa používa ako základný materiál pre najlepšie zbrane a zbroje.
Limbic sa tiež vracia k jednotlivému obsadzovaniu každej bane. Okrem toho vývojári prezradili, že sa vracajú aj k systému šťastia a morálky z piateho dielu, súčasťou hry bude editor máp, znova sa vrátia 4 hlavné atribúty (útok, obrana, sila kúziel a vedomosti) a systém mágie bude podobný tretiemu a piatemu dielu. Doriešené ešte nie je získavanie a rozvíjanie schopností, ktoré by nemalo byť celkom náhodné (ako v starších dieloch), ale ani plne pod kontrolou hráča (ako v H6).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|