Ratchet & Clank: Rift Apart ukázal svoje požiadavky na PC, nebude vyžadovať SSD |
Ratchet ponúkne lepší ray tracing ako na PS5.
PC port Ratcheta už má svoje finálne požiadavky. Autori zapracovali podporu DirectStorage 1.2 a hovoria, že sa tento systém použije pri vysokých nastaveniach:
DirectStorage zaisťuje rýchle časy načítania a dekompresia GPU sa používa pri vysokých nastaveniach grafiky na streamovanie na pozadí počas hrania. Tradične sa o túto dekompresiu stará CPU, ale v určitom bode je výhodné nechať to zvládnuť GPU, pretože to umožňuje vyššiu šírku pásma pre streamovanie aktív z úložiska na grafickú kartu. Používame to na rýchle načítanie vysoko kvalitných textúr a prostredí s vysokou úrovňou detailov.
Zároveň však hra nevyžaduje SSD a to napriek tomu, že pri vydaní na PS5 hovorili, že by to nebolo možné.
Z upscalingov bude dostupné DLSS 2 a 3, FSR 2 a XeSS. Ray tracing bude oproti PS5 rozšírený o Ambient Occlusion a tiene, ktoré sa pridajú k raytracingovým odleskom.
Ratchet & Clank: Rift Apart vychádza na PC 26. júla.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|