Shadow Realms chcel skombinovať to najlepšie z Evolve a Twilightu |
Démoni, rifle, tenisky a nadprirodzené schopnosti mali zaujať teenegerov po celom svete.
Online multiplayerovka Shadow Realms bola verejnosti odhalená v auguste 2014 a už vo februári 2015 došlo k jej oficiálnemu zrušeniu. Hry sa vymýšľajú a rušia takmer každý deň, ale keďže išlo o projekt pod záštitou BioWare, prilákal k sebe značné množstvo pozornosti a zobrala si ho na paškál aj stránka unseen64 venovaná nikdy nevydaným projektom.
Hra nevznikala v kmeňových kanadských štúdiách BioWare, ale v austinskej pobočke založenej Electronic Arts za účelom vytvorenia MMORPG Star Wars: The Old Republic. Online akčné RPG Shadow Realms mal teda byť ich druhým vlastným veľkým titulom. O popularitu sa malo, podľa bývalých vývojárov, postarať predovšetkým zasadenie do súčasnosti, primiešanie fantasy prvkov a obsadenie obyčajných ľudí/teenagerov do hlavných úloh. Mal tak vzniknúť podobný mix, aký ponúkajú mimoriadne populárne filmové a knižné série Twilight či Harry Potter.
Obyčajnosť a modernosť hlavných postáv malo podporiť moderné oblečenie, ktoré je výrazné aj v in-game záberoch, v ktorých sa hrá za chlapíka v bielej košeli a kravate či mladíka v rifliach. Plány BioWare však šli ešte ďalej a súčasťou upravovania charakterov malo byť aj oblečenie kopírujúce modely reálnych značiek odevného priemyslu. Upravovanie charakterov malo byť celkovo robustné, aby si zákazník mohol upraviť charakter podľa svojich predstáv aj čo sa týka svalovej hmoty a ďalších parametrov.
V decembri minulého roka sme si predstavili 6 povolaní a záporáka Shadow Lorda a BioWare malo pred zrušením projektu v zálohe ešte ďalšie dve a pre všetky vymýšľalo unikátny strom schopností. Každé povolanie by malo prístup k viacerým zbraniam, ale zároveň by využívalo unikátne nadprirodzené schopnosti.
Shadow Realms mal zarábať pomocou mikrotransakcií, a hoci sa BioWare Austin pohrávalo aj s kampaňou pre jedného hráča, neprikladalo je veľký význam a z projektu vypadla ešte pred jeho zrušením. Hra mala po vzore Evolve ponúknuť asymetrický multiplayer, v ktorom by štyria pozemšťania obdarovaní zvláštnymi schopnosťami bojovali proti jednému silnému protivníkovi. Naplánované boli bojiská v kancelárskych komplexoch aj na stanici metra a výsledok zápasu by nakoniec záležal od šikovnosti Shadow Lorda a spolupráce tímu ochrancov Zeme.
Projekt bol vraj zrušený proste preto, že dostal nízke hodnotenia od testerov a po letnom odhalení nezískal toľko pozornosti a pozitívnych ohlasov, ako sa predpokladalo. Nemenovaný vývojár naznačil, že niektoré myšlienky sa dostali aj do multiplayer časti Dragon Age: Inquisition. Tá tiež nie je tak populárna, ako EA a BioWare dúfali, takže prirodzene znervózneli. BioWare Austin sa tak už stará iba o podporu a nový obsah do Star Wars: The Old Republic a Dragon Age: Inquisition a rozmýšľa nad ďalšou novou IP.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 295
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: EA / Bioware Štýl: RPG / Multiplayer | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|