Heavy Rain |
Sofistikovanejší a vylepšený Fahrenheit. Máme sa načo tešiť.
PS3
pridal janko001 17.6.2008 o 19:42 pod používateľské preview
10
Ako ste už mohli vidieť pomerne dosť kvalitnú ukážku zvanú "The Casting" z projektu Heavy Rain, ktorý pre nás milovníkov Fahrenheitu vyvíja Quantic Dream. Ukážka nás čisto informuje len o celkovom spracovaní a to je ozvučenie, grafické spracovanie a samotná technológia čiže to neberte ako nejaký trailer. Pri pozeraní ukážky ste určite tušili, že ide o vážnu záležitosť (sám večer keď som ju pozeral išli mi zmimomriavky po chrbte a každých päť sekúnd som sa pozrel za seba). V ukážke bol jasne znázornený filmový kasting, kde uchádzajúca Mary Smith predvádza rôzne emócie ako je láska, hnev, žiarlivosť a jej výkon stojí za pozretie a doporučujem 130MB HD verziu.
Veľký dôraz bude kladený hlavne na príbeh, ktorý pozostáva zo sledovania štyroch postáv, z ktorých každá prežíva vlastné dobrodružstvo a na vzniknutú situáciu sa pozerá z iného morálneho hľadiska. V hre budú zohrávať dôležitú úlohu emócie a voľba samotného hráča pri postupe rozhodne v napredovaní zápletky. Hra bude zameraná hlavne na príbehovú líniu, otvorenosť sveta, grafického spracovania fotorealistike a samozrejme ešte veľa ďalších vecí a hra bude využívať technológiu Montion Capture. Heavy Rain by mal vyjst exkluzívne začiatkom budúceho roka 2009 len pre konzolu PS 3, keďže vydavateľ je SONY ale neoplatí sa na to vsadiť absolútne nič.
Približne pred pol roka nám QD zverejnil video v ktorom poukazuje na maximálnu reálnosť očí a samotnej tváre, ako sami môžte vidieť na screenshotoch.
Nedávno holandský magazín Chief do svojho najnovšieho čísla uviedol rozhovor s Davidom Cageom riaditeľom Quantic Dream a režisérom Heavy Rain, po krátkych informácií a dvojročného videa "The Casting" nám Cage prezradil základné deje hry: Príbeh sa bude točiť okolo štyroch hlavných postáv, ich chápanie dobra a zla i morálne rozhodnutia. Hlavnou témou bude otcova láska k synovi. Čo do štýlu hrania Heavy Rain rozvinie inovácia, ktorá do žánru priniesol Fahrenheit. Cieľom autorov nie je rozľahlý, otvorený svet ako to poznáme v GTA ale skôr realisticky a husto zaľudnené jednotlivé lokácie ako sú obchodné domy alebo stanice metra. A samozrejme grafické spracovanie si môže podať ruku s fotorealyzmom. Šéf Quantic sa len usmieva a uisťuje nás, že budeme poriadne prekvapení.
Veríme, že tento skvost herného umenia posunie na iný level všetky hry ako v roku 2005 Fahrenheit, Quantic Dream ako už vieme je zárukou kvality a určite nesklame.
Teším sa na
+realistickú grafiku
+emociálny príbeh
+detailnosť a reálnosť sveta
+rozdielne konce
+dialógy
+solídny zvuk
+proste na všetko
Bojím sa
Že nebude na PC
Moje pocity
No... vypadá to tak, že Heavy Rain bude predsa len pre konzolu PS 3, trošku ma to trápi (a nemyslím, že len mňa), ale ako som písal, že môže sa to zmeniť. Na druhej strane som veľmi veľmi rád, že autori idú ďalej a chystajú pre Nás naozaj veľkú vec čo tu ešte nebola. Priznám sa, že mám slabosť pre Quantic Dream aj keď zatiaľ nám síce nedali extrémne mnoho hier, no i dokončená dvojica Omicron: Nomad Souls a Fahrenheit stojí za všetky drobné a je vidieť, že vo svojich projektoch dokážu nechať naozaj všetko. Skutočne máme sa na čo tešiť. Ok, dosť bolo, pozerajte, obdivujte, tešte sa, prípadne bojte sa. Je to na vás. Ale neprepaste to!
Veľký dôraz bude kladený hlavne na príbeh, ktorý pozostáva zo sledovania štyroch postáv, z ktorých každá prežíva vlastné dobrodružstvo a na vzniknutú situáciu sa pozerá z iného morálneho hľadiska. V hre budú zohrávať dôležitú úlohu emócie a voľba samotného hráča pri postupe rozhodne v napredovaní zápletky. Hra bude zameraná hlavne na príbehovú líniu, otvorenosť sveta, grafického spracovania fotorealistike a samozrejme ešte veľa ďalších vecí a hra bude využívať technológiu Montion Capture. Heavy Rain by mal vyjst exkluzívne začiatkom budúceho roka 2009 len pre konzolu PS 3, keďže vydavateľ je SONY ale neoplatí sa na to vsadiť absolútne nič.
Približne pred pol roka nám QD zverejnil video v ktorom poukazuje na maximálnu reálnosť očí a samotnej tváre, ako sami môžte vidieť na screenshotoch.
Nedávno holandský magazín Chief do svojho najnovšieho čísla uviedol rozhovor s Davidom Cageom riaditeľom Quantic Dream a režisérom Heavy Rain, po krátkych informácií a dvojročného videa "The Casting" nám Cage prezradil základné deje hry: Príbeh sa bude točiť okolo štyroch hlavných postáv, ich chápanie dobra a zla i morálne rozhodnutia. Hlavnou témou bude otcova láska k synovi. Čo do štýlu hrania Heavy Rain rozvinie inovácia, ktorá do žánru priniesol Fahrenheit. Cieľom autorov nie je rozľahlý, otvorený svet ako to poznáme v GTA ale skôr realisticky a husto zaľudnené jednotlivé lokácie ako sú obchodné domy alebo stanice metra. A samozrejme grafické spracovanie si môže podať ruku s fotorealyzmom. Šéf Quantic sa len usmieva a uisťuje nás, že budeme poriadne prekvapení.
Veríme, že tento skvost herného umenia posunie na iný level všetky hry ako v roku 2005 Fahrenheit, Quantic Dream ako už vieme je zárukou kvality a určite nesklame.
Teším sa na
+realistickú grafiku
+emociálny príbeh
+detailnosť a reálnosť sveta
+rozdielne konce
+dialógy
+solídny zvuk
+proste na všetko
Bojím sa
Že nebude na PC
Moje pocity
No... vypadá to tak, že Heavy Rain bude predsa len pre konzolu PS 3, trošku ma to trápi (a nemyslím, že len mňa), ale ako som písal, že môže sa to zmeniť. Na druhej strane som veľmi veľmi rád, že autori idú ďalej a chystajú pre Nás naozaj veľkú vec čo tu ešte nebola. Priznám sa, že mám slabosť pre Quantic Dream aj keď zatiaľ nám síce nedali extrémne mnoho hier, no i dokončená dvojica Omicron: Nomad Souls a Fahrenheit stojí za všetky drobné a je vidieť, že vo svojich projektoch dokážu nechať naozaj všetko. Skutočne máme sa na čo tešiť. Ok, dosť bolo, pozerajte, obdivujte, tešte sa, prípadne bojte sa. Je to na vás. Ale neprepaste to!
napísal janko001 17.6.2008
Páči sa mi!
10
HEAVY RAIN
PS3
PC PS4 Vývoj: SCEE / Quantic Dream Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|