Prince of Persia: The Two Thrones |
PC
pridal Rainbow 4.8.2005 o 8:19 pod používateľské preview
8.9
A je to tu. V zime 2005/2006 by sme sa mali dočkať tretie pokračovanie princa z persie s podtitulom kindred blades.Ubisoft nás už dopredu varoval, že toto bude posledný diel princa z persie a teda uzavretie celej hernej trilógie. Čím môže nás hráčov táto hra prekvapiť?
Príbeh
Naväzuje priamo na druhé pokračovanie, v ktorom sa na konci rozhodol Princ vrátiť do Babylonu a s ním odišla aj bývalá cisárovna Kaileena. Tuto sa mi zdá že urobili autori zásadnú chybu. Warrior Within mal predsa dva konce a v jednom z nich Kaileena umrela. Keď vtedy robili dva konce, tak teraz snaď mali robiť aj dva začiatky, aby to v príbehu naväzovalo každému kto hral druhý diel. Neviem, možno autori očakávali, že všetci hráči pred vstupom do trónnej sály zobrali water sword. Čo myslíte vy? Každopádne po príchode do Babylonu prince zistí, že Babylon je pod nátlakom bojov. Princa obkľúčia nepriatelia, vtedy Kaileena naberie odvahu a znova otvorí piesky času. Nanešťastie, kôli tomu, že prince celý život len bojoval, vytvoril si alter ego, čo je vlastne záporný princ. V hre budete teda postupovať za obe postavy.
Babylon
V hre sa budete pohybovať v prekrásne vyzerajúcom meste, ktoré neviem či napodobňuje presne skutočnú predlohu, ale aspoň vyzerá veľmi presvedčivo. Budete sa pohybovať v klaustrofobicky tesných uličkách. Zovšadial bude navyše na vás dávať pozor Babylonská veža, na ktorej sa zdá, že si dali autori naozaj veľmi záležať. Jedna z hlavných vecí, ktorú sa úvodným dvom princom vyčítalo, je prílišná linearita (aj keď si myslím, že vo Warrior Within sa dalo dosť dobre zablúdiť). Teraz autori sľubujú absolútnu voľnosť pohybu, celý Babylon bude len váš (dúfam, že autori dajú nejakú kvalitnú mapku, aby sme neblúdili po celom Babylone, kým nájdeme správnu cestu :)).
Ďalšie novinky
Veľmi zaujímavo vyzerajú preteky na konských záprahoch. Mám tam však len jednu obavu. Ubisoft ničí s celou trilógiou princou nervy hráčom po celom svete. Takže očakávam, že na sto a prvý pokus to snaď človek vpohode spraví :). Taktiež nás čakajú ešte prerastenejší bossovia oproti Warrior Within. Predstavte si golema z druhého dielu a vynásobte ho tak sto. Dostanete približnú veľkosť jedného z bossov, ktorý aspoň vo videu vyzeral byť tak maximálne veľký. Zo zbraní musím spomenúť, že do princových rúk sa vráti dýka času. Novou zbraňou má byť ešte daggertail, ktorý bude umožnovať škrtenie na diaľku. Ach ja sa tak teším :)). Hovorilo sa niečo aj o luku, ale to bude najskôr len fáma (aj keby som si vedel predstaviť princa v rukách aj s takou zbraňou). Môžme sa tešiť na ešte väčšie množstvo bojových kômb. Takže, keď ste sa vo Warrior Within vytešovali z efektnej likvidácie nepriateľov pomocou komba x a y, tu toho budete mať k dispozícii ešte viac. Prince sa taktiež učil od Sama Fishera, pretože sa bude dať hru hrať stealth. Nepriateľov budete môcť buď úplne obísť, alebo sa im budete môcť dostať až za chrbát a veľmi efektným kombom ich zlikvidujete. Prince bude taktiež vedieť urobiť roznožku medzi dvoma stenami a takto sa zošuchne až na zem, ak sa nachádza na nejakej budove. Umelú inteligenciu nepriateľov nebudem hodnotiť, čo som mal možnosť vidieť vo videách, prince bol na strážnikov tak rýchli, že oni chudáci ani nestihli zareagovať.
Grafika, Zvuky
Po grafickej stránke hra určite nevyzerá najlepšie, ale neviem, mne sa toto spracovanie neuveriteľne páči. Jednoducho to vyzerá neuveriteľne presvedčivo, aj keď je to v samom základe to isté čo Sands of Time vydaný pred dvoma rokmi. Čakať by na nás mal opäť skvelý soundtrack. Po tejto stránke žiadny princ ešte nesklamal. Dúfam však, že vynechajú ,,chlapské´´ výkriky princa počas boja. No v niektorom z videí sa mi zdalo, že to tam nanešťastie bude opäť. Atmosférou by sa nový princ mal nachádzať niekde medzi prvým a druhým dielom. Teda mne osobne viacej imponoval temný princ,ale absolútne by mi nevadilo, keby trochu ubrali.Myslím si, že tak by vyhoveli každému. Aj keď krvavé lázne určite ostanú :).
Prvé dojmy
Zatiaľ na mňa nový princ pôsobí veľmi dobre. Jediné čoho sa na svojom pc bojím, sú hlúpe problémy s ovládaním a kamerou, ktoré zužovali predošlé dve časti. Dúfam, že to bude dôstojné zakončenie celej hernej trilógie, ktorú by som rád videl aj na striebornom plátne :).
Príbeh
Naväzuje priamo na druhé pokračovanie, v ktorom sa na konci rozhodol Princ vrátiť do Babylonu a s ním odišla aj bývalá cisárovna Kaileena. Tuto sa mi zdá že urobili autori zásadnú chybu. Warrior Within mal predsa dva konce a v jednom z nich Kaileena umrela. Keď vtedy robili dva konce, tak teraz snaď mali robiť aj dva začiatky, aby to v príbehu naväzovalo každému kto hral druhý diel. Neviem, možno autori očakávali, že všetci hráči pred vstupom do trónnej sály zobrali water sword. Čo myslíte vy? Každopádne po príchode do Babylonu prince zistí, že Babylon je pod nátlakom bojov. Princa obkľúčia nepriatelia, vtedy Kaileena naberie odvahu a znova otvorí piesky času. Nanešťastie, kôli tomu, že prince celý život len bojoval, vytvoril si alter ego, čo je vlastne záporný princ. V hre budete teda postupovať za obe postavy.
Babylon
V hre sa budete pohybovať v prekrásne vyzerajúcom meste, ktoré neviem či napodobňuje presne skutočnú predlohu, ale aspoň vyzerá veľmi presvedčivo. Budete sa pohybovať v klaustrofobicky tesných uličkách. Zovšadial bude navyše na vás dávať pozor Babylonská veža, na ktorej sa zdá, že si dali autori naozaj veľmi záležať. Jedna z hlavných vecí, ktorú sa úvodným dvom princom vyčítalo, je prílišná linearita (aj keď si myslím, že vo Warrior Within sa dalo dosť dobre zablúdiť). Teraz autori sľubujú absolútnu voľnosť pohybu, celý Babylon bude len váš (dúfam, že autori dajú nejakú kvalitnú mapku, aby sme neblúdili po celom Babylone, kým nájdeme správnu cestu :)).
Ďalšie novinky
Veľmi zaujímavo vyzerajú preteky na konských záprahoch. Mám tam však len jednu obavu. Ubisoft ničí s celou trilógiou princou nervy hráčom po celom svete. Takže očakávam, že na sto a prvý pokus to snaď človek vpohode spraví :). Taktiež nás čakajú ešte prerastenejší bossovia oproti Warrior Within. Predstavte si golema z druhého dielu a vynásobte ho tak sto. Dostanete približnú veľkosť jedného z bossov, ktorý aspoň vo videu vyzeral byť tak maximálne veľký. Zo zbraní musím spomenúť, že do princových rúk sa vráti dýka času. Novou zbraňou má byť ešte daggertail, ktorý bude umožnovať škrtenie na diaľku. Ach ja sa tak teším :)). Hovorilo sa niečo aj o luku, ale to bude najskôr len fáma (aj keby som si vedel predstaviť princa v rukách aj s takou zbraňou). Môžme sa tešiť na ešte väčšie množstvo bojových kômb. Takže, keď ste sa vo Warrior Within vytešovali z efektnej likvidácie nepriateľov pomocou komba x a y, tu toho budete mať k dispozícii ešte viac. Prince sa taktiež učil od Sama Fishera, pretože sa bude dať hru hrať stealth. Nepriateľov budete môcť buď úplne obísť, alebo sa im budete môcť dostať až za chrbát a veľmi efektným kombom ich zlikvidujete. Prince bude taktiež vedieť urobiť roznožku medzi dvoma stenami a takto sa zošuchne až na zem, ak sa nachádza na nejakej budove. Umelú inteligenciu nepriateľov nebudem hodnotiť, čo som mal možnosť vidieť vo videách, prince bol na strážnikov tak rýchli, že oni chudáci ani nestihli zareagovať.
Grafika, Zvuky
Po grafickej stránke hra určite nevyzerá najlepšie, ale neviem, mne sa toto spracovanie neuveriteľne páči. Jednoducho to vyzerá neuveriteľne presvedčivo, aj keď je to v samom základe to isté čo Sands of Time vydaný pred dvoma rokmi. Čakať by na nás mal opäť skvelý soundtrack. Po tejto stránke žiadny princ ešte nesklamal. Dúfam však, že vynechajú ,,chlapské´´ výkriky princa počas boja. No v niektorom z videí sa mi zdalo, že to tam nanešťastie bude opäť. Atmosférou by sa nový princ mal nachádzať niekde medzi prvým a druhým dielom. Teda mne osobne viacej imponoval temný princ,ale absolútne by mi nevadilo, keby trochu ubrali.Myslím si, že tak by vyhoveli každému. Aj keď krvavé lázne určite ostanú :).
Prvé dojmy
Zatiaľ na mňa nový princ pôsobí veľmi dobre. Jediné čoho sa na svojom pc bojím, sú hlúpe problémy s ovládaním a kamerou, ktoré zužovali predošlé dve časti. Dúfam, že to bude dôstojné zakončenie celej hernej trilógie, ktorú by som rád videl aj na striebornom plátne :).
napísal Rainbow 4.8.2005
Páči sa mi!
8.9
PRINCE OF PERSIA: THE TWO THRONES
PC
PS2 Xbox Gamecube Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|