Battlefield 4 |
Inovácia, alebo recyklácia?
Uživatelských preview sa na Sectore veľa nepíše a to treba zmeniť.Táto Selská logika má svoje opodstatnenie, vychádza Battlefield 4, podľa EA vo všetkom Next-gen, a ktomu všetkému ešte Battlelog 2.0 . Všetko si tu pekne rozoberieme, dodetailu vypitváme pár trailerov,povieme niečo málo o singlu a multi, bude toho veľa.
Sériu Battlefield netreba brať ako reálnu, či tažkú hru, práve naopak ide o príjemnú paródiu (v tom dobrom slova zmysle) vojny ako takej.Snažím sa hry hrať naplno, a pamätať si z nich čo najviac no zo singlu Battlefield 3 si pamätám len nejakého Ďimu, či nesymatického Blacka, no to je asi všetko.Nie ako v legendárnom Bad Company 2, kedy ten tuťko odpáli C4ku nechtiac skorej , či keď ten okuliarnatý zle nahackuje bezpečnostný sýstém.Takýchto momentov bolo v Battlefield 3 minimum.
Battlefield nikdy nebol o Singleplayeru,nu u podsérie Bad Company som sa v (skoro) každej misii príjemne zasmial.Tu sa aj DICE naučilo robiť scriptovananú single-hru, pridali trošku humora, a otrepanú "story" s jadrovými zbraňami. Čo sa týka Battlefield 4,DICE slubuje revolúciu,možnosti voľby,ktoré sme mohli vidiet na začiatku single-playerového traileru, kedy si buď v potopenom aute vyberieme či zostreliť puknuté sklo, alebo nie.Príbeh nieje zložitý,sme členom Tombstone-Squad,no je tažkopádny lebo sa prezentuje cez veľa generálov,no všetci vieme že jeho jadro je v jadrových zbraniach.
A teraz na multiplayer.Ten je tradične zložený z rankovania seba a každej classy,alebo vozidla,k tomu zbieranie medailí a dogtags.Pôsobí to veľmi identicky s trojkou, čoho sa aj bojím. DICE berie do nového Battlefieldu overený systém zbraní z čoho primárna zbraň má 3 attachmenti + camufláž, ďalej sekundárnu zbraň, 2 gadgety,a jednu špecializáciu,ktorú zdielate celému squadu.
V traileri vidíme čisto nové zbraňe, no DICE sa netají že ich nová hra bude obsahovať takmer všetky zbrane z BF3jky, remasterované do Frosbite 3jky, čo tiež znamená minimum práce,no aspoň všetky oblúbené zbraňe. Dalšou novinkou je Battlelog 2.0 a tiež Commander mode cez ktorý riadime hráčov ako napríklad aj Natural Sectione, čo znamená že schopnejší Commander a chytrejšie družstvo znamená väčšiu šancu na výhru. Commander bude ovládať základňu, každému Squadu prídávať úlohy,zostrelovať mrakodrapy,prípadne spawnovať vozidlá.
DICE ide populárnou cestou smartphonov a tabletov a preto budeme môcť byť Commander napríklad na Ipade a voják na počítači.Neviem čo ich k tomuto smerovalo,no dúfam že to (trošku) fungovať bude. A teraz o novom Battlelogu.Okrem nového vzhladu a klasických Leaderboards tu pribudne nový element - misieMôžete dať každému friendovy misiu napríklad kto najrýchlejšie zabije 1000 ludí.Cez jednoduchý editor mu môžete dať aj odmenu a to napr.medailu v hodnote 15.000XP.Samozrejme viacej o tomto informácií není, a budeme dúfať že na tom ludia nebudú farmiť.Samozrejme klasické funkcie štatistík zostanú,teraz môžete porovnávať aj či ste najlepší vo vašom štáte ,alebo v Európe,alebo celosvetovo.Tiež pribudne funkcia si z mobilu nadialku zmeniť svôje vybavenie, či už niekde v trolejbuse alebo aj v hre.Nový Battlelog bude len prínosom, no bojím sa dosť nestabilného Originu.
Battlefield patril medzi vizuálnu špičku.U Battlefieldu 4ky sa vizuálu nebojíme, práveže sa tešíme na všetky tie detaily zbraní no zároveň aj na gigantické mapy a deštrukciu u ktorej budú padať celé mrakodrapy.Grafika bude lepši nad-priemer,no keď od nej čakáte Crysis,musím vás zklamať,stále tu smrdia staré konzole,čo bude znamenať že hra sa kvôli nim bude obmedzovať.
U zvuku začnem radčej chválou.Zvuková stránka hry patrí medzi špičku a budete počuť každý výstrel,spadnutú nábojnicu a podľa zvuku sa aj orientovať.Táto kvalita sa od minulej hry moc nezmenila,samozrejme ten kto bude mať 7.1 stereo zvuk bude mať výhodu v lepšom "počutí všetkého.
A teraz na karhanie.Soundrack.Prvý Battlefield mal krásny Soundtrack pekne hraný na trúbke, pri ktorom si tancovala moja babka,no keď som počul soundtrack 3jky nemohol som si odpustiť narážku Dubstep sh*t.Samozrejme Soundtrack sa takmer nemení a main theme zostáva a importuje sa z trojky, samozrejme len s trošku zmenením tónom.Neviem čo k takémuto sountracku DICE viedlo, k tak perfektnému zvuku,ten soutrack znie len ako zrnenie televízora.
Teším sa na:
+Multiplayer
+Masívnu deštrukciu všetkého
+Zvuk
+Battlelog 2.0
Bojím sa:
Na nevýraznú Single-kampaň
Nestabilitu Originu
Soundracku
DLC
Dúfam že som vás týmto písaním o Battlefieldu moc neuspal
Wellbi
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|