Detaily reštartu God of War |
Ako už všetci vieme, hra sa presúva do severskej mytológie. Niekoľko nových informácií o nej prezradii v jednom z rozhovorov kreatívny riaditeľ štúdia Santa Monica Cory Barlog a nový Kratosov dablér Christopher Judge.
PS4
pridal Gam_er 15.6.2016 o 13:31 pod používateľské preview
Ako už všetci vieme, hra sa presúva do severskej mytológie. Niekoľko nových informácií o nej prezradii v jednom z rozhovorov kreatívny riaditeľ štúdia Santa Monica Cory Barlog a nový Kratosov dablér Christopher Judge.
Rekapitulácia toho, čo autori prezradili
- Hneď na začiatku vývoja, chceli autori hru vystavať tak povediac na novo a od základov. Taktiež chceli nájsť všetky dobré aspekty predchádzajúcich God of War hier a udržať ich, no rovnako zmeniť všetky aspekty, ktoré nezodpovedali ich vízii Kratosovho nového viac intímneho života.
- Tím okolo hry nejakú dobu zvažoval jej zasadenie a preto autori analyzovali rôzne mytológie. Nakoniec sa rozhodli pre éru Vikingou, no ešte pred ňou tu bola éra migrácie. To bola doba, kedy vikingskí bohovia chodili po Zemi medzi ľuďmi.
- Kratos sa s jeho synom nachádza vo svete, kde nikto nie je priateľský a nástrahy číhajú za každým rohom. Nakoľko je Kratos v tomto svete cudzinec, nerozumie miestnym jazykom s čím mu bude pomáhať jeho syn, ktorý bude v týchto jazykoch zdatný. To umožňuje autorom budovať určitú dynamiku medzi Kratosom a jeho synom.
- Kratos sa musí postaviť čelom svojej novej úlohe, ktorou bude prijať rolu otca. Z toho vyplýva, že nemôže byť rovnaký akého ho poznáme z predchádzajúcich dielov. Musí sa vysporiadať s tým, že jeho syn ho nebude vždy počúvať, nebude chápať určitým veciam a bude potrebovať otca, ktorý ho mnohému naučí, čo nebude pre Kratosa ľahká úloha. Práve kvôli nej totiž už nebude môcť naplno prejaviť svoj hnev ako kedysi, bude frustrovaný, pretože pri odovzdávaní svojich vedomostí synovi musí zostať k dieťaťu trpezlivý. Jeho skutočná výzva spočíva v tom, koľko zo svojho pravého ja ukáže svojmu synovi, a koľko z toho dokáže jeho syn pochopiť.
- Podľa Coryho Barloga nič nezmení muža viac než to, že bude otcom. Hra sa preto pokúsi o zobrazenie výzvy aké je to byť otcom hlavne vtedy, ak ste ním nikdy predtým neboli.
- Koniec dema zobrazuje premárnenú príležitosť otca so synom. Kratosov syn je totiž pripravený otvoriť sa otcovi, no samotný Kratos v sebe možnosť otvoriť sa svojmu synovi ešte stále neobjavil. Nemá silu pohladiť svojho syna po chrbte, zatiaľ čo bezproblémov zvláda zložiť obrovského trolla. Vyrastal pod najbrutálnejším vojenským výcvikom a tak má so svojou emocionálnou stránkou veľké problémy.
- Naproti tomu sa však vzťah otca so synom bude v hre vyvíjať.
- Hra bude obsahovať RPG prvky, no ich zapustenie zatiaľ ešte nie je pevne stanovené.
- Sekera ktorú vidíme v deme má za sebou bohatú históriu. Spája sa s ňou celý príbeh, s ktorým sú prepojené rôzne postavy vystupujúce v hre.
- Ísť do hry s novou zbraňou bola pre vývojárov určitá výzva. Bolo potrebné potýkať sa s jej dizajnom a úpravou herných mechaník, ktoré umožnia úplne nový spôsob boja. K dispozícii bude nová sada ovládacích prvkov a nový spôsob interakcie s ovládačom. Zapracovanie týchto aspektov vyžadovalo dlhý vývoj, ktorý prešiel mnohými zmenami.
- Autori zatiaľ nie sú pripravení na odhalenie mena Kratosovho syna.
- Celý príbeh sa točí okolo myšlienky výučby dieťaťa, ktorá je pre hranie veľmi dôležitá. Kratos neustále učí svojho syna cez podpichovanie až po skutočnú interaktivitu s okolím. Nový spôsob ovládania dá hráčom k dispozícii aj tlačidlo, ktoré bude slúžiť výhradne na interakciu s Kratosovym synom. Pomocou neho ho hráč môže vyzvať na vykonanie určitej akcie rovnako ako v boji, tak aj mimo neho napríklad pri riešení určitej hádanky.
- Kratos bude jedinou hrateľnou postavou hre, pričom jeho syn sa dá ovládať pasívne už spomínaným vyhradeným tlačidlom.
zdroj: dualshockers.com
napísal Gam_er 15.6.2016
Páči sa mi!
DETAILY REŠTARTU GOD OF WAR
PS4
PC Vývoj: Sony / Santa Monica Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|